Šipka na pístu

prohledat
12 příspěvků (zobrazeno 1 až 12) od 22.09.2016 do 22.09.2016, založil/a BooCheer
řadit dle data
15:42:59
22.09.2016
Luky
-> vhml: jo takhle na obrázku už je mi to jasný, díky



3 3 3
15:38:41
22.09.2016
vhml
-> minno 22.09.16 15:37:41: v tom pdfku z kterýho to kopíruju 3
15:37:41
22.09.2016
minno
-> vhml: Kde preboha vidíš obr. 11?3
upraveno 1x, naposled 22.09.2016 15:38:16
15:31:36
22.09.2016
vhml
-> Luky 22.09.16 15:25:10: Na obr. 11 je znázorněno vyosení pístního čepu používané obvykle u zážehových motorů. Jeho účelem je, aby došlo k překlopení pístu na tlakovou stranu ještě před prudkým nárůstem tlaku ve válci na konci komprese. Tím se omezí hluk pístu (jeho klepání) a zlepší se tvorba souvislého olejového mazacího filmu zejména u studeného motoru. Toto vyosení osy čepu proti symetrické ose pístu je na straně proti smyslu otáčení.

U vznětových motorů se kvůli vysokým kompresním tlakům osa pístního čepu přesazuje obvykle opačně, tj. ve směru otáčení. Má to význam pro zlepšení těsnících vlastností pístních kroužků při vysokém kompresním tlaku (2,5–4 Mpa).
15:25:10
22.09.2016
Luky
Proč to tak vlastně? Čep je vyosený?
14:54:03
22.09.2016
minno
-> BooCheer: Inak celý postup zloženia motora so všetkými dôležitými informáciami nájdeš v Andrtovi. A pekne pokope.
14:43:29
22.09.2016
BooCheer
Díky moc chlapi. Složím to teda podle toho. To jsem věděl že šipka musí vždy směřovat k vačce u těchto motorů ale zmátly mě ty šipky zboku u čepu které na dvou pístech ukazovaly opačným směrem než šipky zhora pístu :D Ještě že jsem se zeptal už jsem to chtěl složit podle těch bočních šipek
14:39:53
22.09.2016
minno
Inak povedané, šípka zhora na pieste musí byť v smere otáčania kľukovky.
14:31:07
22.09.2016
MOLSO
-> BooCheer: dolezita je ta na vrchu piesta, neviem ci tie bocne ukazuju inam, ale riadi sa vzdy podla tej na vrchu
14:22:27
22.09.2016
BooCheer
Diky moc :) takze sipky ktere jsou u pistniho cepu me nemusi zajimat?
14:03:05
22.09.2016
MOLSO
šípka na hornej strane piestu musí ukazovať na vačku
13:42:52
22.09.2016
BooCheer
Dobrý den. Potřebuji malou radu. Skládám motor z favorita 136 a lámu si hlavu nad pár věcma. OJNICE - Ty by měly být v motoru otočeny tak aby ostřikovací kanálek mazání byl na straně výfuku. Nepletu se? PÍSTY - Ty by měly být zase natočeny aby šipka směřovala k vačce. Jenže na pístu je těch šipek víc a já nevím podle které se řídit. Jedna šipka je na horní straně pístu (je tam vyražen znak výrobce,tolerance a vrtání a je tam jedna šipka. Dále jsou šipky z boku na plošce u pístního čepu. Co se týká směru šipek nak na dvou pístech se ty směry neshodují tudiž nevim kterou šipkou se řídit. Předem díky moc
Extreme Tyres