Fel 1.6 vynechává

prohledat
42 příspěvků (zobrazeno 1 až 42) od 30.01.2016 do 23.12.2017, založil/a Borderer
řadit dle data
23:51:57
23.12.2017
Borderer
-> Cumper: Pokud je auto v cajku, neřešil bych nic. Ať po ČR nebo v létě na dovolenou (Chorvatsko, Estonsko, atp.) vozím kus drátu, fastony, nářadí, pár šroubků/matiček, zapalovací modul, nejdelší zapalovací kabel a litrovku oleje v motorovym prostoru. Feldí komponenty na motoru jsou kvalitní a většinou se ozvou dostatečně dopředu. I ten altík, pokud je dobře udělanej a elektrika v pořádku, vydrží nesmysl. Já svůj nechal repasovat při 210t km, nyní mám 275t km a bez problému. Stejně se vysere to, co s sebou nemáš. 3 A pak člověk zjistí, že improvizací se dá vyřešit strašná spousta věcí - třeba kus drátu místo relé atp.
21:18:27
22.12.2017
zedd
-> Jarda: to by snad nemělo mít ani nějak moc vliv ten přívod.. spíš jestli ti nehapruje klapka, stačí větší změna teplot a hned je problém, mě začla taky dělat problémy jak začlo zimní období.. muže to být a nemusí
08:27:04
22.12.2017
Jarda - zrušená registrace
-> zedd 21.12.17 17:58:31: ja kdyz se chystal na Turecko zlutym rapidem v r. 2014, tak mi PavelP. rikal, ten klinak radeji vymen, no a ja ho tam mam doted :) s sebou pro jistotu jiny teda vozim...



Jinak, kdyz mrzne, tak mam u 1.6 na benzin i LPG nepravidelnej volnobeh, ted kdyz je na 0, tak je to zas OK, je to i u zahrateho motoru... nemuze to byt tim, ze jsem zrusil privod tepleho vzduchu?, ale vzduch mam branej za svetlem, tak aby tam nebyl napor...
upraveno 1x, naposled 22.12.2017 09:00:05
17:58:31
21.12.2017
zedd
Tak jistota je jistota, asi vážně není potřeba vozit hromadu dílů, ale jednou mi to už pomohlo, myslím tím u rapida, s ním jsem odjel zatím 3 krát Německo, a letos Rakousko s Itálií, a akorát při první cestě do německa se mi začal v jednom místě třepit klínák a rozechcalo se těsnění pod rozdělovačem, dojel jsem na místo ale byl jsem rád že mám vše po ruce. Jinak musím zaklepat žádné jiné problémy1 akorát letos jsem tahal druhou baterku za sedačkama, z autozásuvky jsme měli menší elektrárnu, mobily, navigace a já nevím co ještě, no a občas altík nestíhal, a po čurací zastávce už jsem nenatočil.. bud jsem měl štěstí že stojím z kopce nebo jsem musel odházet náklad zezadu a přehodit baterky 3
23:28:53
18.12.2017
Jarda - zrušená registrace
-> Cumper 18.12.17 23:06:16: ja bych altiku neveril :), u nivy mi odesel regler na bosch altiku a mel pod 100tis. km, lanko plynu, kabely ke svickam a od rozdelovace k modulu, svicku, klinak - plochej se mi sice jeste nikdy nepretrhl, ale nic nevazi, nejaky rele, alespon jednu brzdovou desticku, kdyby odlitlo oblozeni, coz se mi taky stalo a vic me nenapada... kdyz nemas LPG, tak jeste muzou nastat zavady v palivovem systemu, ja teda ani cerpadlo nevozim
23:06:16
18.12.2017
Cumper
Když jsme u toho vožení náhradních dílů - co byste mě doporučili brát sebou u feldy 1.6 ? Ježdění po čr neřešim, ale když jsem minule vyrazil až k hranicím Francie a ještě s vozejkem tak jsem se malinko bál aby se něco na dálnici nevysralo, ale dala to perfektně 1 . Mám sebou cívku, rozdělovač a palivový čerpadlo. Co bych měl ještě pro jistotu doplnit? 1

Felda má najeto poctivejch 70 tisíc, takže věci jako například alternátor, věřim že ještě dlouho vydrží 6
upraveno 1x, naposled 18.12.2017 23:07:09
22:09:51
18.12.2017
Jarda - zrušená registrace
-> StepaNoFUN 18.12.17 21:59:59: no me se u rapida vzdycky neco stane s altikem 70A z feldy a nejcasteji to vypali favo bezkontakt - civku v rozdelovaci, ale zkusim tam misto pal altiku bosch, taky 70A, vpodstate u rapida je to jedina zavada, ktera se neustale opakuje a tocim 3 ruzny altiky, vzdy v nem vymenim nejakou diodu, uhliky popr. regler a pak to funguje neco mezi 15 a 50 tis. km9
21:59:59
18.12.2017
StepaNoFUN
-> Jarda: V rapidu jsem vozil komplet nářadí na běžný opravy a prakticky žádný díly. - nikdy jsem nic než vyčištění karburace nepotřeboval, když nepočítám skáplou fajfku svíčky, kterou nahradil na dojetí klasickej měděnej VN kabel a zdrhovačka...

U feldy jsem vozil snímač otáček, váhu vzduchu a počítač. :-D V Octávce vozím na delší trasy počítač (Ani ne tak kvůli diagnostice, jako spíš kvůli spojení se světem a ta diagnostika je spíše jako bonus. :-D) a jediným nářadím je (mimo klíče na kola a podobnejch kravin) univerzální cestovní sada od Bernera - takovej pseudošroubovák s pár bitama a oříškama 1,4" do 13tky.. A z dílů jse tam někde krčí relé denního svícení (bez něj to nesvítí ani po zapnutí světel mechanicky) a 2 plasty na stahovačku okna (to proto, že v jednějch dveřích ještě nejsou nový a co člověk má ssebou se nikdy nepose*e). :-D
21:45:26
18.12.2017
Jarda - zrušená registrace
-> MVM 18.12.17 18:10:11: tak ja s ni bezne jezdim nad 500km od baraku, coz sice neni moc, ale kdyz odejde neco kvuli cemu by to nejelo, tak by se to trochu prodrazilo a celkove i casove zkomplikovalo, zatim teda jedinej problem za 50 tis. km byl altik u Blavy, kde me zachranil Isti, od te doby uz altik vozim... ale to bylo stesti, protoze jme jeli z Madarska od hranic s Rumunskem

Neni potreba vozit pulku auta, jak jsem to delal u rapida, to je zbytecne, nikdy jsem nepotreboval nic jinyho, nez neco do elektriky, max. lanko plynu a klinak. 4
18:46:29
18.12.2017
Tomaso435
-> Milan 136 18.12.17 18:12:25: 3 3 prdel je že sem v životě potřeboval jen ten rozdělovač, resp cívku do něj... to mě vypeklo asi 4km od žďáru nad sázavou... ale jinak za tech 100 000 co ho mám nic :D



a do fabie sem koupil užší rezervu aby zbylo místo na díly :-D . ve feldě vozim to co ve fabii :D
upraveno 1x, naposled 18.12.2017 18:47:17
18:34:43
18.12.2017
zedd
No v rapidu vozím automaticky bedýnku snad se vším, od poloosy přes karbec, zapalování,pedál, až po hadice, lanka a všechny možné těsnění.. navíc idealní zátěž do kufru a nezabere moc místa.. ve feldě jen ten vercajk, ten je samozřejmost, a krokodýlka, ale asi těch pár duležitých věcí taky začnu vozit, já mám vždycky štěstí že dlouhé dovolené to odjezdí a vysere se teměř u baráku 3
18:22:12
18.12.2017
Milan 136
18:17:32
18.12.2017
MVM
-> Milan 136: Vzhledem k tomu že jsem začinal kdysi po vojně ve škodovce - tak jsem při hledání bezpečáku v kufrech nejen favoritů a felicíí kolikrát vyházel tolik dílů že doma jsem neměl ani třetinu.3 Nedejbůh vytahovat rezervu. (Sám jistě víš o čem je řeč4)
18:12:25
18.12.2017
Milan 136
-> MVM 18.12.17 18:10:11: tomaso vozí ve fáčku další tři auta po dílech, ale to je jinej gang3
18:10:11
18.12.2017
MVM
-> Jarda: I když se doba posunula a půl mototechny už lidi vozí ssebou vyjimečně,(ač jsem ročník 82,tak spousta mladších lidí má potíž vyměnit rezervu - pokud ji auto vůbec má),tak jak jsem ve fáčku vozil civku do rozdělovače,ve feldě jsem otcovi nadělil Halluv snimač a zapalovací modul,relé čerpadla. Obojí už jsem úspěšně na parkovištích při rychlé výpomoci za ty roky prodal(nebylo to potřeba) - a tak vzhledem ke stavu feldy.a jak plyne čas čekám kdy co odejde a nebudu to mit 3 Protože se mi to jen tak kupovat nechce 3
15:14:05
18.12.2017
Jarda - zrušená registrace
-> StepaNoFUN 18.12.17 07:18:26: super, diky, tak si ji s sebou budu radeji vozit, clovek nikdy nevi...
07:18:26
18.12.2017
StepaNoFUN
-> Jarda: Vzhledově ne, funkčně jo. A ty starý velký kostky vydržely dýl. ;-)
22:49:07
17.12.2017
Jarda - zrušená registrace
-> zedd 17.12.17 21:15:33: to mas dobry, me sestra vyhodila listu s dojcivkou na feldu mpi7

modul mam v zasobe jen nejakej bmm origo z favorita special edition 1994, to je stejny s feldou 1.6?
21:18:37
17.12.2017
zedd
jinak děkuju za názory, zkoušel jsem ještě tu jiskru z hlavního kabelu a nešla, napadal mě jen modul nebo čidlo otáček.. klaplo to aspon :-)
21:15:33
17.12.2017
zedd
takže to byl ten modul, měl zespoda prasklinky a asi už do něj šla vlhkost, sehnal jsem z vrakáče za 400. to by mě normálně nesralo, kdybych měsíc zpátky jeden nepustil kolegovi z práce v nouzi za pakatel 39 zase jsem doplatil na dobrotu, čas začít myslet jen na sebe 39
21:25:34
16.12.2017
StepaNoFUN
-> zedd: Zkusit v reálnejch hodnotách, jestli dává čidlo otáček signál (přes startér se ta hodnota musí po pár vteřinách změnit z nuly na něco) a pokud to je OK, tak většinou modul.

Taky jsem kdysi přijel k benzince, natankoval a po zaplkacení odjel od stojanu. Jenomže mi zazvonil telefon, tak jsem to vzal, zaparkoval za benzínkou a chcípnul to. A znovu už jsem nenastartoval. Takže po 5ti minutách "diagnistiky" (ano měl jsem sebou jak noťas s diagnostikou a DP, tak multimetr a další nářadí) telefon domů - dojdi prosím do dědový feldy (BMM), odšroubuj modul zapalování, kterej najdeš tam a tam a přivez mi ho na benzinku (asi 5km od baráku). Cvaknuto pouze do konektoru a na VN kabel a nechal jsem to volně viset v motorovým prostoru, druhej den ráno jsem cestou do práce koupil novej modul...
06:28:17
16.12.2017
Jarda - zrušená registrace
-> MVM 16.12.17 06:08:08: a u techto mudulu nehrozi zniceni pri takovyhle zkouskach? na lada foru porad nekteri strasi s tim, ze kdyz natahnes moc jiskru, tak ze dojde ke zniceni modulu a dokonce tam nekdo psal, ze proto ma felda mpi tu listu, aby k tomu nebohlo dojit vlivem poskozenyho kabelu na kostru apod., nevim... ja takhle zkousel jiskru v bulharsku a ani jsem tenkrat s sebou nemel jiny modul, modul zacal zlobit az po cca 2 letech

-> zedd 15.12.17 23:42:18: jak pises modul nebo cidlo polohy kliky, snimac polohy kliky Ti diagnostika nenapise4 a modul zapalovani asi taky ne...
upraveno 1x, naposled 16.12.2017 06:30:47
06:08:08
16.12.2017
MVM
-> zedd: Tu jiskru vždycky je lepší nejdřív zkoušet na středovým káblu z víčka rozdělovače. Tím zjistíš ciště funkci cívky (modulu). Protože to,že neskáče jiskra "na konci" na svíčce může být věcí palce nebo víčka,vypadený středový uhlík. Obecně bych sázel na ten modul zapalování - poslední dobou jsem řešil - náhodou dvakrát..
23:42:18
15.12.2017
zedd
znova oživím tohle téma, 1.6 zase dělá problémy. Je fajn že se to posere vždycky uprostřed zimy, aby to člověk musel řešit v zimě a ve tmě.. Dnes motor zdechl zničehonic po vyřazení, už se nechytl ani přes kvalt, ani přes startér. Prostě naráz mrtvý. Zatím jsem zjistil jen že čerpadlo nabíhá, ve válci je mokro, a svíčka nehází jiskru, rozvodák jsem kontroloval jen zběžně z vrchu. Vag mi poprvé napsal akorát sporadickou chybu prvního vstřiku, pak už nic. je možné že by se takhle projevoval modul? že ho ani nenapíše vag? nebo čidlo otáček? tam přece toho moc dalšího není, co by bránilo dávat jiskru.. stalo se někomu z vás něco podobného?
upraveno 1x, naposled 15.12.2017 23:42:49
19:15:37
13.02.2016
zedd
-> Borderer: Je tam pod šroubkem, zkusím ještě proměřit
19:08:13
13.02.2016
Borderer
-> zedd: Tohle je prostě divný....taková maličkost, co zem na klapce? zkus na ní naměřit napětí. (těleso klapky oproti + na baterce)
upraveno 1x, naposled 13.02.2016 19:08:26
17:20:30
13.02.2016
zedd
Skoro nic protože se nic nezlepšilo tak sem to nechtěl zbytečně trápit na cestě, jenom jsem to parkrát projel, ale dá se jet jedině stylem žádný plyn / plný, mezi tím je díra, tak sem musel na každé křižovatce hrabat na plný knedlík a ostatní mě měli asi za idiota :-D jinak zrovna to čidlo co je v sání jsem dal nové, a už nevim.. ještě nějak zkusím změřit tlak v pal. potrubí, a kuknu na vačku a jestli olej nesmrdí po benzínu, někde jsem četl že měl někdo zrovna tenhle problém, že se mu tam dostával benzín asi přes kruhy, a vačka s hydrama se přestávala mazat, a ventily pak třeba nedovřou.. je fakt že výjimečně i střelí do sání, už se fakt chytám všeho.. ten kabel si asi pořeším hodí se to
16:34:05
13.02.2016
Mr._Nosferatu
-> zedd: Kolik jis ujel po výměně klapky ? Mě po čištění trvalo asi 1000km než se srovnala do normálu
14:28:16
13.02.2016
Borderer
-> zedd: Jinak v tvém výčtu chybí už akorát čidlo teploty vzduchu ze sání. Napadla mne taková teorie, 1.6tky měly už od počátku blbej soft a po startu tam pouštěly šíleně bohatou směs. Tak pokud to po nastartování pár sekund jde, možná bych se od toho zkusil odpíchnout. Jestli je ve zkratu a ukazuje teplotu vzduchu 99°C či něco takového, tak to po nastartování může pustit v poměru normální směs, ale jak se zmátoří, tak to ochudí.



edit: zrovna diagnostickej kabel beru u Feliny jako základní povinnou výbavu... :-D Když koupíš za dvě kila z aukra, tak ti bude chodit, protože felda stejně komunikuje po K lince. K tomu stáhnout VAG 406tku, cracknout ho a na domácí koukání do paměti to bohatě stačí.
upraveno 2x, naposled 13.02.2016 14:30:26
14:08:48
13.02.2016
zedd
jediné co jsem měl možnost zkoušet tak vytáhnout tu pojistku pak vrátit a zapnout klíček at se klapka nastaví
upraveno 1x, naposled 13.02.2016 14:09:27
14:05:58
13.02.2016
zedd
-> Borderer: právě nemám tuhle možnost, má se stavit známý s diagnostikou ale to nevím kdy ještě..
14:03:45
13.02.2016
zedd
-> Edisek: Právě že tu jsem dával druhou co normálně jezdila, tak by měla být vpoho, spíš se zlepšil volnoběh, na ten právě tyhle klapy trpí, jinak otvírání by mělo chodit vpohodě když je normálně mechanické, je tam akorát ten potenciometr na volnoběh. to je šílenství prostě toto8 sem ztoho blázen už
13:59:37
13.02.2016
Borderer
Felda má klapku lankem, takže se určitě otevře. Ještě mne s tou klapkou napadlo, pusť si blok hodnot, úhel otevření škrtící klapky a zkuš šlapat na pedál, jestli nejsou KO potenciometry. Úhel se musí plynule měnit.
upraveno 1x, naposled 13.02.2016 14:00:04
13:30:12
13.02.2016
Edisek
...neodchazi skrtici klapka ? nemusi byt ani chyba v diagnostice ale vetsiny mych problemu s otackama delala skrtici klapka. za nizkych otacek dupnes na plyn a zadusi se protoze klapka spatne nebo vubec neotevre
upraveno 1x, naposled 13.02.2016 13:31:26
13:21:02
13.02.2016
zedd
Tak vyzkoušeny druhé funkční kabely i s celým rozdělovačem, a nový snímač vzduchu,reset nastavení, a žádná změna, nechápu to už...
18:28:15
08.02.2016
zedd
-> Borderer: To je pravda mohlo by to být tím, mě se to chytá právě jen pár vteřin po startu a pak je konec, i na neutrál, podržím plyn a pořád- hén hén hén, lapá po dechu, jenom občas se podaří překonat to blbé místo a vylítne to k omezovači :-D kéž by to bylo tím
18:22:35
08.02.2016
Borderer
-> zedd: Nejde o to, že vypadají nepoškozeně. V momentě přidání plynu je potřeba větší energie pro zážeh jiskry a tam může být ten problém. Prostě za tmy nastartuj a koukej po diskotéce. :) mne to na volnoběh běželo na 4, při sebejemnějším přidání plynu to pocukávalo a když na něj šlápnul pořádně, tak to cukalo jako prase. Ale na volnoběh to šlo i vytočit.
18:18:58
08.02.2016
zedd
Ale díky určitě tohle ještě zkusím
18:17:17
08.02.2016
zedd
->Borderer: Právě vypadají všechny bez poškození, a jinak jde motor normálně na 4, jenom se prostě vždycky přidusí jak kdyby málo paliva nebo přestaly pálit svíčky... kontakty v rozdělovači jsem všechny očistil jak to šlo, ještě jsem domluvený s kámošem který má stejný motor že dojede a zkusíme tohle přehodit, ale už ani nedoufám.. ještě mě napadl snímač otáček v rozdělovači, ale kde to má furt člověk shánět, jsem rád že se mi podařilo vrátit čerpadlo :-D
18:05:53
08.02.2016
Borderer
-> zedd: Co kabely? Takhle se mne chovala fel, když byl šluslej kabel od modulu k rozdělovači, případně koukni na rozdělovač samotnej.
17:58:20
08.02.2016
zedd
Přivtěřím se sem s prosbou o radu, na Feldackém foru je to nějaké mrtvé. Mám taky 1.6 ku, a řeším problém že se dusí, jak při rozjezdu který je skoro nemožný, tak na neutrál, podržím plyn, otáčky vyletí a hned se zase zadusí, a takhle se to pořád opakuje, za tepla i za studena, je to jedno. Původní klapu jsem čistil, pak jsem dal jinou,která normálně jezdila, akorát se zlepšil volnoběh, čidlo teploty nové, jiný modul, očištěné kontaky v rozdělovači,vyzkoušené nové čerpadlo, svíčky, zkontrolvaný paliváč který je tam asi pul roku, pal. potrubí jestli je průchozí, rozvody sedí, výfuk jsem měl odpojený u svodů, regulátor tlaku paliva měl trochu bordelu na sítku tak jsem ho vyčistil, zkusil jsem ty nikdy nefungující finty s baterkou i jedničkou pojistkou, všechno beze změny.. na diagnostiku mi teprve přijede kolega ale předpokládám že to bude k ničemu jak už to bývá. jestli někoho něco napadá, díky za každý tip, už nevím co by to ještě mohlo být...
18:31:03
30.01.2016
Borderer
V jakem stavu musí byt vstrik, aby ho vyhodila jednotka jako chybu? Řeším problém, ze když nastartuju za studena, tak chvilku vynechává (cca 5-10s). A pak jede ok. Nikdy jindy to nezazlobi. Za tepla startuje na 4, musí být úplně studena. Vynechávání mne přijde rytmické. Svíčky, kabely, zapalovací modul nový, víčko a palec starý pul roku. Je to 1.6 a jezdím na LPG. Nemůže to být vstrik? V nádrži je 100 oktan od omw kvůli biosrackam.
Extreme Tyres