skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Jednobod Vs mpi
11:20:49
02.05.2016
02.05.2016
Jarda - zrušená registrace
-> Majki: taky si rikam, ze jsem tam mel hodit dvoulitra nejak na nej dostat AEE a bylo by...
23:56:18
01.05.2016
01.05.2016
Majki
Nedržte se těch škodovackych motoru tak urputně... VW dělal dost motoru které pasujou téměř PnP...
09:32:51
29.04.2016
29.04.2016
Jarda - zrušená registrace
-> Urbi: a ten motor, co jsi delal, tak teda vacka od Chovance a RJ od koho? Me práve Ing. Chovanec rikal, ze by vic, jak o 0,5 dolu nesel. Ja zatim s hlavou nic delat nebudu, kdyz je tesneni OK, na kolik tak orientacne prijde od Tebe ta hlava i s ventilama?
Jinak mám jednu RJ pro vacku od cimbu z vrakace, motor s vackou nekomu prodali bez RJ
Jinak mám jednu RJ pro vacku od cimbu z vrakace, motor s vackou nekomu prodali bez RJ
00:53:48
29.04.2016
29.04.2016
Petr Urban
-> Jarda: ani nevím už ... tuším že právě těch 0,5mm dolů a určitě se nic nepotkává a to má vačka v HU o hodně větší překrytí jako sériová.
Na 1.6 tce jsou dost o ničem písty ... dlouhodobě vydrží tak do 100, max. 110 HP a to bez větších KP a bez extrémních zatížení, jinak to má krátké trvání. Dávat na tento motor turbo bez zásahu do jiných pístů je nesmysl.
Na 1.6 tce jsou dost o ničem písty ... dlouhodobě vydrží tak do 100, max. 110 HP a to bez větších KP a bez extrémních zatížení, jinak to má krátké trvání. Dávat na tento motor turbo bez zásahu do jiných pístů je nesmysl.
22:00:37
28.04.2016
28.04.2016
Jarda - zrušená registrace
-> Borderer: muj ma 180 tachometr, jestli se tomu da verit... jsem treti majitel, ta pani najela tech 80, tomu verim, ale, co ten predchozi, tomu moc neverim... ale dobre servisovane to bylo, ta pani do toho dala cca 100tis. kc :) a vse technicky vypada naprosto OK s korozi uz to je horsi, ale zadna tragedie
vacka bez pridreni na loziskach a bez pittingu, mam hlavu z motoru, co ma udajne 150tis. km a je to nesrovnatelne horsi
vacka bez pridreni na loziskach a bez pittingu, mam hlavu z motoru, co ma udajne 150tis. km a je to nesrovnatelne horsi
21:13:10
28.04.2016
28.04.2016
castrol
-> djmaso:
14:08:10
28.04.2016
28.04.2016
Borderer
-> Jarda: To mi ani neříkej, neb mne to bude vrtat v hlavě šílenym způsobem. Ale sypat prachy do motoru, co má skoro čtvrt mega asi moc nemá, mimo GO, smysl. :-/
08:09:49
28.04.2016
28.04.2016
djmaso
jedině turbo na tyto motory
07:50:05
28.04.2016
28.04.2016
Kocvin
-> Jura_Favorit: Samozřejmě bude motor upraven..
04:13:58
28.04.2016
28.04.2016
Jarda - zrušená registrace
-> StepaNoFUN: cím turbo nebo kompressor? vzdycky me lakala G60... a uz jsem si i rikal, jestli by nesel vyuzit kompressor klimy, no to je asi blbost
22:17:01
27.04.2016
27.04.2016
StepaNoFUN
-> Jarda: Havně sériovou 1,6 nezkoušejte "nafouknout". Kamarád to zkusil. Jelo to prej jako pila (chtěli to vyzkoušet před montáží dvou těsnění s mezikusem na snížení KP), bohužel jenom asi 3km. Pak to dotáhli na laně a následně našel píst ve vaně. :-D Myslím že to auto dodnes stojí v garáži a nešáhnul na něj...
21:09:40
27.04.2016
27.04.2016
Jarda - zrušená registrace
-> StepaNoFUN 27.04.16 19:24:03: taky jsem koukal, jak jsou ty vacky hrozne ostre, ale s tou 265 by to melo jit odspoda min. stejne
-> Urbi: pekne, o kolik jsi ji snizil? pry je tam problem, ze o 0,5 se uz mohou potkat pisty a ventily
-> Urbi: pekne, o kolik jsi ji snizil? pry je tam problem, ze o 0,5 se uz mohou potkat pisty a ventily
20:28:32
27.04.2016
27.04.2016
Petr Urban
-> Jarda: u té hlavy je obrovský průser s výfukovým kanálem, proto to nahoře velmi ztrácí, vačka a chip pomůže, ale nevyřeší situaci propadu.
petr42.rajce.idnes.cz/Hla va_1.6_Fel._-_uprava_do_no r._provozu
motor s touto hlavou a vačkou + chip = 150Nm a 104 HP
petr42.rajce.idnes.cz/Hla va_1.6_Fel._-_uprava_do_no r._provozu
motor s touto hlavou a vačkou + chip = 150Nm a 104 HP
19:56:50
27.04.2016
27.04.2016
Jura_Favorit
-> Kocvin 27.04.16 12:09:24: pokud by se jednalo o motor v sérii, tak bych se na to vykašlal, za tu práci ten rozdíl mezi 136B a 136M dle mě nestojí a už vůbec ne na původním bloku a s původní FAV elektroinstalací a nádrží (vše už se tady ve fóru probíralo mockrát). A to neberu v úvahu nelegálnost přestavby a s tím spojené problémy s STK/ME a PČR.
Pokud se s tím ovšem spojí další úpravy motoru, tak to je pak jiná Nicméně kvalitní úpravy, co budou opravdu fungovat (a nebude se muset každou chvíli dělat reset, základní nastavení apod., jako na obou přestavěných 1.3 MPi od mistra Cimbu, které osobně znám), to taky není až tak úplně zadarmo, je pak na zvážení účel auta, jestli se to vyplatí... ale to už si každý musí spočítat sám.
(A jelikož MPI ve FAV na původním bloku jezdím pátým rokem, fakt nevařím z vody )
Pokud se s tím ovšem spojí další úpravy motoru, tak to je pak jiná Nicméně kvalitní úpravy, co budou opravdu fungovat (a nebude se muset každou chvíli dělat reset, základní nastavení apod., jako na obou přestavěných 1.3 MPi od mistra Cimbu, které osobně znám), to taky není až tak úplně zadarmo, je pak na zvážení účel auta, jestli se to vyplatí... ale to už si každý musí spočítat sám.
(A jelikož MPI ve FAV na původním bloku jezdím pátým rokem, fakt nevařím z vody )
19:26:16
27.04.2016
27.04.2016
StepaNoFUN
-> Kocvin: OK.
19:25:08
27.04.2016
27.04.2016
Kocvin
-> StepaNoFUN: No supr, zbytek když tak SZ..
19:24:03
27.04.2016
27.04.2016
StepaNoFUN
-> Borderer 27.04.16 14:26:35: Odspoda 1,6 jde hlavně proto, že má vačku jak diesel... Kdysi jsem to počítal a bylo tam myslím 198/198. :-)
19:21:23
27.04.2016
27.04.2016
StepaNoFUN
-> Kocvin 27.04.16 12:09:24: PnP to není. Ale pokud bys chtěl, mám tu někde připravený svazky. Asi bych se musel znova prokouset popisem, ale rozkuchaný MPičkový svazky jenom s drátama pro montáž do FA bych tu našel. Dokonce možná vím i kde, protože jsem je nedávno stěhoval z garáže na půdu...
14:26:35
27.04.2016
27.04.2016
Borderer
-> Jarda: Nemyslím si, ono se to jen zdá, protože ta 1.6 se nad tyhle otáčky dostane na stejnej krouťák jako má 1.3....hold velkej zdvih, ale zase o to líp to jede odspodu. Koukám rozdíl mezi 1.3 a 1.6 je 15 mm.
13:17:40
27.04.2016
27.04.2016
OndraKrupi
-> Jarda: 1,6 jsem zažil s úpraveným motorem, ale nevím parametry, nicméně zrychlení pěkné a docela to bylo pocitově příjemné.
13:17:33
27.04.2016
27.04.2016
Kocvin
-> Jarda: Kdybych měl feldu, tak bych nejspíš 1.6 zvolil, i když jsem byl vždycky zarytě proti této motorizací.. Ale do Formana bude ta 1.3 přeci jen kulturnejsi :)
70 kw je pěkných, ale co spotřeba?
70 kw je pěkných, ale co spotřeba?
13:11:16
27.04.2016
27.04.2016
Jarda - zrušená registrace
-> Kocvin 27.04.16 12:45:28: ale zas ta 1.6 ma krouták... ale je to dost nesportovni motor, pri predjizdeni v kopecku a vytoceni nad 4,5tis. to tak ztratí, ze by jsi chtel sedet v te 1.3 :) jsem zvedav, co udela vacka a chip, vacku jsem uz poslal na upravu Ing. Chovancovi, tak uvidime... jsem na to dost zvedav
Co jsem cetl na netu, tak je 1.6 AEE velmi dobry motor na upravy a na tech 70kW jsem dost zvedavy
Co jsem cetl na netu, tak je 1.6 AEE velmi dobry motor na upravy a na tech 70kW jsem dost zvedavy
13:10:44
27.04.2016
27.04.2016
OndraKrupi
-> Urbi: sereš mě mam doma 2 náhradní motory bmm, teď abych sháněl mpi
13:04:32
27.04.2016
27.04.2016
Tomaso435
-> Urbi: například? :)
12:45:28
27.04.2016
27.04.2016
Kocvin
-> Urbi: No nevadí stejně se na to asi vrhnu.. Původně jsem uvažoval nad 1.6 ale ta je těžká, vzhledem k objemu slabá a navíc neorigo..
12:41:51
27.04.2016
27.04.2016
Petr Urban
-> Kocvin: Obávám se že moc plug in play to není :(
Za to motorově stačí na posledním MPI s 7mm ventily malé věci a je tam 65 kw jak nic...
Za to motorově stačí na posledním MPI s 7mm ventily malé věci a je tam 65 kw jak nic...
12:09:24
27.04.2016
27.04.2016
Kocvin
Jak moc velký porod je předělat ve facku bmm na mpi? Je nějak rozumně oddělitelný a plug and play vyměnitelný motorový svazek?
-> Urbi: Dost si mě tím na MPi navnadil :) Původní bmm ve formanu je bída, byť je vše ve stavu nového auta..
-> Urbi: Dost si mě tím na MPi navnadil :) Původní bmm ve formanu je bída, byť je vše ve stavu nového auta..
11:57:47
27.04.2016
27.04.2016
Petr Urban
-> OndraKrupi: Určitě hodit, ale zrovna i s lepší vačkou, vyměnit rozvody, revize olej.čerpadla, nová gufera, těsnění a snad i vodní pumpa a šup tam s ním :) jednotku přeprogramovat, mírná úprava filtrboxu, výfuku a pojezdíš si hezky :)
11:49:06
27.04.2016
27.04.2016
Borderer
Jedině MPi, výkonově je na tom mnohem líp. BMM předepsaného výkonu skoro nedosahovaly, MPi mívaly zase často víc jak 50kW... Údržba bych řekl, že stejná, místo rozdělovače musíš jednou za pár let vyčistit klapku. A místo kabelů a cívky občas odejde zapalovací lišta (prej), nám na 4řech feldách za stovky tisíc km neodešla ani jedna...
11:21:53
27.04.2016
27.04.2016
OndraKrupi
-> zajoch: no z mpi dostaneš daleko více na méně peněz a námahy (za předpokladu, že je ten motor v dobrém stavu. Právě já teď váhám, zda do auta nehodit motor mpi
21:32:57
26.04.2016
26.04.2016
Mr._Nosferatu
-> Jarda: tak beru pikap/van plus jako jedno a origo praktika jsem viděl jen u Telecomu, je to tím že norma 94/12 je u M1 do 5ti sedadel a 2500 kg euro 2 a u ostatních euro 1
21:32:18
26.04.2016
26.04.2016
Kocvin
-> zajoch: Ono je tohle u feld dost individuální..
21:26:41
26.04.2016
26.04.2016
zajoch
-> OndraKrupi: takže v případě ze bych si,chtěl s tim motorem v budoucnu pohrát, tk jedině mpi, jo?? Jednobod se nedá tak "jednoduše" ladit??
A jak sou na tom ty motory s průběhem kroutaku dole?? Do těch zhruba 2k otáček. Nebo uz je to problem auto od auta, vzhledem k najezdu?
A jak sou na tom ty motory s průběhem kroutaku dole?? Do těch zhruba 2k otáček. Nebo uz je to problem auto od auta, vzhledem k najezdu?
21:06:37
26.04.2016
26.04.2016
Jarda - zrušená registrace
prvni BMM, vetsinou jeste slabe kastle jsou euro 1 za 5000,-kc ostatni BMM a vsechny mpi jsou euro 2, tedy 3000,-kc, ma tam byt potom nejaka uprava hlavy, ktera ta BMM posunula uz do euro 2
-> Mr._Nosferatu 26.04.16 18:04:36: proc jen pickup? nekdo mi tvrdil, ze to je kvuli tomu, ze to je N1, ale co vim, tak nekdo na funu N1 platil 3tis. kc a u mé nivy N1G (jednobod euro 2 - pry to je ta nejhorsi euro dvojka, co muze byt :))) taky predchozi majitel zaplatil 3tis. kc a na STK mi neco rikali, ze mel platit 5tis. kc tak doufam, ze po me nekdy nebudou chtit doplatit ty 2tis. kc
-> Mr._Nosferatu 26.04.16 18:04:36: proc jen pickup? nekdo mi tvrdil, ze to je kvuli tomu, ze to je N1, ale co vim, tak nekdo na funu N1 platil 3tis. kc a u mé nivy N1G (jednobod euro 2 - pry to je ta nejhorsi euro dvojka, co muze byt :))) taky predchozi majitel zaplatil 3tis. kc a na STK mi neco rikali, ze mel platit 5tis. kc tak doufam, ze po me nekdy nebudou chtit doplatit ty 2tis. kc
19:38:54
26.04.2016
26.04.2016
OndraKrupi
Bmm je takove mene narocne. Mpi je takove "lepsi" ale horsi na udrzbu, skrtici klapky napriklad, ale jde z motoru dostat vice.
pokud potrebujes jen spotrebak, volil bych to co psal vhml
pokud potrebujes jen spotrebak, volil bych to co psal vhml
19:25:17
26.04.2016
26.04.2016
zajoch
-> vhml: tak to každopádně. ale na výběr furt je...
19:20:10
26.04.2016
26.04.2016
vhml
-> zajoch 26.04.16 17:36:10: kup tu míň shnilou
18:33:13
26.04.2016
26.04.2016
castrol
-> ochoda: bracho ma mpi a ja bmm a zeby mi to islo spatne sa povedat neda a to mam papierovo 40kw :)
18:05:17
26.04.2016
26.04.2016
ochoda
Tak pardon za mylnou info. =)
18:04:36
26.04.2016
26.04.2016
Mr._Nosferatu
Jen pikap má eko 5000
18:03:11
26.04.2016
26.04.2016
ZZ__Top
To rozdělení mpi vs. bmm za poplatek je možná i podle roku. Pár kupců když jsem sháněl svoji feldu mi tvrdilo, že i to jejich bmm je za 3000,- a někdo mi i posílal fotku techničáku kde to fakt bylo napsané.
17:54:26
26.04.2016
26.04.2016
ochoda
Mpi je za 3000,- a BMM by měl být za 5000,-. Jezdil sem s 50kw bmm (ve formanu) a 40kw bmm ve feldě (to bych nikdy nekupoval! je to líný neskutečně) a 50kw Mpi ve fildách a to mě teda přišlo lepší no.
17:36:10
26.04.2016
26.04.2016
zajoch
Zkrátím to. co je lepší volbou. jak vlastnostmi, tak náklady (pojistka, všeobecně servis). Konkrétně ve feldě.
A co emise? jak to vlastně felicie má? tam se to tak lámalo, že se v tom vůbec nevyznám
PS: no oc, potřebuju auto u kterého mi nebudou vadit tukance a oděrky. Prostě typického spotřebáka pro "všechno"
A co emise? jak to vlastně felicie má? tam se to tak lámalo, že se v tom vůbec nevyznám
PS: no oc, potřebuju auto u kterého mi nebudou vadit tukance a oděrky. Prostě typického spotřebáka pro "všechno"