-> Dodis136 29.10.15 20:11:26: 742.136 a Favorit sú predsa čo sa týka kľukovej skrine rovnaké motory, čiže aj 742.136 má bimetalické piesty.
Dal som ti jeden link na predaj novej sady priamo tu na virte.
Tu máš ďalší link: shop.marting.sk/kompletnl
-vlorrenl-vl-lce-vl-lcovl-
jednotky-a-ich-komponenty/
vlalcovla-jednotka-r-koda-
favorit-136 (Sem konkrétne som kupoval sadu aj ja pred 2 rokmi, je to originál sada v tube - foto ilustračné).
Ešte stále sa ti zdá, že tie nové sady sú k nezohnaniu? :)
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Pisty nove vs. pouzite
21:03:59
29.10.2015
29.10.2015
Evž@
-> Borderer: s tím bych též souhladil...a pokud by šlo vidět i honování tak tím líp.Nedávno sem složil jeden motor(120) který měl už honování fuč ale neměl vyjetou hranu na vložce.Jen se očistily písty a daly nové kruhy.Nejvíc mě udivilo že ten motor nežral po složení žádný olej(čekal sem že diky absenci honování si budou kruhy dýl sedat nebo si nesednou vůbec) ale sedly hned.Teď už má 6000 km po překroužkování (celkově asi 80 000) a pohoda na to že je to strojovna z roku 80
20:27:02
29.10.2015
29.10.2015
dragon_cb_cz
-> Dodis136: Myslim, ze i 742.136 ma bimetalicke pisty? Kazdopadne, pokud je dneska v prodeji sada, tak je stoprocentne uz s bimetalickejma pistama, takze nehledej problem kde neni. A z toho shopu co odkazoval minno pokud vim tu sadu kupoval....
20:20:40
29.10.2015
29.10.2015
Borderer
Zvolil bych cestu změření ovality vložky, prohlídky a očištění pístu. Maximálně nový kroužky. Dyť tohle už sou motory, co naběhaly X stovek tisíc bez problémů a nebyly pomalu na GO po sto tísících. Vubec bych se toho nebál a použil to.
20:11:26
29.10.2015
29.10.2015
Dodis136
V poriadku humor je korenie zivota :)
Ale moj povodny prispevok bol mysleny seriozne, no keby bysme sa mohli vratit k teme...
-> minno: uplne v pohode naozaj? Neviem ale za poslednych x rokov pozeram takuto sadu prvykrat, v autodielov k nezohnanie ci som sa pomylil? No teda ja ked som sa hocikde pytal tak som odisiel "s neporizenou" A druha vec ci to su bimetalicke piesty Favorit/Felicia alebo este zvycajne na 742.136?
Ale moj povodny prispevok bol mysleny seriozne, no keby bysme sa mohli vratit k teme...
-> minno: uplne v pohode naozaj? Neviem ale za poslednych x rokov pozeram takuto sadu prvykrat, v autodielov k nezohnanie ci som sa pomylil? No teda ja ked som sa hocikde pytal tak som odisiel "s neporizenou" A druha vec ci to su bimetalicke piesty Favorit/Felicia alebo este zvycajne na 742.136?
10:43:33
29.10.2015
29.10.2015
castrol
-> Urbi: zreju jak klobasa :)
09:01:54
29.10.2015
29.10.2015
PICK-UPEK
Asi takhle - kazdy ti rekne, ze stavet jedine z novych pistu, bez diskuze... Pak se podivas do karet aut a zjistis, ze kazdy treti ma v bloku Fabii a z novych komponent to neskladal nikdo, takze asi tak Pokud se bavime o Favoritech, Feliciich a Fabiich; u starsich modelu bych nad starymi moc neuvazoval, jednak vzhledem ke kvalite vyroby budou po letech nic moc a nove stoji par susnu...
08:03:55
29.10.2015
29.10.2015
minno
-> Dodis136: 136 nové komplet piestne sady sa dajú zohnať úplne v pohode.
Jednu máš na predaj hneď sem: skoda-virt.cz/cz/.../1107 43-nove-originalni-dily?go topost=3...
Takže ja myslím, že nie je o čom, jednoznačne nová sada.
Jednu máš na predaj hneď sem: skoda-virt.cz/cz/.../1107 43-nove-originalni-dily?go topost=3...
Takže ja myslím, že nie je o čom, jednoznačne nová sada.
07:21:34
29.10.2015
29.10.2015
Petr Urban
-> elbacil: Jak štangle salámu
20:46:44
28.10.2015
28.10.2015
Dodis136
Pekny vecer chalani.
Budem stavet novy motor do mojej Favoritky a uz nekolko dni rozmyslam a polemizujem nad obecnou otazkou, ci je lepsie pouzit pri stavbe motoru povodne piesty s vlozkami alebo vsetko dat nove. Respektive je jasne ze idealne je dat nove vsetko ale je treba si uvedomit ze hociktore piestne sady uz vobec nove sehnat nieje mozne. No teda stavba motora sa moze v krizovem pripade na nekolko rokov aj zastavit iba kvoli zhanani novych nezohnatelnych piestov. Tak sa chcem spytat ked ste staveli motory vy ako ste sa k tomu postavili, kto z vas ma motor zlozeny z kompletnych novych piestnych sad a kto ma piesty s vlozkami povodne a iba piesty prekruzkoval. A ake ma pozitie jetych piestov a vlozek rizika a uskalie, uvazujem samozrejme s pouzitim piestnych kruzku original alebo z Buzuluku, ziadne cinske zmetky a dajme tomu, ze clovek dodrzi vsetky postupy ako ma a urobi vsetko spravne.
Dakujem za reakce a prajem pekny den.
PS: ospravedlnujem sa za moju "ceskoslovencinu&quo t; - byvam cely zivot striedavo v Trnave aj v Hodonine no teda som opravdovy cechoslovak :)
Budem stavet novy motor do mojej Favoritky a uz nekolko dni rozmyslam a polemizujem nad obecnou otazkou, ci je lepsie pouzit pri stavbe motoru povodne piesty s vlozkami alebo vsetko dat nove. Respektive je jasne ze idealne je dat nove vsetko ale je treba si uvedomit ze hociktore piestne sady uz vobec nove sehnat nieje mozne. No teda stavba motora sa moze v krizovem pripade na nekolko rokov aj zastavit iba kvoli zhanani novych nezohnatelnych piestov. Tak sa chcem spytat ked ste staveli motory vy ako ste sa k tomu postavili, kto z vas ma motor zlozeny z kompletnych novych piestnych sad a kto ma piesty s vlozkami povodne a iba piesty prekruzkoval. A ake ma pozitie jetych piestov a vlozek rizika a uskalie, uvazujem samozrejme s pouzitim piestnych kruzku original alebo z Buzuluku, ziadne cinske zmetky a dajme tomu, ze clovek dodrzi vsetky postupy ako ma a urobi vsetko spravne.
Dakujem za reakce a prajem pekny den.
PS: ospravedlnujem sa za moju "ceskoslovencinu&quo t; - byvam cely zivot striedavo v Trnave aj v Hodonine no teda som opravdovy cechoslovak :)