1,3MPi - teplý start

prohledat
17 příspěvků (zobrazeno 1 až 17) od 27.02.2016 do 04.03.2016, založil/a tomikee
řadit dle data
17:53:08
04.03.2016
colaczech
-> tomikee: píšeš že tlaky ve válcích máš stejné, takže na podpálený ventil to nevypadá. Jenom znovu nastav ty ventilové vůle.

Na výměnu hlavy se vykašli, to je cesta do pekla, když ani nevíš co tomu vlastně je. Na takové rozebírání je zatím času dost.
12:43:53
04.03.2016
tomikee
Myslim celu hlavu vymenit za druhu z favorita do feldy
12:43:12
04.03.2016
tomikee
Si myslim aj podpaleny ventil vie urobit sarapatu so startom
12:39:24
04.03.2016
tomikee
Si myslim aj podpaleny ventil vie urobit sarapatu so startom
12:38:14
04.03.2016
tomikee
Takze chlapi prisli sme s kamosom na jednu vec vsetko je co sa tyka elektroniky ok lenze ked sme po dedovi nastavovali dva ventili nemali volu saci a vyfukovy na 3 valci ide o to ze chceme to o vikendu rozobrat a mam jednu hlavu s fava zrovnanu Ma to ventily o hrubke 8mm 2 ventilove priziny a sacie su 25.5 az 26mm mozem to dat do mojej feldy ?
10:08:16
28.02.2016
Bukaj
Podobný problém s teplými starty jsem u MPi 50 kW měl někdy kolem 100 000 km, když mi odcházela klapka.

Pokud jsem nastartoval studený motor, mohl jsem jet klidně 1000 kilometrů a závada se neprojevila, ale pokud jsem někde na chvíli zastavil a startoval pak zahřátý motor, nejen, že hůře chytal, ale za jízdy se pak děly věci - občas auto samo přidávalo, na volnoběh občas otáčky motoru lítaly mezi 800 a 3000 a v reakci motoru na stlačení pedálu byla na začátku díra, takže se nedalo plynule bez cuknutí přejít z brždění motorem do akcelerace a naopak.

V paměti závad nic, v blocích hodnot jednotlivých čidel jsem nenašel nic závadného, až mi zůstala jenom ta klapka, takže jsem ji rozebral (rozpertloval jazýčky krycího plechu potenciometru), vypláchl benzinem a lihem prach z otěru jezdce potenciometru, nechal vyschnout, zapertloval a zatěsnil krycí plech, udělal základní nastavení klapky a od té doby je klid.4
13:35:25
27.02.2016
tomikee
Skusim kuknut na vag aku hodnotu dava to je MAP senzor ocistil som sice spicku liehom ale nepohlo uvidim co to urobi na Vagu
13:31:44
27.02.2016
Kuladmin
-> tomikee: Pokud jinak auto beží jak má tak to bude nějaké to čidlo a říká jednotce nějakou blbost. U mpi je ještě na sacím potrubí zezadu čidlo myslím na nasavaný vzduch koukl bych na něj.
13:31:16
27.02.2016
tomikee
Vdacny:-)
13:30:52
27.02.2016
tomikee
Ja ako v dobrom ze na co este treba mrknut som vfacny
13:28:42
27.02.2016
isti
-> Kuladmin: Sorry,už mlčím71
13:16:32
27.02.2016
tomikee
Kuladmin dakujem podla vas co by som mal skontrolovat v elektrike RJ ?po kabelazi som siel ale nenasiel som ziadny prelamany kabel ani hrdzave kontakty dakujem za odpoved
13:11:00
27.02.2016
tomikee
Cidlo teploty menene uz tretie bez zmeny 2 boli cinske a potom som obetoval 23€ za original luxemburg modre take ake ma tam byt zial bez zmeny :-(
12:59:13
27.02.2016
MOLSO
cidlo teploty ?
11:18:53
27.02.2016
Kuladmin
-> isti: Nerad blbosti do tohodle motoru už patří 3 bodové svíčky. Takže v tom bych problém neviděl max ve značce :) ale fungují taky.

Zkusil bych opravdu tu zapal. lištu ale moc tomu nevěřím. Pokud je cítit benzín očividně vstřiky dávají ale nechce to hodit jiskru.
10:52:37
27.02.2016
isti
Nebudem sa do toho motať lebo felíciám nerozumiem ale ako poprvé ti určite poradia aby si tie trojkontaktné sviečky zahodil4
10:40:13
27.02.2016
tomikee
Dobrý den obraciam sa na toto forum z dôvodu problému na mojej felde .

Takže k veci vlastním škodu felíciu 1.3mpi 50kw R.v. 2001 najazdené momentálne 82 000km v poslednej dobe ma trápia teple starty ako nahle vypnem teplý motor natočí ale jak postojí 15-20min uz toci jak diva ale nechyti az po 15 sek neustaleho tocenia starterom zimne starty bomba -20 lepsie jak nejake nove auto

menene robene veci na aute podotykam ziadny servis svoj pomocne doma sam popripade kamarat

výmena cidla chladiacej kvapaliny luxemburg modre s termostatom aj domcekom

výmena oleja filtra

vzduchoveho filtra

palivoveho filtra

sviečky brisk 3 kontakt

tesnenie pod hlavou victor reinz nastavené ventily

regler na altiku plus baterka mala 8 rokov nechapal som

vycistena s klapka niekolko krat nastavena VAGOM

niekolko krat robena VAG bez výsledku

prehodene veci s funkčnej feldy cerpadlo palivove hall snimac vstreky vsetky 4

po tom slavnom starte je citit v aute nespaleny benal

chcel by som este vyskusat zap. lištu a snimac nasavaneho vzduchu na klapke

poradte je este nieco na co som zabudol po pripade nieco by pohlo tomu auto pouzivam kazdy den do roboty mam ho len pol roka kupoval som ho od stareho dedka s tym ze je to ulozenka lenze za 14 rokov najazdil na tom 60 000 a ja za pol roka vyse 18 000 km este aby som nezabudol meneny komplet výfuk po mesiaci sa mi rozpadol od stredneho až po koncový diel kaťák je v pohode

skontrolovane tlaky vo valcoch pri teplom motore a zosliapnutom pedali 13 kazdy jeden bez odchýlky

dobíja pekne 14,4 V vsetky konektory vystriekane s kontakt sprejom spoje kostra na motore poistkovka komplet rozozobrata skontrolovana ,starter som mal vonku rozobratý vičisteny premazane pastorky, motor neberie ani kvapku oleja ide krasne predchadzajuce auto som mal tiez feldu ale 40kw 1.3mpi citelný rozdiel
Extreme Tyres