-> ozzman1000: moc velky zdvih to nema a navic je to kolebka, takze bud si zvednes predek nebo to posunes a zvednes si zadek... po zvednuti si pod auto sednes... to je tak vse...
tady mas nejakej odkaz, ale neni jedinej vyrobce, navic se obcas nekdy objevi kolem 5tis kc na bazosi... tak jednou za rok :) jinak ten na tom odkazu se mi zda ze ma mensi zdvih nez mam ja...
www.naradi-pro.cz/nuzkovy
-zvedak-preklapeci-hanttec
hnik
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Výměna motoru ve Favoritu
-> Sejki:
super...len taký detail... kde konkrétne sa to dá kúpiť resp. aký je obchodný názov toho zdviháku? Zdvih to má aký?
super...len taký detail... kde konkrétne sa to dá kúpiť resp. aký je obchodný názov toho zdviháku? Zdvih to má aký?
-> ozzman1000: ja ho mam treba doma:-)
-> Sejki:
kde to majú takýto zdvihák? zaujímal by ma
kde to majú takýto zdvihák? zaujímal by ma
-> charon: prevodovku som mal par krat vonku a ziadne komplikacie
-> charon: vystrč poloosy a pak do toh strč 10cm hadice
-> Jarda - zrušená registrace 25.01.16 18:55:56:
To znám..."Tam se má něco strčit aby se to nehnulo...Ale prosimtě..."






-> charon: vetsinou se ten diferak nepootoci, kamaradovi se to nejak povedlo a divil se, ze to nechce jet, tak na to slapnul (pridrzel to na spojce, protoze pri pousteni se to udusilo) a uvidel na dennim svetle, co bylo spatne :) takova dira v prevodovce se jen tak nevidi... jinak staci tam vrazit sroubovak
-> charon: Tak muzes tam nechat kratkou poloosu nebo strcit kloub ze stare poloosy, nebo nasadu od kostete a nebo se na to vysrat a delat s tim opatrne...
Ja se priznam, ze mam nejvetsi strach z tahani poloos z prevodovky, neb v chytrych knihach se pise, ze se ma do diferencialu strcit pripravek, jehoz rozmery jsou mi utajeny.
-> lacko: a to jsi ani nebyl moc vysoko, ja mam najezdy, kvuli kterym musim sundavat naraznik :) teda u nivy nemusim sundavat nic, ale u favorita a feldy a s rapidem na ne nenajedu :/
-> pavucina: u MTX si pomuzes :)

Pokud más naraznik bez lizatka, tak si nic nepomuzes :D
-> Nepér: sundat naraznik uz je to nejmensi...
tahal som spodom a jedine co som potreboval bol hever na koleckach
Na motoru teda nesmí nic moc bejt, jinak to pod nárazníkem nepodjede.
Dělal jsem to v jednom člověku spodem. Potřebuješ hever, líp dva, dvě podpěry a třeba paletu, nejlíp s kolečkama. Zvedeš auto, podložíš motor paletou, položíš auto motorem na paletu, povolíš šrouby, zvedneš auto, motor ti zůstane na paletě, vytáhneš to i s převodovkou před auto, na paletě přehodíš převodovku na novej motor, zasuneš to pod auto, narovnáš to a auto spustíš na motor, našroubjueš šrouby a je to tam.
ja bych podložil auto pod A sloupkem na každý straně dvouma kolama a jednou pneu. povolil bych poloosy. lanko spojky, ramena, řazení, vzpěru motoru, lanko karbce, hadice benzínu hadice chlazení kabely rozdělovače, kabel od baterky ke starteru ,povolil byhc altik, voddělal bych plechy a vejfuk a v rámci ulehčení bych si sundal i sací s karbem a vejfukový... pak už jen povolil v silenteech ,podložil motor heverem a motor bych spustil na zem... :D je tam daleko víc místa než když ho chceš tahat nahoru. pak bych to rozpulil od převodovky složil to vedle a vratil to zpět. Pokud to máš čim nahoru vytáhnout bude se ti to daleko lip usazovat.
jinak ... dva borci to dělali kámošoj za 2 hodiny na kraji slinice u baráku a vytáhli to vrchem aniž by něco cokoliv. ale slušně podřeli motorák. převodovka zustala.
jinak ... dva borci to dělali kámošoj za 2 hodiny na kraji slinice u baráku a vytáhli to vrchem aniž by něco cokoliv. ale slušně podřeli motorák. převodovka zustala.
-> charon: jestli to ten hupcuk vydrzi tak klidne prizvedni auto do vysky aby si mohl motor vytahnout spodem... uz jsem to taky takhle delal s pomoci zirafy :)
Jde to horem i s prevodovkou, ale je tam uptra malo mista. Jde to i bez prevodovky, ale to je jeste min mista daleko borsi manipulace a poloosy jsou v zasade na dorazu vylomeny coz jim nedela dobre a kratka se muze i vyhaknout. To bych uz neriskoval.
-> charon: ja vyndaval jedine spodem a na panenkach z lidlu :) ale venku jsem mel prevodovku, napravu, proste vse...

No, kladku kam povesit mam, hupcuk mam uz domluvenej. Ja bych rad, aby prevodovka zustala v aute, protoze nechcu vytahovat poloosy. Ale je tento postup vubec realnej? Resp. delal to takto nekdo? Se sundanim kapoty pocitam ...
Klidne mi sem napiste i nejake styly postupu.
Tahat dolu se mi to moc nechce tay proto, ze nevim, cim auto poradne podlozit. A nebo vytahnout motor i s predni napravou a hupcukem si prizvednout auto?
Klidne mi sem napiste i nejake styly postupu.
Tahat dolu se mi to moc nechce tay proto, ze nevim, cim auto poradne podlozit. A nebo vytahnout motor i s predni napravou a hupcukem si prizvednout auto?
-> charon: lepsie ako ho tahat hore je ho lepsie spustit dole
-> Mr._Nosferatu: a nebo zirafu no... shodit kapotu a vytahnout ho vrchem...jestli teda projde i s prevodovkou...
Tak pokud máš kam uchytit kladku, tak ho horem vyměníš ve 2 lidech za odpoledne.
Pokud bys sehnal takovej ten nuzkovej zvedak na vrtacku tak to doma udelas...
Pánové, klekl mi motor v Karlovi, s velkou slávou jsem sehnal jinej, hned jak bude čas si ho nachystám a po ho potřebuju přehodit. Lze to nějak rozumně udělat doma v garáži? Resp. dá se motor nějak rozumně vytáhnout horem? Nebo se na to mám vysrat a dát to radši nějakému mekánikovi. Hledal jsem nějaké postupy, ale nenašel jsem nic rozumného ...
Díky za tipy
Díky za tipy