skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Motor 1500ccm ve favoritu(felicii) a startér
00:36:22
13.10.2016
13.10.2016
Petr Urban
-> mira76: Pokud to bude v mých možnostech, nastavíme vše co potřebuješ. Netřeba řešit zde, mail a telefon nám funguje
07:08:01
12.10.2016
12.10.2016
mira76
Peťo teď na to kašlu, je tam ještě rozdělovač, klasické zapalování, je to seřízené tak, aby to startovalo co nejlepší a aby motor šel jakž takž, cítím jak vrkám z plynem že se tomu nechce moc dolů z otáček, takže by to asi lehce chtělo obohatit šroubkama bohatosti, ale necham to tak, jak si to bude při záběhu sedat tak se to lehce bude obohacovat samo, jinak první co budu dělat bude kontrola plynu LPG u chlapa který má na to razítko-revize, pak emise, pak STK, pak to zajedu, pak bych s tím dojel za tebou a tam to budeme řešit.potřeboval bych teda od tebe otryskovat, zapal. křivku jak na benzín, tak na plyn(cca.+3-5stupňů v celém rozsahu otáček).
V budoucnu až když to bude vychytané na benzín tak musím vyhodit podtlak. šoupata a jezdit na plyn, u nás se pohybuje cena za litr plynu 11-12kč, což je super, mám tam i přímaz na suchý plyn, takže by to nemělo tak trpět.
A to že ten startér ze začátku točí tak těžce a nechce se mu budu řešit asi u staršího pána v důchodě který autoelektriku dělá od vyučení a je tady vyhlášený, proměří to a řekne co a jak.
V budoucnu až když to bude vychytané na benzín tak musím vyhodit podtlak. šoupata a jezdit na plyn, u nás se pohybuje cena za litr plynu 11-12kč, což je super, mám tam i přímaz na suchý plyn, takže by to nemělo tak trpět.
A to že ten startér ze začátku točí tak těžce a nechce se mu budu řešit asi u staršího pána v důchodě který autoelektriku dělá od vyučení a je tady vyhlášený, proměří to a řekne co a jak.
15:33:48
09.10.2016
09.10.2016
Petr Urban
-> kury: No právě ... Ale pozor, někdy při vyšším KP to nemusí být jednoznačně předstihem, nemusí taky jít do startéru dost šťávy přes hlavní plusový kabel nebo kostru motoru či kostra baterka vs. kastle vs. motor, no v neposlední řadě se kolikrát tváří baterka že je fresh po nabití, ale prostě nedá ten proud pro nastartování, tady je lepší dívat se na nějaký lepší multimetr a sledovat u startování volty přímo na baterce, pod 9V při startování je většinou po baterce prd.
15:28:16
09.10.2016
09.10.2016
kury
Taky mě napadl předstih. Jednou jsem ho zapomněl seřídit po montáži rozdělovače. Byl velký jak kráva a startování mělo úplně stejný projev
11:10:07
09.10.2016
09.10.2016
Petr Urban
-> mira76: a už si snížil předstih a byl jsi nastartovat znova ? A propo na rozdělovač nebo Ignitech ? Pokud Ignitech, pusuň snímač dále po směru otáčení kliky, aby jsi zmensil startovací předstih.
Sory oprava : je to jednoduší... vlastně posuň ode mě co máš ten pulzní rotor proti směru otáčení klikové hřídele, tedy proti smyslu hodinových ručiček, ale jen o kousek a sakra úplně nejlepší varianta by bylo zavolat jako dycky, dyť to víš...
Sory oprava : je to jednoduší... vlastně posuň ode mě co máš ten pulzní rotor proti směru otáčení klikové hřídele, tedy proti smyslu hodinových ručiček, ale jen o kousek a sakra úplně nejlepší varianta by bylo zavolat jako dycky, dyť to víš...
11:08:36
09.10.2016
09.10.2016
Petr Urban
-> Nwkt: stepan ma pravdu...sezen a koupíme ho.
21:56:09
08.10.2016
08.10.2016
StepaNoFUN
-> Nwkt: novej celkem jo...
21:50:43
08.10.2016
08.10.2016
Nwkt
-> StepaNoFUN: To je takovej problém?
21:39:06
08.10.2016
08.10.2016
StepaNoFUN
-> Jarda: Ono sežeň věnec na 742...
21:25:37
08.10.2016
08.10.2016
Jarda - zrušená registrace
-> StepaNoFUN 08.10.16 20:50:36: tak jestli tam je fa venec, tak to potom jo... ja to tak mam i u zlutyho rapida, ale myslel jsem, ze to je mene obvykla varianta, vlastne jedinej, o kom jsem vedel, ze to takto taky ma je Jirik
20:54:25
08.10.2016
08.10.2016
mira76
ani nemluv jak mě to sere, nové auto (pólo) ničím místo toho abych jezdil ve zrenovované staré kabici....jinak ty přední zánovní tlumiče pro tebe mám pořád nachystané, ale stačí říct, chápu kdo by už přes rok na druhé tlumiče čekal, tvůj otec chtěl jezdit pravděpodobně si už pořídil nové...
20:50:36
08.10.2016
08.10.2016
StepaNoFUN
-> Jarda: Proč by tam byl převod víc do síly? Je tam Fa věnec a Fel rychlobeznej startér. Jen je trochu posunutej v převodovce. Takže je to naprosto stejný.
17:28:08
08.10.2016
08.10.2016
Petr Urban
-> mira76: ty Miro a nezkoušel si snížit předstih ? a propo máme to naladit...motokarbcu jsem zase udělal desítku tento rok.
08:27:18
08.10.2016
08.10.2016
mira76
díky za rady chlapy, sériový motor na felicii má myslím 10:1 kp a menší objem na válec, každopádně auto bylo na GO, ještě není v provozu, takže to pořádně budu řešit až bude auto po STK, zatím do toho dávám interiér a jiné kravoviny.
07:05:21
08.10.2016
08.10.2016
Jarda - zrušená registrace
-> mira76: a kdyz s nim tocis rukou (golou na remenici) tak jak to jde v porovnani se seriovkou?, dalsi moznosti je vyndat svicky a zkusit zatocit starterem, jestli neni problem jinde, ale tak, kdyz dokazes postavit takovej motor, tak si snad dokazes poradit...
Jinak v tom litru, jak pise StepanFUN je prevod myslim trochu vic do sily, ale to je asi nepatrne...
Jinak v tom litru, jak pise StepanFUN je prevod myslim trochu vic do sily, ale to je asi nepatrne...
21:22:57
07.10.2016
07.10.2016
MVM
-> mira76 07.10.16 21:18:00: Kontakty,kostra,bateriák,
.. zkrátka zaměřit se na přechodový odpory,zkusit jestli se někde nehřeje kábel,vyměnit zahodit..
21:18:00
07.10.2016
07.10.2016
mira76
aha, takže asi problém nekde ve startéru....
21:12:41
07.10.2016
07.10.2016
StepaNoFUN
-> mira76: Sice ne ve Fa/Fel, ale kamarád má v 1000MB 150ti konovou 1500 a rychloběžné startér s tím točí bez problémů. A to tam má teď danou i maličkou baterku (Shorai). Předtím na 44Ah to točilo možná ještě o maličko lip.
20:58:37
07.10.2016
07.10.2016
mira76
Zdravím,
chtěl bych se zeptat jestli má někdo motor ve favoritu nebo felicii 1500ccm a větší(klasika původní blok 1.3), moje specifikace motoru:1550ccm, KP 11:1, mám rychloběžný startér z 1,3Mpi, orig, nový magneton a baterii 44Ah-Blue Varta a nechce mi to pořádně točit, první protočení jde jako by hodně z tuha a jako by bylo pro startér za těžko překonat HÚ pístu, druhé jde již trochu lehčeji pak cca. po 2-3 protočení motož chytne....
Dotaz pro někoho kdo má takto potuněný motor KP 11, 12:1 a větší objem jak vám točí startér ???
chtěl bych se zeptat jestli má někdo motor ve favoritu nebo felicii 1500ccm a větší(klasika původní blok 1.3), moje specifikace motoru:1550ccm, KP 11:1, mám rychloběžný startér z 1,3Mpi, orig, nový magneton a baterii 44Ah-Blue Varta a nechce mi to pořádně točit, první protočení jde jako by hodně z tuha a jako by bylo pro startér za těžko překonat HÚ pístu, druhé jde již trochu lehčeji pak cca. po 2-3 protočení motož chytne....
Dotaz pro někoho kdo má takto potuněný motor KP 11, 12:1 a větší objem jak vám točí startér ???