skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
unik oleje a vody
07:39:41
17.04.2016
17.04.2016
Bukaj
-> lopezGPX: Tam se nemá moc co stát, pokud auto nechytlo plamenem, takže asi to bude v pohodě, ale uvidíš, až vyzkoušíš
22:32:16
16.04.2016
16.04.2016
lopezGPX
ještě bych měl jeden dotaz a předem si napíšu, že su debil (ať vám ušetřím prácu).
Napínal jsem i klínový řemen a neodpojil jsem baterku, takže jsem úspěšně zkratoval při povolování spodního držáku alternátoru kostru s + někde na alternátoru. Co můžu čekat ?Bude po relé nebo alternátor poškozen (můstek ?). Jak to bude možný tak vyzkouším dobíjení... dík
Napínal jsem i klínový řemen a neodpojil jsem baterku, takže jsem úspěšně zkratoval při povolování spodního držáku alternátoru kostru s + někde na alternátoru. Co můžu čekat ?Bude po relé nebo alternátor poškozen (můstek ?). Jak to bude možný tak vyzkouším dobíjení... dík
11:30:13
16.04.2016
16.04.2016
stepan
-> lopezGPX: Pumpu neřeš a jezdi, pokud je nová, tak může kapat, potom si sedne.
11:15:10
16.04.2016
16.04.2016
Pavel P..
to je dotaz... prostě to dotáhni s citem, sám poznáš kdy je to už moc, u tý pumpy bejvá zespoda dirka a pokud pustí ložisko nebo ucpávka tak to tou dirkou teče.... buď si to těsnění ještě sedne a přestane nebo je pumpa na vyhození.