motor favorit 136l

prohledat
8 příspěvků (zobrazeno 1 až 8) od 06.10.2015 do 06.10.2015, založil/a Schade12
řadit dle data
19:25:00
06.10.2015
ochoda
-> Schade12: Tušim, že jo. Okolo toho karbece vede jeden kabel kterej je zapojenej asi do 3 součástí a má jeden výstup do kterýho dloubneš ten kabel co máš na origo 120 karbecu zapojenej na odpojovač volnoběhu (nebo jak se to menuje). Takže žádný dráty dodělávat nemusíš a když to máš na prasení tak bych asi nehrotil ani zapojení vody do sitiče páč s elektrikou by to mělo makat i bez toho. Jinak normálně rozřízni tu tlustou hadici co jde k vodní pumpě, dáš dam Téčko s dvěma vývodama a od toho hadice na ten sitič, třeba. 1
17:00:43
06.10.2015
Schade12
Takže když bych tam dal joný karburátor kompletní a plně funkční z favorita a zapojil jak ty kabely tak chladící kapalinu tak by to mělo fungovat bez problémů? A jestli to správně chápu tak spirála i termoventil stačí připojit na plus kabel který se zapne po zapnutí zapalování ano?
14:38:11
06.10.2015
minno
-> Schade12: Ten link je normálne funkčný, musí ti to ísť.

Celá tá elektrika sa pripája na spoločný "+" prívod, zopne sa to po zapnutí zapaľovania. Ak máš zapojený odpojovač voľnobehu, tak zvyšné dve veci sa pripájajú na ten istý káblik.



Manuál ku karburátoru nájdeš sem: ulozto.cz/xS6wEBbB/skoda- favorit-andrt-malina-pdf
14:13:59
06.10.2015
Schade12
Odkaz mě nejde cos mě tam dal, Jinak jak sem už říkal favoritovému karbecu nerozumím. El mag ventil si myslím že zapojený je protože když zapnu zapalování tak to tam cvakne. Jinak žádné žhavené ani termoventil tam neni. Na ruční ovládání to předělané neni. Nemáš nějaký návod jak a odkud se to všechno co píšeš pozapojovat? Odkud přivést dráty na tu termoventil a spirálu, když původně na 120tce nic takové neni? díky
13:56:23
06.10.2015
minno
-> Schade12: Tak si si zodpovedal sám, ak tam nie je veko sytiča tak to celé funguje nesprávne (resp. nie je to prerobené na ručné ovládanie sytiča?).

A karburátor musí byť pripojený aj na elektriku. Minimálne elektromagnetický odpojovač voľnobehu. Plus elektrická špirála na ohrev bimetalu sytiča a termoventil tiež k sytiču.

Pozri napríklad sem, ako to má vyzerať v škodovke:

minno120.rajce.idnes.cz/2 013.10.29_-_2013.11.26_-_r epas_a_zastavba_karburator a_LEKR
upraveno 1x, naposled 06.10.2015 13:57:33
13:35:56
06.10.2015
Schade12
karburátor tam je favoritový no, před startem jednou prudce sešlápnu plyn k podlaze. Benzínová pumpa je tam asi 120tková. Ted jsem se ale na to díval a zdá se mi že na karburátoru neni víčko sytiče (a nevede k němu žádné hadici s chládící kapalinou na ten sytič) Jinak ten karburátor nemusí byt nijak připojen na elektriku ?
12:55:37
06.10.2015
minno
-> Schade12: Takže ak som pochopil správne, máš tam aj favorití karburátor LEKR s automatickým sytičom. Je tak? Pred studeným štartom aktivuješ sytič 1x zošliapnutím plynového pedála?

Benzínovú pumpu tam máš akú?

Ak motor nemá výkon, môže to byť problém aj celkového buď zle nastaveného motora, alebo už zlý stav motora.
11:24:30
06.10.2015
Schade12
zdarte, přivezl jsem škodovku 125l s motorem z favorita 136l karbec (koupil jsem na ježdění do lesa). Mám ale problém, když je to teplí tak to chytá uplně parádně i drží volnoběch. Ale když je to studený tak to strašně dlouho točí, pak to chytne ale hrozně se to zadušuje, mám co dělat abych to udržel pod plynem aby t nezdechlo a když zdělám plyn tak to hned zdechne. Nastartuji znova to už chytne dobře ale zas by to hned zdechlo když zdělám plyn.Když to nějakou dobu držím plynem, asi se to ohřeje. Pak už to běží normálně i drží volnoběch. Jediné co mě napadlo že by to mohlo být nefukčním sytičem proto špatné studené starty. Nebo čím to může být. Ještě se mě zdá že motor nemá moc výkon na to že je to favo 46kw. Zdá se mi že moje 125l s vynikajícím origo motorem jede ještě líp než tady tato. Myslíte že to má souvislost s těmi špatnými studenými starty. Prosím poraďte. (karburátorum na favo moc nerozumím) díky
Extreme Tyres