Motor neakceleruje

prohledat
37 příspěvků (zobrazeno 1 až 37) od 16.02.2016 do 22.02.2016, založil/a Kamilko
řadit dle data
15:28:00
22.02.2016
ferrari
S voľnobehom to tak, či onak nič nemá...asi ako píše Jozka ;-)
13:38:07
22.02.2016
Evž@
Me kdysi vypadla jedna kulička při vyfoukávání karbce.Ono to jelo ale pocukávalo jelikož akceleračka dávala málo.Kdyby chyběly obě kuličky tak nevim nevim.
22:34:07
21.02.2016
Jozka
-> ferrari: Zřejmě to byla ta klasická škodovácká "poslední kapka", po který už to nejede..
22:12:19
21.02.2016
ferrari
Mno gulička pod injedktorom každopádn enemohla za všetky tie príznaky, čo si pôvodne popisoval...

Ale pamätám si aj ja, čo som onoho času (bez netu) laboroval nad tým, keď mi zostala gulička po rozobratí karbu, že kua odkiaľ bude ;-)
16:38:51
19.02.2016
Kamilko
presne tak. kazdopadne vymenil som za dalsi teraz uz piaty SEDR rozobraty a poskladany, dal som nové kladivko do rozdelovaca nastavil odtrh, nastavil karburator a bugina ide ako hodinky :) dakujem vam za rady
23:13:09
18.02.2016
StepaNoFUN
-> Kamilko: Taková pikačovina... A o problém je postaráno. Nicméně vždy jsem zastával fakt, že je potřeba nejprve rozebrat celek, kterej pravděpodobně dělá problém a až když už jsou všechny cesty neúspešný a závada na tom celku není zjištěna$, tak teprv montovat celky jiný... Aneb teprv když zklame všechno, sežeň funkční auto a měň díly.
19:39:38
18.02.2016
Kamilko
problem vyrieseny, pod tym zahnutym injektorom chybala sklenena gulicka, na vsetkych karburatoroch
upraveno 1x, naposled 18.02.2016 19:39:53
11:52:51
18.02.2016
Kamilko
Do tej dediny vlaky nejdu
07:01:49
18.02.2016
Vrba
-> Evž@: 3
23:39:30
17.02.2016
palinator
-> Kamilko:

Jestli seš student tak máte vlaky zadarmo ne?3
20:52:45
17.02.2016
Kamilko
na predoslych karburatoroch bol funkčny na tomto nie je vobec asi stary typ, inak viem ze tu len diskutujem spoza klavesnice ale auto je 50 km odomna a nie su financie
upraveno 2x, naposled 17.02.2016 20:54:09
18:07:37
17.02.2016
MVM
-> Kamilko: Máš funkční odpojovač volnoběhu?
16:45:06
17.02.2016
StepaNoFUN
Hlavně je potřeba to neřešit od klávesnice, ale u auta... Za dobu od položení dotazu by musela bejt na tom motoru udělaná generálka.

-> Kamilko: Kolik je předstih, když tvrdíš že je správnej? I karburátor "na šrot" (vyčištěnej) musí "nějak" fungovat. Neříkám, že to bude na 100%, ale to auto pojede. A když to nejde už na druhým, tak bych hledal chybu jinde.
16:40:54
17.02.2016
minno
-> Kamilko 17.02.16 15:55:34: Ja by som sa nečudoval ani tomu, keby všetky tie karburátory boli v šrot stave, pretože oni nie sú 100% pomaly ani vtedy, keď sú nové :)) A podľa toho, čo si uviedol teraz, problém spôsobila výmena gumičiek. Možno sa ti tam pri ich výmene dostala niekde nečistota. Každopádne to chce prebehnúť komplet všetko a nie len takto bezcieľne tápať.
16:35:36
17.02.2016
minno
-> Urbi: 3
15:55:34
17.02.2016
Kamilko
ide o to že mne sa na jednom karburatore to už podarilo vyturovat aj do 6000, išlo ale o to že neudržalo to volnobeh, ked som vymenil gumičky na nastavovacich skrutkach tak sa aj tak nič nezmenilo, preto som dal druhy, na druhom volnobeh vydržal dlhšie, no ked som aj na nom vymenil tie gumičky odvtedy sa vobec neda pridat
15:53:52
17.02.2016
Evž@
-> Urbi: to je asi tím že se od tý doby se funkce toho motoru nezměnila
15:20:21
17.02.2016
Petr Urban
Zajímavé... diagnostické otázky a odpovědi proč motor nefunguje správně jsou nyní směřovány takovým základním směrem, jako jsem to psával já.... "základní věc jsou tlaky" "nastavený předstih" "těsný sací trakt" "správný stav a nasavení karb."
14:43:12
17.02.2016
Kamilko
Dakujem velmi pekne za rady , budem vas informovat :)
10:34:19
17.02.2016
minno
-> Kamilko: Daj dole ventilové veko, račňou pretoč motor do polohy, aby boli ventily 4. valca v "strihu". V tejto polohe musí palec v rozdeľovači smerovať na vývod k VN káblu 1. valca. Plus samozrejme musí byť nastavený správny základný predstih a rozdeľovač musí byť v dobrom stave, aby ten predstih neskákal +/- 20° hore-dole.



Píšeš, že rozvody sa zakladal sám, si si istý správnosťou založenia? Nemáš fotku po založení? Pomýliť sa môže hocikto.



Odtrh ma kontaktoch rozdeľovača si nastavil (0,4 mm), kontakty sú OK (neopálené)?



Proste to chce prebehnúť všetky tieto veci a neexistuje, aby to nefungovalo, ako má, ak je motor v poriadku.
09:31:24
17.02.2016
Kamilko
Motor som kupil a uz nesiel, ako to teda nastavim to zzapalovanie spravne ? Ved startuje hned
08:10:02
17.02.2016
minno
-> Kamilko: Meranie kompresie račňou je parádna metóda3 Zmeraj to prosím ťa normálne kompresometrom na každom valci.



Inak ja som si takmer na 100% istý, že to bude nie bohatou zmesou, ale zlým načasovaním zapaľovania, ako tu už bolo spomínané. Ak nevieš na chybu prísť sám, zavolaj k tomu niekoho druhého, možno príde na niečo, čo ty prehliadaš alebo čo si myslím, že robíš správne a pritom to robíš zle.



Otázka je, po ktorom zásahu sa začal prejavovať uvedený problém?
23:15:49
16.02.2016
Kamilko
Nie rozvod som daval osobne je spravne aj rozdelovac , kompresiu len racnou a pocut sycanie
23:14:25
16.02.2016
Kamilko
-> Borderer 16.02.16 22:00:50: ked som ho nastavoval a isiel ako tak pridat tak stale vyfuk strielal cize zmes bola bohata avsak nedokazal som nastavit tak by to udrzalo chod na chudobnejsej zmesi to neslo
23:13:10
16.02.2016
Borderer
V tom případě je čím zapálit a buďto nezapaluje ve správnou dobu nebo není co zapálit. Napadá mne, co ventilový vůle? Nezůstávaj viset otevřený ventily? Kompresi si měřil přístrojem nebo si otáčel ráčnou motorem?



edit: skočený = rozvod přeskočený o zub. Stává se, když je vydojenej jak kšandy nebo špatně nasazenej.
upraveno 1x, naposled 16.02.2016 23:13:53
23:12:31
16.02.2016
Kamilko
Co znamena skoceny ?
23:11:58
16.02.2016
palinator
Skočený to bejt nemůže?
23:06:56
16.02.2016
Kamilko
Na kazdej sviecke modra a praska, na kladivku rozdelovaca tiez
22:00:50
16.02.2016
Borderer
V tom případě bych sundal filtr, vzal startovací sprej a fouknul bych mu při přidání. Jestli je to z nějakého důvodu extrémně bohatý, že to vynechává, zdechne to, jestli chudý, nechá se to při přísunu hořlaviny vytočit. Pokud se nic nezmění, problém je v zapalování...jakou máš jiskru? bílo-modrá a je slyšet lupnutí nebo žlutá?
18:09:07
16.02.2016
Kamilko
karburator som rozobral , vymenil veko, ihlovy ventil lebo prelieval, trysky boli čisté. naozaj neviem čim to moze byt
17:40:01
16.02.2016
Kamilko
mal som pred tym origo, robilo to tiež , teraz tam mam novy tiež typ M a ziadna zmena
17:38:40
16.02.2016
Pavel P..
dej jinej kondenzátor na rozdělovač, ale originál, klidně jetej ale origo...
17:08:48
16.02.2016
Kamilko
predstih je dobry dnes som kontroloval, motor ma dobru kompresiu, tak neviem fyzicky by mal byt v poriadku, myslite že valce by to sposobovali ? sviečky su nastavene tiež a iskria vsetky 4
16:39:42
16.02.2016
Borderer
Pokud nemá tohle vliv, tak to musí někde brutálně přisávat či to nemá tlaky nebo neběží na všecky 4...už sem z motoru vyndal i sklepnutou svíčku, že se kontakty dotýkaly...jak se to mohlo stát netuším, ale píst i hlava byl OK. a předtím to normálně jelo na 4... 3
15:07:44
16.02.2016
minno
-> Kamilko: Prípadne by som zmeral tlaky valcov a presvedčil sa, či je ten motor vôbec fyzicky v poriadku. To je taká základná vec, od ktorej sa dá potom odvíjať ďalej.
14:55:17
16.02.2016
Eidy
Je správný předstih?
14:44:18
16.02.2016
Kamilko
Dobry den . motor 120l karbec edsr na motore je meneny alternator rozdelovac novy kondenzator regler cievka av pumpa a uz asi stvrty kraburator po nastartovani ma motor zly chod aj ked je nastaveny ale ked pridam plyn motor zdochne neda sa vobec pridavat , motor stale dusi . na volnobehu vydrzi mozno minutu potom zdochne. Kazdy karburator robil skoro to iste aj sedr neviete co s tym moze byt
Extreme Tyres