skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
hmotnosti pístů
16:29:13
20.03.2016
20.03.2016
Petr Urban
Zvaž si je sám, kolik je reálný rozdíl, stačí na nějaké kuchyňské digi váze. Pokud je to do sériového motoru, můžeš rozdíl 2g nechat. Pokud to bude k sportovním nebo závodním účelům, není problém uvnitř pístu 1-2 g ubrat. Ono stejně vyvážení sériových ojnic felda, favorit i fabie je na oka + - 5gramů rozdíly, takže není třeba si s tím tak moc lámat hlavu, to by bylo nutné pak udělat přesně i ojnice, to už je potřeba složitý přípravek, aby byli správně váhově na oka vyváženy tak jak mají ... část ojnice se potáčí jako rotační a část jako posuvná, proto je i toto důležité k vyvážení.
13:45:02
20.03.2016
20.03.2016
Aleš
Dotaz, když mám na pístech značky hmotnosti 49-49-49-51. Je velkej problém, že je ten poslední o 2g mimo, když uváděj že max. je 1g. Třída přesnosti rozměrů na vložkách je C a na pístech také. Je to spárovanej tubus mototechna. díky aleš