Hlava favorit po oprave-netěsnost ventilů

prohledat
8 příspěvků (zobrazeno 1 až 8) od 11.12.2015 do 13.12.2015, založil/a Bukac
řadit dle data
00:35:41
13.12.2015
Petr Urban
-> vhml: 76

-> MVM: pokud mu to teče, tak spíše tvrdě a dlouho.
18:03:37
12.12.2015
MVM
Pokud tu opravu sedel a talířků dělal např. sadou Neway .. tak se s největší pravděpodobností na zabroušení pastou vykašlal a spoléhá na "zaklepnutí" provozem. Pokud by to mělo propouštět natolik že motor nenastartuje díky nízké kompresi - je to průšvih. (Možná by stačilo hlavu rozpérovat a lehce přebrousit sedla pastou)
15:03:45
12.12.2015
vhml
-> Petr Urban 12.12.15 10:18:22: a zabrušuješ jedním směrem, nebo tam a zpátky?
14:58:20
12.12.2015
elbacil
-> Bukac 11.12.15 21:44:12: Takto to robia hochštapleri.Ofrézuju sedlo (ručne alebo strojovo) nasadia ventil a dalej sa nestaraju.Žiadna kontrola či to tesní.Myslia si že je to ok.Otrep im to o hlavu.121
10:30:38
12.12.2015
Bukac
V mém případě benzín doslova teče.Hlavu půjdu vrátit.Nemám na tohle nervy.Proto jsem si koupil udělanou hlavu,abych nemusel tohle všechno řešit.
10:18:22
12.12.2015
Petr Urban
-> Bukac: Když udělám strojně sedla a přebrousím ventily na přesné brusce a zapéruji to do hlavy, sem tam velmi nepatrně prolíná benzín - kapička za minutu a je pravda, že se toto zaklepne velmi rychle po startu. Pokud chci, aby nerpolínal vůbec, musím to vzít jemnou pastou a není jedno jak systematicky to zabrušuješ ... určitě ručně přes přísavku - přípravek a ventil by měl být v ose svisle nahoru, přípravek co jednu otočku projetí v prstech zvednout nahoru. Kdo to chytne do akučky a točí, nemusí vůbec uspět a může udělat zbytečně hlubší drážky při zabrušování, navíc akučka je těžká a může v vůli ve vodítku natláčet ventil pouze k jedné straně.
21:56:12
11.12.2015
ochoda
MYslím, že správně by to těsnit mělo už po přebroušení. ...to že to pak fungovalo je výsledkem toho, že se ventily "zaklepaly", nebo teda sedla.
21:44:12
11.12.2015
Bukac
Ahoj.Potřebuji poradit s jednou věcí.Koupil jsem hlavu na facko po oprave.Jsou nově zabroušené ventily,zabroušená sedla,srovnaná dosedací plocha a nová gufera.Ještě nebyl po opravě na motoru.Pokud naliju do sacích i výfukových kanálů benzín,tak prolíná ven.Je nutné,aby to po zabroušení do správných úhlů těsnilo?Lidi co dělají hlavy tvrdí,že si to v motoru sedne samo.Měl jsem kdysi předělanou hlavu na š105 na LPG a bylo to to samé.Tenkrát se mi auto nepovedlo natočit startérem-byly nízké tlaky-měřil jsem.Po roztažení za jiným vozem se motor neochotně rozběhl postupně se to začalo zlepšovat.Po několika km jsem vždy měřil tlaky a ty postupně narůstaly až do normálu.Dělají to tak,aby si zjednodušily práci?
Extreme Tyres