-> rsvancara:
Seš si s tím svým tvrzením ohledně "životnosti" baterie v zimě jist? Za studena má baterie větší vnitřní odpor, máš pravdu, špatně se dobíjí a špatně se vybíjí. Nicméně např. samovybíjení je za studena nižší. A tipoval bych, že čím teplejší bude, tím dříve lehne. Ale pokud seš si jist tím, co tvrdíš, rád se přiučím.
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Odstínit sání
23:51:17
18.07.2016
18.07.2016
palinator
20:58:17
18.07.2016
18.07.2016
Hurdis
Mám KNko v originálním boxu, izolované svody, odstraněný a zaslepený předehřev sání. Co je potřeba na obyčejném motoru víc stínit?
11:38:17
18.07.2016
18.07.2016
rsvancara
-> Jiskra: Baterce se spíš v zimě nelíbí být promrzlá v kastlíku (díky tomu se i blbě dobíjí). V motorovém prostoru je jí líp (když je teda nad výfukem plech).
10:57:48
18.07.2016
18.07.2016
Jiskra - zrušená registrace
Té baterce se to určitě moc líbí nad tím horkým výfukem :-). Celý motorový prostor postrádá patřičný airflow. Zadnímu čelu bez preforací přísluší kapota s výdechy. Zadnímu perforovanému čelu přísluší hladká kapota. Takto se to všechno jen děsně přehřívá (to už víme :-) odhaduju teplotu v mot. prostoru kolem 50 - 60°C a proto to dle mého názoru umírá...
Určitě bych aspoň odstínil výfuk potrubí bandáží. Teplo se hromadí nahoře, proto pomáhá to otevření kapoty. Nejlepší je dát kapotu s výdechy. Nebo bych zkusil odsadit SPZ a výdechy udělat za ní... Nebylo by na první pohled nic vidět. Výsledek těžko říct a pracné.
Jinak pěkná kára moc pěkná... Motoru by dle mého slušel Lekr...
Určitě bych aspoň odstínil výfuk potrubí bandáží. Teplo se hromadí nahoře, proto pomáhá to otevření kapoty. Nejlepší je dát kapotu s výdechy. Nebo bych zkusil odsadit SPZ a výdechy udělat za ní... Nebylo by na první pohled nic vidět. Výsledek těžko říct a pracné.
Jinak pěkná kára moc pěkná... Motoru by dle mého slušel Lekr...
20:20:58
15.07.2016
15.07.2016
Milan 136
-> Urbi: já mám na litru taky KN na karbu a poznám to, jen když dýl stojím třeba na světlech. Chvíli to nejede, než se vyvětrá motorák
19:42:01
15.07.2016
15.07.2016
Trady
vechno beru, nic proti, ale kdyz zavru kapotu a sundam plechy u motoru, pohoda, nandam problem, tak nevim... asi se mi to vic hreje nebo co jak nevim.. :D ale mam ve sklepe krasnou M kapotu s kridylkem a docela dlouho uvazuju jei osazeni, ale zase se mi nechce vyhazovat novou hladkou kapotu :-/
10:44:08
15.07.2016
15.07.2016
Petr Urban
-> Trady: Pokud ti takto výrazně nechce jet na zahřátý motor, není to problém pouze sání teplejšího vzduchu, ale seřízení motoru ! Trysky, předstih, přisávání vzduchu, vůle, tlaky motoru atd. hromada dalších pro někoho nepodstatných okolností co může ovlivňovat tah a může být několik špatných věcí zároveň.... Řešíš až následek, né příčinu.
Mám KN filtr přímo posazený na karb. a nějaké výrazné výkonové výkyvy teplý vs. studený motor nepozoruji.
Mám KN filtr přímo posazený na karb. a nějaké výrazné výkonové výkyvy teplý vs. studený motor nepozoruji.
22:45:24
14.07.2016
14.07.2016
Alenka
-> Trady: vzduch zpod auta nebrat. Nikdy.
Kromě toho, že ti do sání bude lítat všechen bordel na světě od vajglů a šutrů, přes prach až po vodu, tak zvlášť v oblasti zadních kol je v závislosti na tvaru podlahy laminární proudění přinejlepším někde uprostřed okolo převodovky a vany motoru a všude po stranách je turbulentní chaos způsobený rotací předních i zadních kol.
Vzduch se dá rozumně přivést jen z boků nebo od kapoty, ale obojí by vyžadovalo dost práce, aby to fungovalo a taky nějak vypadalo.
Pokud se ti s tím dělat nechce, pootevřená kapote je asi nejlepší řešení.
Kromě toho, že ti do sání bude lítat všechen bordel na světě od vajglů a šutrů, přes prach až po vodu, tak zvlášť v oblasti zadních kol je v závislosti na tvaru podlahy laminární proudění přinejlepším někde uprostřed okolo převodovky a vany motoru a všude po stranách je turbulentní chaos způsobený rotací předních i zadních kol.
Vzduch se dá rozumně přivést jen z boků nebo od kapoty, ale obojí by vyžadovalo dost práce, aby to fungovalo a taky nějak vypadalo.
Pokud se ti s tím dělat nechce, pootevřená kapote je asi nejlepší řešení.
18:26:33
14.07.2016
14.07.2016
Trady
bavili sme se o tom uz, ze bysme udelali nejaky uchyt na ty origo diry na to subsaharske sani, viz nize, a propojili husim krkem, uvidime co ze vseho bude, penez malo, casu jeste mene :-/
18:19:44
14.07.2016
14.07.2016
havlik
-> Trady: a co takhle dát tu šišku filtru tam kde saje origo filtr?
18:18:43
14.07.2016
14.07.2016
Trady
-> Urbi: -> Alenka: vypada to jak vypada, ale funguje, kdyz to zavru tak po chvili jizdy auto skoro nereaguje na plyn a sotva dosahnu 100 kmh pak to umre, takto to funguje dobre :D
docela i zvazuju, je to zatim jen takovy napad, natahnout husim krkem sani az pod susplech vedle prevodovky, a brat si vzduch od podlahy :D sic zivotnost filtru bude asi razantne zkracena ale toto jsou zatim jen uvahy, nez delat diry apod.
na foto jak to mam ted s filtrem, (urozly original, a navareny hasicak + hrib) foto z roku 2012 :D az ostuda nez sem to doladil
docela i zvazuju, je to zatim jen takovy napad, natahnout husim krkem sani az pod susplech vedle prevodovky, a brat si vzduch od podlahy :D sic zivotnost filtru bude asi razantne zkracena ale toto jsou zatim jen uvahy, nez delat diry apod.
na foto jak to mam ted s filtrem, (urozly original, a navareny hasicak + hrib) foto z roku 2012 :D az ostuda nez sem to doladil
17:46:17
14.07.2016
14.07.2016
Bukaj
-> Jirik_Tuňák1983:
Jo, a pak to auto už nebude chtít benzín....
Jo, a pak to auto už nebude chtít benzín....
12:59:45
14.07.2016
14.07.2016
Jirik_Tuňák1983
-> palinator 13.07.16 23:23:57: Taky si tam můžeš zvrhnout pivo.
10:57:53
14.07.2016
14.07.2016
Voplik
-> palinator:
00:05:34
14.07.2016
14.07.2016
palinator
-> Pavel P..:
Máš pravdu, v dešti jsem tě jezdit neviděl, ale na volnoběh to v dešti trápíš nepopiratelně.
Máš pravdu, v dešti jsem tě jezdit neviděl, ale na volnoběh to v dešti trápíš nepopiratelně.
23:42:34
13.07.2016
13.07.2016
Alenka
-> palinator: přesně něco takového, ale pokud možno úplně jinak :)
23:38:55
13.07.2016
13.07.2016
Pavel P..
-> palinator: nejezdim v dešti... jinak dole je odtoková škvírka, takže motor se nenaloká dešťovky...
23:23:57
13.07.2016
13.07.2016
palinator
-> Pavel P..:
No musim uznat že teďs mě docela utřel.
E: co když hodně prší?
No musim uznat že teďs mě docela utřel.
E: co když hodně prší?
23:19:19
13.07.2016
13.07.2016
Pavel P..
-> palinator: ty seš tele... to byl jen pokus. :-D
tady je origo a funguje to.... ale pro běžnýho smrtelníka asi celkem nesehnatelný,
img.skoda-virt.cz/vase_au ta_upload/.../3775_2013-07 -20_21-38-34_94.jpg
tady je origo a funguje to.... ale pro běžnýho smrtelníka asi celkem nesehnatelný,
img.skoda-virt.cz/vase_au ta_upload/.../3775_2013-07 -20_21-38-34_94.jpg
23:15:49
13.07.2016
13.07.2016
palinator
23:10:57
13.07.2016
13.07.2016
Alenka
-> Trady: dej eMkovou kapotu s černým "křidýlkem", přiveď sání s k dírám v kapotě, celé to utěsni a máš krásné sání studeného vzduchu dokonce za jízdy i s mírným náporem.
23:02:33
13.07.2016
13.07.2016
Petr Urban
-> Trady: svinsky velký rozdíl výkonový nebo vzhledový ? Pootevřením kapoty se sériovým filtrboxem svinský rozdíl ?
... psychonámluva dělá zázraky.
... psychonámluva dělá zázraky.
20:16:07
13.07.2016
13.07.2016
Trady
Ted sem delal technickou, a musel sem teda dat klasik filtrbox a zavrit kapotu, aby kdyby neco nebyl problem, a tyjo to nejelo, dusilo se to, teply start problem :D jinac teda sem odladeny ted takto jak vidis na fotce, je trebas jen zanytovat dve matky do zad. cela, tak s kontramatkou dva M8 sruby, a nasadit dorazy z PN + šponhak
PS: mam susplechy, zad celo bez dir, a hladkou kapotu, takze jinak se mi to tam pece a jede, a rozdil je tam svinsky velky zdali vetram a nebo ne
PS: mam susplechy, zad celo bez dir, a hladkou kapotu, takze jinak se mi to tam pece a jede, a rozdil je tam svinsky velky zdali vetram a nebo ne
16:13:32
13.07.2016
13.07.2016
Petr Urban
-> ARMAG3DON: Bez díry do pravého blatníku nebo zadní kapoty nijak. Jezdit, neřešit. Žádný zázračný koně ti neubývají.
23:57:30
12.07.2016
12.07.2016
ARMAG3DON
Zdravim,
určitě to už někdo vyřešil, mám problém s nasáváním teplého vzduchu ,v mojí škodě 120 ,přes filtr. Nechci nijak zasahovat do vnějšku auta, ale strašně rád bych přišel na způsob, jak motoru dodávat studený vzduch. Jelikož jsem přešel na MPI, napadlo mě vyřešit vzduch kolenem a hliníkovou trubkou. Jenže silikonové koleno i hliníková trubka mají skoro stejnou teplotu jako motor :D . U hond to funguje ale tady je to problém. neporadí mi někdo, jak to vyřešit ?
určitě to už někdo vyřešil, mám problém s nasáváním teplého vzduchu ,v mojí škodě 120 ,přes filtr. Nechci nijak zasahovat do vnějšku auta, ale strašně rád bych přišel na způsob, jak motoru dodávat studený vzduch. Jelikož jsem přešel na MPI, napadlo mě vyřešit vzduch kolenem a hliníkovou trubkou. Jenže silikonové koleno i hliníková trubka mají skoro stejnou teplotu jako motor :D . U hond to funguje ale tady je to problém. neporadí mi někdo, jak to vyřešit ?