skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Nedrzi volnobeh - Skoda 100
17:44:54
15.06.2016
15.06.2016
ferrari
Pozri poriadne tú trysku voľnobehu, možno je tam malinká špinka a nevyfúkla sa.
14:09:45
12.06.2016
12.06.2016
schrenkie
-> Urbi: ahojte, ďakujem za rady skúsim ich využiť a potom dám vedieť kde bola chyba ;)
16:01:34
10.06.2016
10.06.2016
King
-> Jozka: Sluvko "zrazu/najednou " slychavam z ust zakazniku casto a je to udaj casove dost variabilni. BSko jsem odlozil do sklepa pred 18 lety, ale jakysi povedomi o tom jak funguje a vypada, porad jeste mam ;-)
13:33:53
10.06.2016
10.06.2016
Petr Urban
-> schrenkie: shodit dolů, přerovnat přírubu karb. na fréze, nové těsnění namazat vezelínkou, dotahovat s člověčím citem, né JZD styl. šroubek co je opřený o doraz klapky slouží k pootevření klapky - tedy množství vzduchu. šroubek z boku těla karb. je od směsi, zkoušet jej odtahovat a přitahovat, nechat v poloze kdy to funguje a nečoudí. Až bude motor po projetí na provozní teplotě, utahovat šroubek směsi do doby než začnou klesat otáčky, ihned přestat zatahovat a povolit jej o 90 až 180 st. zpátky. Přitahováním se směs ochuzuje, odtahováním obohacuje a je možné šroubky k nastavení volnoběhu kdykoli manipulovat. Pokud se stav otáček bude výrazně měnit na prohřátém motoru ve stulu že někdy to drží a někdy ne, přisává si to někde vzduch - pod krab., pod sacími svody u hlavy nebo může být také velmi vyběhaná osa držící klapku v těla karb. kolem které si to přisává vzduch. samozřejmostí je správná hladina v karb. a stálý přívod benzínu - i hodně špatná palivová pumpa by ovlivnila chod.
11:30:25
10.06.2016
10.06.2016
Jozka
-> King: BS-ko a zrazu..
-> schrenkie: Pokud není zasoplenej vzdušník volnoběhu, tak pak je možná na řadě těsnení mezi karbem a sacím potrubím nefunkční.
-> schrenkie: Pokud není zasoplenej vzdušník volnoběhu, tak pak je možná na řadě těsnení mezi karbem a sacím potrubím nefunkční.
10:20:56
10.06.2016
10.06.2016
King
No a co treba srouby na nastaveni volnobehu?
09:41:58
10.06.2016
10.06.2016
schrenkie
Ahojte mam takyto problem: motor Skoda 100, karburator BS, vsetko bolo OK, zrazu neudrzi volnobezne otacky a hned po stiahnuti sytica zhasne. Startuje na brnk ale iba na sytic, studeny aj teply motor, nasledne stiahnem sytic a hned to zhasne. Aj teply motor. Ak ale stiahnem sytic a nepatrne pridavam plyn, staci jemne kazdych cca 10 sekund sa len dotknut plynu, tak sice nezhasne ale chvilku ma tendenciu bezat, potom asi po 10 sekundach otacky klesnu, az tak ze zhasina, zase pridam plyn, len aby som preklenul tu fazu ked ma tendenciu zhasnut. No a ked nepridam plyn, otacky klesnu a zhasne. Prefukal som vsetky vzdusniky a trysky, nepomohlo. Nic som neprestavoval oproti stavu ked to fungovalo. Mate nejake napady? Stale to typujem na karburator ale neviem co tam okrem vzdusnikov a dyz mam este skontrolovat. Dakujem