skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Favorit - nepravidelný chod motoru za studena
prohledat
5 příspěvků (zobrazeno 1 až 5) od 27.02.2016 do 06.03.2016, založil/a michael009
11:11:24
06.03.2016
06.03.2016
michael009
Tak sem ho skúšal pusú a nic. Tak sem ho rozebral a je tá membránka protrhlá. Díky za radu.
22:15:03
29.02.2016
29.02.2016
StepaNoFUN
Sakra... Prostřelenej obohacovač mě nenapadnul. Je vidět, že doba kdy jsem řešil karburátorový FA je už dávno v pr...
21:22:34
29.02.2016
29.02.2016
michael009
Díky za radu, v prúbehu týdňa na to mrknu a napišu jak sem dopadel.
06:50:42
29.02.2016
29.02.2016
Jiskra - zrušená registrace
Prověřil bych správnou funkci objemového ovladače. To je černé ufo z boku karburátoru ovladající klapku sytiče. Když se po startu neotevře je motor rychle zahlcen palivem. Při ohřátém motoru už ufo na motor nemá vliv, přívěra sytiče je plně otevřena a tím vyřazena z činnosti. Objemový ovladač zajištuje právě ochuzení směsi těsně po nastartování, když není mechanismus sytiče ještě zcela v činnosti ohřátím chladící kapaliny v součinnosti s ohřevem pomocí bimetalu... Takže jednoduše po startu podtlak v sání musí přitáhnout membránu ufa a pootevřít tak klapku sytiče, čímž se upraví množství nasátého paliva. Oprava je možná pouze výměnou. U nás to stojí kolem 150 kč u vás nevím... Byla to jediná věc co jsem musel na Lekru vyměnit, příznaky jsem měl stejné jako popisuješ.
02:30:12
27.02.2016
27.02.2016
michael009
Zdravim, mám taký problém s fávem, že ked je studený, tak ide tažko naštartovat a ked aj naštartuje, tak ma nepravidelný chod ( kolíšu otáčky, bez plynu ide skapat a ked pridám plyn, klidne aj až na podlahu, tak sa mu vúbec nechce do otáček, len pomali stúpajú). Ale ked sa zehreje na prevádzkovú teplotu, tak už ide normálne. Auto je po výmene tesnení (pod hlavú, pod sáním a výfukem, termostatem, gufera ventilú) a nastavení vúle ventilú ( S-0,20 V-0,20). Potrebujem to co najskúr opravit, lebo zachvílu idem na STK a nenapadá ma co by to mohlo byt, len že by to mohlo asi tahat nekde falesný vzduch. Je to Silver line, ale nejaký debil ho prerobil na karbec... Pred výmenú tesnení to takéto problémy nemalo.
Omlúvam sa za náhodné chyby a pravopis, ale je neskoro a sem dost unavený + sem ze Zahorá
Omlúvam sa za náhodné chyby a pravopis, ale je neskoro a sem dost unavený + sem ze Zahorá