karburátor Sedr

prohledat
67 příspěvků (zobrazeno 1 až 50) od 20.06.2016 do 14.05.2020, založil/a Polyš
řadit dle data
08:45:29
14.05.2020
Bukaj
-> COL: Tak, tak. Pokud bych takto řešil přimazávání ventilů při provozu na LPG, tak bych ty vlisované mosazné trysky demontoval...
23:37:46
13.05.2020
COL
V podstate to mohlo byt cokoliv, co melo byt navazano na informaci o prutoku vzduchu difuzory.



Mozna by jeste napovedelo to, zda jsou nejak upravene/prevrtane ty balancni kalibrovane otvory, co jsou presne pod zaslepkami.
upraveno 1x, naposled 13.05.2020 23:38:23
19:41:52
13.05.2020
Kocvin
-> Bukaj: Ahaa no jo vlastně, tam tudy bere ufo podtlak.. Já věděl že to nakonec rozlouskneš.. 1 5 Možná jsem měl to LPG zmínit dříve..



Díky všem za reakce.. 4
17:59:27
13.05.2020
Bukaj
-> Kocvin 13.05.20 07:49:44: Otvor v tom místě je u každého SEDR/EDSR, ale myslel jsem, jestli ta "hokejka" není zavrtaná přímo do toho otvoru a ne jen do společného kanálku.

Tak jestli to jezdilo na LPG, tak bych na 80% řekl, že si tam takto někdo udělal vstupy pro aditivum na přimazávání ventilů (sedel). Sice trochu krkolomně, ale přesto to mohlo být funkční...
10:57:12
13.05.2020
Kocvin
-> Tom Troll: To taky není úplně nereálná verze.. 1 Původní motor byla převrtaná 136 s 260° vačkou a provozem BA+LPG..



Ale plyn byl udělaný klasicky, dvojitým směšovačem nad karburátorem.. Třeba to zkusil takhle a nefungovalo to dobře, tak nahodil čepičky odvzdušňováků a jezdil..
10:26:45
13.05.2020
Tom Troll
-> Bukaj: Co prototyp nebo domaděl přimíchávání LPG? 1
09:03:57
13.05.2020
COL
-> Bukaj 12.05.20 23:30:10: pravda, tu vidličku jsem přehlídnul
07:49:44
13.05.2020
Kocvin
-> Bukaj: Jsou právě zavedeny až do difuzorů, oba mají v tom místě otvor.. 4 A tu záslepku jsem tam dával já, když se karburátor dostal ke mě, tak tam ufo ještě bylo. A to i navzdory mechanickému ovládání druhé komory.
zvětšit karburátor  Sedr - obrázek od Kocvin vložen 13.05.2020 07:49:44
upraveno 1x, naposled 13.05.2020 07:50:58
06:48:44
13.05.2020
Bukaj
-> MVM: Na tu synchronizaci by stačil jeden vývod z toho kanálku. Tedy pokud ty trubičky nejsou zavedeny přímo až do difuzorů a tam utěsněny. Ale to by tam pak nemusel být ten zaslepovací šroub...

Ta idea s tím přisáváním oleje (nebo jiného "aditiva") je zajímavá...4
06:36:15
13.05.2020
MVM
Napadaji mě dvě varianty. Buď kvuli synchronizaci podtlaků karburatorů v páru treba T613. Nebo 2T Wartas (prototyp)a oddělené mazani vstup pro hadicky s olejem..
upraveno 1x, naposled 13.05.2020 06:37:04
06:05:11
13.05.2020
Bukaj
-> COL: Druhý stupeň na tom karburátoru je řešen mechanickým převodem - je tam vidlička z první na druhou klapku, UFO tam není a kanálek podtlaku k membráně je též zaslepen šroubem, na fotce je to vidět...4
23:44:13
12.05.2020
COL
Taky obe trubicky usti, jestli se nepletu, z pohledu tlaku do jednoho mista tj. do prostoru za temi otvory pro rizeni ovladani membrany....

Treba to je odpojovac druheho stupne 6. pokud se kterakoliv z nich otevre, prestane se druhy stupen otvirat.
23:30:10
12.05.2020
Bukaj
-> Kocvin: Potvrzuji, že karburátor bude původně z 1203M 1500 (jediný SEDR se záslepkou místo odpojovače volnoběhu a difuzory 22/24), ale na co jsou ty trubičky, nemám tušení. V sériovém provedení jsou v těchto místech šroubovací zátky nad tryskami ovládání membrány podtlaku (otevírání klapky II. stupně).
21:42:01
12.05.2020
Kocvin
A druhá strana takhle..
zvětšit karburátor  Sedr - obrázek od Kocvin vložen 12.05.2020 21:42:01
21:41:08
12.05.2020
Kocvin
Dneska jsem zkoumal svůj SEDR, co jsem jezdil na fávo motoru v bílé a opět jsem přemýšlel co to můžou být za trubičky, vedoucí přímo do difuzorů.. Nějaký přívod pro obohacení ?



Karburátor má zvětšené difuzory, ale jde přečíst že byly původně 22 a 24. Vzhledem k absenci odpojovače tipuji, že je to původně 3255 z TAZ 1500, ale nevím jestli tohle měly z výroby, nebo to někdo dodělal do již existujících nálitků v těle ?
zvětšit karburátor  Sedr - obrázek od Kocvin vložen 12.05.2020 21:41:08
19:22:33
29.07.2016
ferrari
Tak vidíš, čo kus, to originál..ja som viackrát jazdil s odpojeným podtlakom a nič vážne sa nedialo...zdá sa mi, že aj s pôvodným motorom Š120 som skúšal ten karbec, takže aj tam som musel jazdiť s odpojeným podtlakom...okrem kuckania nebol problém.

Ale vackrát som sa stretol s tým, že s mierne upraveným motorom niekto jazdil 105kový rozdeľovač s odpojeným podtlakom ;-)

Ale, o nič nejde, nech si každý vyskúša a je ;-)
16:47:28
29.07.2016
rsvancara
-> ferrari: Já jsem jezdil s odpojeným podtlakem a rozdíl byl velký. Prakticky to nejelo (ani po seřízení základního předstihu) - Š120 GLS (motor 120LS palivo BA96)
15:43:06
29.07.2016
ferrari
Tak neviem, dlho som jazdil 105kový rozdeľovač s odpojeným podtlakom a teda žaidny závratný rozdiel som necítil...práveže to bolo pozitívne, šlo to ľahšie do otáčok. Na Favo motore

Navyše, ten vývod zasa nie je až taký problém urobiť, že ano ;-)
08:19:08
27.07.2016
minno
-> ferrari: akurát nemá vývod na podtlak rozdeľovača...čo je u odstredivo-podtlakovej regulácie predstihu dosť podstatná závada3
17:17:13
26.07.2016
ferrari
Ja mám v garáži SEDR 22/24 určený pre LAdy ako náhrada..je zánovný, používaný bol minimálne, odjazdil pár tisíc km, je pekný rovný. Sranda ale, pri osadení na 742ku má značnú dieru v prechodoch...inak sa od SEDR130 veľmi nelíši, akurát nemá vývod na podtlak rozdeľovača...
12:51:55
24.07.2016
OndraST
Dá se ještě někde sehnat tahle sada , případně kde na netu sehnat nějaké díly pro repas.
zvětšit karburátor  Sedr - obrázek od OndraST vložen 24.07.2016 12:51:55
09:21:00
29.06.2016
King
-> Sejki: Pravda, ted jsem si uvedomil, ze tohle je metoda na srovnani samotnyho vika karbu :-) Ten spodek se jenom "frezoval"...uz si z toho taky hovno pamatuju :-)
22:42:31
28.06.2016
Sejki - zrušená registrace
-> King: kladivo na karb? 9
22:37:22
28.06.2016
King
-> palinator: Prohnutou spodni prirubu, jestli je rec o tomhle, narovnas lehce - posadit karbec na rozevrenz celisti sveraku a ze zhora karbu parkrat domluvit poradnym kladivem. Pak uz jenom spodek "zafrezovat" na rovny podlozce s kusem smirglu. S klapkama je to slozitejsi. Kdysi jsem se pokusil podomacku pochromovat osicku, ale blbe jsem ji pred chromovaci lazni ocistil a tak to moc nechytalo. Ale i s tou troskou chromu to tesnilo trosku lip, ale pak meli v mototechne vyprodej funglacu BS na S100 za 150, tak nebylo co resit :-)
10:24:14
27.06.2016
CHIP
-> Šediváček: Tak tak .. tam jsem repasoval karbec .. moc dobrá práce ..
20:03:49
26.06.2016
Šediváček
Náhodou jsem se vším tématu a mám pro vás řešení, Véna by to dokázal udělat. skoda-virt.cz/cz/.../1122 0-repase-serizeni-upravy-k arburatoru viz zde kontakt na něj. ten SkodaraJawak
19:08:12
26.06.2016
Trady
-> Sejki: To mas tezko.. jak je zrovna z T613 tak asi i stojí :D
18:52:35
26.06.2016
Sejki - zrušená registrace
-> Trady: me to jentak napadlo jestli to nekdo nezkousel... ale SEDR asi za to nestoji...
18:18:13
26.06.2016
Trady
-> Sejki: Co sem slysel od starych garažmajstru, tak se kdysi osky chromovaly, aby nemely vuli. o loziskach, resp vyobe fiter nic nevim
08:00:17
21.06.2016
Sejki - zrušená registrace
Nezkousel dat nekdo osicky na loziska?
07:47:46
21.06.2016
CHIP
-> palinator: Já ho na repas posílal .. je samozřejmý, že když je něco vydřený, ohnutý atd. muselo by se zeptat toho co to repasuje .. co s tím dokáže ..

Jinak u nás na vrakáči jsem si vytáhl docela pěknej SEDR a přemejšlím, že si ho pošlu na repas, abych měl do zásoby.
07:39:22
21.06.2016
palinator
-> CHIP:

Já ho zrepasoval asi za 600, ale nevim co doma uděláš s prohnutým tělem a vydřenejma klapkama.
07:37:30
21.06.2016
CHIP
Ale vždyť karburátor se dá nechat nádherně zrepasovat za 1600 Kč .. a je jako novej .. sám jsem si nechal repásnout loni v létě .. a letos na jaře jsem ho namontoval .. a je to nádhera ..
07:33:35
21.06.2016
palinator
-> Bukaj:

Nevim teda jak tělo, ale na karbce celkově mi odepisoval, že mám smůlu, že poptávka silně převyšuje nabídku.
23:58:54
20.06.2016
Bukaj
-> Matsoft: Origo je origo4 Přemýšlel jsem, že bych koupil karbec, nebo tělo 22/24 od Ocelota - co jsem s ním před časem telefonoval, tak by komplet karbec vyšel cca na 3500, ale pak jsem sehnal slušnej SEDR z TAZu, tak jsem to přestal řešit...
23:57:15
20.06.2016
miguelias
-> Bukaj: Jasný, od minulé návštěvy jsem poklidil. 1

Skáknem ke mě na garáž... Kdyžtak dej vědět. :) A vytáhni 130! 4
23:54:45
20.06.2016
Bukaj
-> miguelias: Hele, o víkendu možná pojedu do Valmezu, tak bych se kdyžtak stavil na kus řeči, případně mrknout, co máš zajímavého1
23:53:45
20.06.2016
Matsoft
-> Bukaj: se nedivim... uz pomerne nedostatkova zalezitost.... spolecne s tim Wartasackym urazil dlooooouhou cestu po Evrope 1
23:52:39
20.06.2016
miguelias
Kdyby někdo měl zájem, mám tu zánovní SEDR 3222 pro 135ku :)

akorát ho jede vůl nechal týden ležet na venku pod střechou, ale sněžilo....od spodka je mírně orezlá hřídelka klapky. Ovšem lehce opravitelné.

8

Na ceně se dohodnem. 4
23:51:23
20.06.2016
Bukaj
-> Matsoft: Tak ten by mne zajímal víc4
23:50:27
20.06.2016
Matsoft
-> Bukaj: to chapu... mne jde o funkci a co nejmin prace :-D a bezpodtlaku celkem fandim....

jako mam tu jeste origo fungl novej 2951... ale ten bych pod 4500 nedal.... pripadne vymena za dily
upraveno 2x, naposled 21.06.2016 00:00:37
23:48:22
20.06.2016
Bukaj
-> Matsoft: Jasný, no, díval jsem se na to očima originalisty...4
23:41:35
20.06.2016
Matsoft
-> Bukaj: tak zrovna podtlak bych nedaval - na lepsi zrychleni bych nechal tuhle mechaniku... udelat vracak do nadrze by taky slo, takze viko bych tez nemenil... difuzory jsou 23 23... odpojovac volnobehu by mne tez netrapil.... a natryskovat + skoda ovladani to umim nechat za cca 500....



ale je to na vkusu kazdeho soudruha... navic cena neni zcela pevna
upraveno 3x, naposled 20.06.2016 23:46:23
23:33:55
20.06.2016
Bukaj
-> Matsoft: No, tak jak se to vezme - jako polotovar pro škodovku je to za tu cenu docela nerentabilní (pominu-li jiné difuzory, tak víko cca 700 Kč, odpojovač volnoběhu 250 plus úprava těla pro něj, podtlakovka dalších 250 a drobnosti typu trysky a ovládání a jsme na 4500) a majitelů Warťasů není už zas tolik, aby tržní ceny dílů na ně dosahovaly cen škodováckých... A to u nás platí i pro jiné značky youngtimerů, nejen pro Warťase...
22:53:51
20.06.2016
Matsoft
-> Bukaj: a muj funglac na Wartase je prej drahej....

skoda-virt.cz/cz/.../1873 86-novy-karburator-sedr-29 36
22:50:31
20.06.2016
Bukaj
22:48:38
20.06.2016
Matsoft
-> Bukaj 20.06.16 20:18:20: tak tak... ja kdyz kupoval nejak kolem 2003 novy, tak stal 3500.
upraveno 1x, naposled 20.06.2016 22:48:45
20:26:24
20.06.2016
Sejki - zrušená registrace
-> Polyš: jo vem ho a ten co mas ted si nech do nahrady...
20:24:27
20.06.2016
Polyš
Tak ho vemu.Ten na autě teď chodí dobře,ale musel jsem dát zánovní víko,bylo prohnutý.Až moc.
Extreme Tyres