skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
kondenzát - výfuk
14:42:50
30.11.2015
30.11.2015
djmaso
-> Urbi: jj měřili jsme to :)
14:31:59
30.11.2015
30.11.2015
castrol
-> minno: no neviem asi
13:13:31
30.11.2015
30.11.2015
minno
-> castrol: až na to, že to nie je voda z chladiča
13:05:35
30.11.2015
30.11.2015
castrol
-> djmaso: to môžeš naspatek dolievat do chladicu :)
10:47:06
30.11.2015
30.11.2015
Petr Urban
-> djmaso: sis dal pod výfuk lavor, že to měříš ?
10:22:02
30.11.2015
30.11.2015
djmaso
-> minno: úplně v pohodě , corvetta ZR1 nám vyblije vždy 0,3-0,7l vody :)
12:07:40
29.11.2015
29.11.2015
minno
-> Borderer: aj mňa to vždy straší, ale je to asi fakt normálne
23:55:53
18.11.2015
18.11.2015
castrol
-> Borderer: cez leto to prestane
23:25:37
18.11.2015
18.11.2015
Bukaj
-> Borderer: Úplně normální...
...při studeném startu v mlhavém ránu běžně z vejfuku lítá voda...
...při studeném startu v mlhavém ránu běžně z vejfuku lítá voda...
01:16:15
18.11.2015
18.11.2015
Borderer
Zdarec,
jak moc kondenzuje voda u zadohrabů v těchto dnech? Ráno sem nastartoval po dálkový cestě a takřka hned oblaka páry. Ujel sem potom cca 130km v plně naloženym autem a 500kg vozejkem přes hory, zastavil na půl hodiny cca, nastartoval a opět oblak páry. Je možný, že i u šáde to vychládá a kondenzuje tak rychle v těchto sychravých dnech? Přestalo to celkem rychle, kouř byl čistě bílej a lehce štiplavej... U feldy sem na to zvyklej, ale tady mne napadaj hned věci jako těsnění pod hlavou atp. :-/ Imho emulze nikde, voda nezmizela...
P.S. Co nespálenej benzín? Nemůže se to odpařovat do sání při uhřátym karbci? Motor dostával celkem zabrat 3,5k otáček do kopců na dvojku 15km v kuse atp. Voda nešla přes nějakých 90-92°C, ale olej se poměrně dost ohřál..
jak moc kondenzuje voda u zadohrabů v těchto dnech? Ráno sem nastartoval po dálkový cestě a takřka hned oblaka páry. Ujel sem potom cca 130km v plně naloženym autem a 500kg vozejkem přes hory, zastavil na půl hodiny cca, nastartoval a opět oblak páry. Je možný, že i u šáde to vychládá a kondenzuje tak rychle v těchto sychravých dnech? Přestalo to celkem rychle, kouř byl čistě bílej a lehce štiplavej... U feldy sem na to zvyklej, ale tady mne napadaj hned věci jako těsnění pod hlavou atp. :-/ Imho emulze nikde, voda nezmizela...
P.S. Co nespálenej benzín? Nemůže se to odpařovat do sání při uhřátym karbci? Motor dostával celkem zabrat 3,5k otáček do kopců na dvojku 15km v kuse atp. Voda nešla přes nějakých 90-92°C, ale olej se poměrně dost ohřál..