skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Favorit - příliš mnoho paliva
11:58:42
01.02.2016
01.02.2016
Tomaso435
-> dejva105:
19:52:15
31.01.2016
31.01.2016
dejva105
Díky Tomaso435 - měl jsi pravdu. Hned, jak jsem sundal obohacovač, tak jsem viděl, že membrána je zteřelá. Koupil jsem nový, nastavil směs, volnoběh a motor šlape jako švýcary
Spotřeba benzínu je úplně jiná - z výfuku už nejde ten černý dým a není cítit benzín. Díky moc!
Spotřeba benzínu je úplně jiná - z výfuku už nejde ten černý dým a není cítit benzín. Díky moc!
20:48:19
30.01.2016
30.01.2016
Lamac
Bavím sa o podávacom čerpadle,nie o facetke,tú tu nikto nespomínal.Mimochodom favo čerpadlo sa pri protitlaku odstavuje a beží naprázdno,membrána sa nepohybuje,a nikde sa nič nepreplavuje,samozrejme keď je plavák a ihlový ventil v poriadku.Skús si niekedy napojiť čerpadlo napriamo na karbec a potom napíš či sa preplavuje.
14:37:34
30.01.2016
30.01.2016
minno
-> Lamac: s elektrickou pumpou (facet) s vyšším prietokom sa cez ten odbublinkovač vracia do nádrže paliva celkom dosť....
20:35:30
29.01.2016
29.01.2016
Lamac
Pokiaľ je ihla a plavák v poriadku,tak lekr nepreplavíš,ani ľahko.A vracačka do nádrže funguje primárne ako vracačka bubliniek a výparov paliva,navyše odlučovač plynov má nahore guličku,ktorá vracačku uzatvára,takže paliva sa tam vracia minimálne.
08:49:34
29.01.2016
29.01.2016
Tomaso435
-> Jiskra: dyt to píšu.
07:55:34
29.01.2016
29.01.2016
Jiskra - zrušená registrace
Doporučuji zkontrolovat jestli není ucpaná vracečka paliva do nádrže. Favorit AC pumpa ji potřebuje mít průchozí jinak se karburátor Lekr lehce přeplavuje. Projevy by tomu odpovídaly.
17:59:56
26.01.2016
26.01.2016
Tomaso435
obohacovač a membránka, přicpaná hadička vratná do nádrže, blbě seřízenej předstih nebo třeba jen KO palec protočenej.... ale 99% ta membranka obohacovače.
www.autodily-stancl.cz/st arsi-typy/.../obohacovac-f avorit.html
www.autodily-stancl.cz/st arsi-typy/.../obohacovac-f avorit.html
17:45:57
26.01.2016
26.01.2016
dejva105
Dostal se ke mně karburátorový Favorit z roku 89. Moc toho o nich nevím, jsem zvyklý na felicii MPi. Mám problém - auto nedrží volnoběh, špatně startuje (nebo skoro vůbec), z výfuku jde černý dým jako z dieselu. Když otevřu vzduchový filtr, tak je tam hrozně moc benzínu. Za jízdy to jede hezky, když je v tahu. Jakmile povolím lehce nohu, začne jakoby "trhat" a cukat. A když ji pustím úplně, tak ale jede hezky bez vynechání. Když se pokouším startovat, tak jsou svíčky celé od benzínu a nechytá to. Měnil jsem svíčky, kontroloval plovák v karburátoru, kontroloval jehlu a pořád nic. Čím by to mohlo být, že tam jde tolik paliva? Případně jak to seřídit?