135 kat / 136x Rozdíly

prohledat
25 příspěvků (zobrazeno 1 až 25) od 30.06.2016 do 05.07.2016, založil/a Deedee
řadit dle data
23:06:02
05.07.2016
MVM
-> palinator 04.07.16 12:09:17: Nejdřív se nad tím ještě párkrát zkus zamyslet.. a pak třeba zjistíš něco "nového - starého"
12:09:17
04.07.2016
palinator
-> StepaNoFUN:

dieselpower.cz/forum/view topic.php?t=301

Koukni sem, v kódech převodovek se nevyznám, ale je to běžně známá věc že 66 kW má delší převodovku. Nicméně u tvý 4x4 mě to překvapuje, protože ta by měla bejt snad nejkratší. Na Toledu mám údajně 66 kW převodovku a při pade jezdim na čtyřku, pokud jedu přes 60 tacho, tak se po rovině bez zátěže dá i na pětku.



-> MVM:

O tom právě mluvím, že se s větší hnací silou dříve dostanu k max. otáčkám, musím tedy řadit o stupeň výše a zázrak v podobě menších kol se tak ztrácí.
20:53:30
03.07.2016
MVM
-> palinator 03.07.16 20:16:20: Výkon na kolech zůstane,zvýší se hnací síla (moment na kolech). Díky tomu snáze překonáš jízdní odpory a můžeš se posunovat rychleji po křivce výkonu.. a taky se pohybuješ blíž otáčkám max výkonu..pokud necháš motor dostatečně vytáčet. (Proto mají nejen tahače milion kvaltů )
20:48:05
03.07.2016
StepaNoFUN
-> palinator: Tabulky tady nemám (a doma nevím kde jsem je zahrabal)... Máš někde porovnání převodovek (odstupňování) 66 a 81kw? Ideálně i se 4x4. Neustále mě sere, že po městě (pokud teda 50) jezdím trojkou. Tak jestli je tam někde něco blbě, nebo fakt má ta 66 převdovku delší...
20:16:20
03.07.2016
palinator
-> MVM:

Pocitově - znamená to že na stejnou rychlost pojede o půl kvaltu vyšší otáčky, akcelerace se zrychlí, ale v tahu stejně bude muset řešit, jestli bude řadit 3 nebo 4 neb výkon na kolech zůstane stejný?



-> StepaNoFUN:

Někdo to tady vysvětloval tím, že automobilka se tím snažila pro zákazníky zvětšovat rozdíl mezi slabší a silnější verzí - aby s kratší převodovkou působila silnější verze výraznějc živějc než slabší.

Mimochodem úplně stejnej případ je například mezi 66 a 81 kW verzí TDI.4
20:07:35
03.07.2016
bnjaro - bnzima
10:35:46
03.07.2016
castrol
-> Tomaso435: 3
09:16:51
03.07.2016
StepaNoFUN
-> MVM: To je taky pravda. Co si matně vzpomínám, tak 40kW měly převodovku o dost delší než 50kW. Nikdy jsem nepochopil proč na slabší motor dávali delší skříň, ale mám za to, že to tak bylo.
08:25:04
03.07.2016
MVM
-> Deedee: Než se "pracně" snažit o 10kW,zkus jiný stálý převod,nebo ještě levněji - dej nižšší profil pneu. Auto pocitově ožije,a v kopci bude líp tahat i se 40kW 4
upraveno 1x, naposled 03.07.2016 08:26:34
07:12:08
03.07.2016
MajoLR
01:36:39
03.07.2016
Tomaso435
-> Deedee: kup si nějaký auto a vyser se na favorita...
01:12:58
03.07.2016
Deedee
To je na píču, to rovnou můžu naspat 1.9d z feldy když už nelegální, mám totiž k dispozici ahu, to mě sere, chci to oživit, začíná se dusit, sice letí 160 ale menší kopec a jsem na 80. Trochu větší a predjizdej mě kamiony, svíčky 4 body, nový filtry a čistá lambda nepomohla, za to ta 136x letí, z velemina na Teplice ten kopec v 90. Sice na 4 ale jel, už mě nenapadá jak to upravit kromě vylesteni a zvětšení kanálu palice, snižování mě moc neláká,
23:02:53
01.07.2016
Majki
-> Deedee: Nelegální to bude tak jako tak takže sežeň dvoulitr 85kW (2E) a dej ho tam i s elektronikou a máš něco co se dělalo pod názvem GTI...
22:25:20
01.07.2016
StepaNoFUN
-> Deedee: To neříkám. Ale nevím jestli je zástavba Jetroniku z 1,6 na MPI písty a původní hlavu s MPi vačkou úplně nejlepší nápad... 1,6 měly vačku "tupou" až to hezký nebylo, takže to bude plnit úplně někde jinde. A ladit si "doma" mapy? Bez brzdy??? No nevím...

Vzal bych asi komplet MPi 50kw a narouboval to do původního bloku. Samozřejmě musíš vyměnit i setrvák, doplnit čidlo klepání a podobně. Nelegální to bude asi stejně jako ten Jetronic, ale je to dost muziky za málo peněz a málo práce...
02:05:53
01.07.2016
Deedee
Neříkej mi že z něj neudělám živější auto? Právě teď máme druhý auto 136x 50kW ( podle papíru) a je to úplně jiný dělo, oproti tomu mému, pochybuji že to spraví výměna rj za 50kW
23:15:49
30.06.2016
StepaNoFUN
-> Dušan: Jak píšeš... Písty jsou stejný, jen o 0,3mm vyšší. ;-)

-> Deedee: Samozřejmě že mapy by měly jít upravit. Ale ne VAG-COMem, a ne úplně jednoduše... A u takhle "zbastlenýho" motoru byh rád znal člověka, kterej to dokáže za rozumnej peníz naladit. ;-) Spíš by to bylo na brzdu a dlooouhý laborování...

A jenom mimochodem - vačka BMM a MPi se v některejch případech liší jestli si to dobře pamatuju o 1°. A to ještě ne v celkovým otevření, ale jen v časování...
22:18:15
30.06.2016
Zeke-ten šestý
-> Dušan: 3 líp bych to nenapsal
22:17:29
30.06.2016
Dušan
-> Deedee: vypoukly ma leda tak hovno. Jsou max o tusim 0,3mm vyssi a tim je zvysena komprese. Vacka stoji za hovno tak jak tak.
22:15:17
30.06.2016
Deedee
Proto musím vyměňut komponenty, 1.6 55kW golf 3 má jednobod, rj mi v autě funguje, ale nejede jak má, proto musím vyměnit jednobod za jednobod, oka, bylo mi řečeno že felda 136m má 55kW, jestli nemá tak nemá, hlavně aby byly vypoukli Pisty kvůli kompresi, a má prý lepší váčku než 135b
20:26:58
30.06.2016
frajer
Sorry ale tohle tema je plny picovin kurde :D

Absolutne neni jasne, co chces kam strkat.

1) v nadpisu mas 136X a v textu mas 136M, pisty stejny nejsou

2) "pisty z feldy 136m (mpi 55kW)" - tak kurde 136M je 1.3 MPI 50 kW, zatimco "mpi 55kW" je 1.6 MPi AEE, tak pisty z ceho kurde? To samy vacka.

3) "golf3 1.6 55kW, jetronik" neni MPi a na motoru Skoda 1.3 uz to tuplem nebude fungovat plug&play

4) je to cely nejaky zmateny kurde....
20:06:06
30.06.2016
Deedee
Budu tedy koukat jestli má díru nebo ne, jinak co jsem se bavil tak jsou machři kteří tu mapu dokážou přepsat úplně
16:47:42
30.06.2016
StepaNoFUN
-> Deedee: Podle roku výroby bloku MPi. Pokud nemá díru na palivovou pumpu, bude na velký uložení vačky. ;-)

Ji si na 100% jistej, že VAG-COMem jde upravit mapa?
upraveno 1x, naposled 30.06.2016 16:49:06
16:38:45
30.06.2016
Deedee
Řídící jednotku dám z golf3 1.6 55kW, budu muset vyměnit monotronik za jetronik a pak se poupravi mapa přes wagu takže cajk

Jak poznám to uložení vacky? U zadonotorek byl rozdíl snad jen ve zdvihu ne? Pac jsem dal ze 110 ls do 120 a šla bez problémů, akorát pry byla 275/265 pokud si dobře pamatuji ( ostrá vacka)
07:24:31
30.06.2016
Dušan
Z MPi 50kW tam pisty pujdou, ale budes mit vyssi kompresi coz by nevadilo pokud to bude vedet i ridici jednotka. Vacka uz zalezi od roku vyroby zda ma male ulozeni nebo velke, ale jinak je to stale o ridici jednotce.
05:37:31
30.06.2016
Deedee
Zdar Chci se zeptat jestli do svého 135motoru dostanu pisty z feldy 136m ( mpi 55kW ) tedy pokud jsou stejne jako u 136X a váčku bez větších zásahu, mám možnost docela levné koupit díly a chtěl bych udělat silnější verzi mám klasiku 40kW BMM
Extreme Tyres