A ja ještě přileji k Bukajově pravdě...
Pokud se vymění kruhy v vyšlehané vložce bez viditelného honovacího kříže, bude úbytek oleje pokračovat dál. Ja také sazim na únik oleje voditky. Jak bude hlava dole, rozperovat, test radiální vůle ventilu ve vodítku.
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
4.válec
00:03:35
24.06.2016
24.06.2016
Petr Urban
18:00:08
23.06.2016
23.06.2016
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Bukaj 22.06.16 21:48:09: Ja myslim, ze tu zatku ani nemusi sundavat :-D Mas recht...
09:59:57
23.06.2016
23.06.2016
pavucina
Bukaj ma pravdu ;) pokud to jsou krouzky, tak je to takto...
Pokid ten motor neni brutalni koprivak, ktery jenom jezdil pripadne misto chlaidici kapaliny znal jen vodu, tak hlava neni uadny problem.
Pokud je to koprivak, tak nez shanet hlavu, rovnat ji, resit vlozky, resit presahy... Lepsi koupit jinej mensi koprivak
Pokid ten motor neni brutalni koprivak, ktery jenom jezdil pripadne misto chlaidici kapaliny znal jen vodu, tak hlava neni uadny problem.
Pokud je to koprivak, tak nez shanet hlavu, rovnat ji, resit vlozky, resit presahy... Lepsi koupit jinej mensi koprivak
21:48:09
22.06.2016
22.06.2016
Bukaj
-> Robinn: Výměnou kroužků stejně neodstraníš příčinu, ale následek. Příčinou odchodu kroužků i vložky čtvrtého válce je u škodováckých motorů usazený bordel v prostoru mezi vložkou a blokem motoru - postupným zanášením této úzké štěrbiny, kudy neproudí moc vody dochází ke stupňujícímu se přehřívání čtvrté vložky a jejímu vydření.
Takže hlava stejně musí dolů a vložka ven, vyčistit blok a jako prevenci tohoto jevu udělat obtok čtvrté vložky...
...netvrdím, že to musí nutně být Tvůj případ, ale zkus vyšroubovat zátku v bloku pod čtvrtou vložkou a budeš mít jasno. Poku odtamtud poteče chladicí kapalina, tak problém bude jinde, ale pokud nepoteče nic, případně se vysype hromádka rzi, tak viz výše
Takže hlava stejně musí dolů a vložka ven, vyčistit blok a jako prevenci tohoto jevu udělat obtok čtvrté vložky...
...netvrdím, že to musí nutně být Tvůj případ, ale zkus vyšroubovat zátku v bloku pod čtvrtou vložkou a budeš mít jasno. Poku odtamtud poteče chladicí kapalina, tak problém bude jinde, ale pokud nepoteče nic, případně se vysype hromádka rzi, tak viz výše
20:37:23
22.06.2016
22.06.2016
Pavel P@nkáč
-> Robinn: taky tam muže jit olej vrchrem okolo ventylu...
20:31:58
22.06.2016
22.06.2016
minno
Tak ako sa pýtaš ty, sa to nedá. Ďalšia vec je, že ak meniť piestne krúžky, tak rovno na všetkych piestoch.
19:51:07
22.06.2016
22.06.2016
Robinn
Zdravím všechny Škodovkáře: potřebuji pomoct a poradit 1.,2.,3.,válec mě pálejí úplně v pořádku krásná elektroda (žlutocihlová) ale 4. válec po nové svíčce funguje jen 50 km a pak odchází do věčných lovišť a je docelá zaolejovaná ,takže vadné pístní kroužky... je možné nějak vyndat píst 4 válce ze spoda pouze odemontování z kliky ? Šlo by odšroubovat šálu, odendat z kliky a pak to stáhnou dolů ,vyrazit čep z pístu a pak vyndat samotný píst ?? Má někdo takovou zkušenost? (nechce se mi moc sundavat hlava ani klikovka proto se ptám na jiné možnosti...) děkuji za každou radu