Motor š. 130 z kopce hulí do kopce nehulí.

prohledat
23 příspěvků (zobrazeno 1 až 23) od 02.10.2015 do 05.10.2015, založil/a packa
řadit dle data
21:41:57
05.10.2015
Borderer
-> Eidy 05.10.15 04:45:47:

Byla to úvaha, vycházel sem z jinýho motoru, kde je jednodušší karburátor. Tam docházelo vlivem vysokých otáček k ochuzení, že to prostě vynechávalo.
04:45:47
05.10.2015
Eidy
-> King: tím "zavřená" jsem myslel jakože bez zátěže. Nebudeme přece slovíčkařit ;) Myslel jsem to tak, že tam rozhodně nejde tak chudá směs, aby to stále vynechávalo. Beztak se válec permanentně vyplachuje ;)
21:29:18
04.10.2015
MVM
Však jsem napsal 3 -> MVM 04.10.15 08:56:32: "hravě víc jak tři deci". Pokud je z toho "dvoutakt" - tak už tím nemyslím provozní spotřebu oleje - ale motor je prostě v prd*li 4
21:00:47
04.10.2015
xerox422
-> MVM: Tak ako hovori Jarda, mne to s povodnou hlavou zralo neuveritelných 0,8 L/300 km čo vychadza 2,7 L/1000km (po 300 km som už počul hlasnejši zvuk motora- trebalo doliat). Po vymene hlavy s guferkami len 0,7 L/1000km, takže cez voditka može pretiect aj litre oleja1 Zvuk motora bol ako by bol zly pistny cap, ted už ne.
19:22:54
04.10.2015
King
-> Eidy: Castecne souhlas, ale dovolil bych si poznamenat, ze ta klapka rozhodne neni uplne zavrena a tak to tim podtlakem trosku tahne smes i z hlavniho systemu. Jezdival jsem kdysi se sporicem benzinu (odpojovac volnobehu pri brzdeni motorem) a v delsim klesani s vytocenym motorem si to obcas strelilo do vejfuku :-)
12:04:37
04.10.2015
Jarda - zrušená registrace
-> MVM: volny voditka bez gufer jen 3dcl /1000? to jsem myslel, ze delaji OK voditka bez gufer...4
08:56:32
04.10.2015
MVM
-> srdcar 120L 03.10.15 21:20:29: Samozřejmě že na celkovým stavu (že to kouří a žere olej) mají podíl kroužky. Ale taky předpokládám že když to někomu dělá takový brikule,hulí to ,že první co bude - změří kompresní tlaky. Kompresní tlaky odhalí těsnící kroužky,ale jestli má totálně zapečený zakarbonovaný stírací,nebo vůle kroužků v drážkách -čili čerpací účinek kroužků - kompresní tlaky nezjistí. Diky tlakům zjistí "přibližný stav kroužků,dílče i těsnost ventilů" ale stav vodítek bez demontáže nezjistí. A volný vodítka bez gufer dokážou hravě víc jak tři deci na tisíc km.. Ty způsobovaný projevy níže způsobuje větší či menší souhra všech popsaných vůlí..
21:50:06
03.10.2015
Eidy
-> Borderer: Při brzdění motorem tam jde stejná směs jako na místě na volnoběh (zavřená klapka). Takže to opravdu chytne pokaždý.
21:23:13
03.10.2015
srdcar 120L
-> packa: podle všeho to samé co u Lucase a navíc máš buď těsnení pod hlavou po smrti a nebo je prasklina v hlavě, případně obojí.
21:20:29
03.10.2015
srdcar 120L
-> LUKAS: dělají ti to pístní kroužky, buď je máš popraskané nebo jsou rýhy ve válcích. Přes vodítka ventilů to tolik oleje netáhne, to by musely být totálně vylítané.
22:14:26
02.10.2015
Borderer
-> packa 02.10.15 16:47:52:

A jakou vzdálenost jezdíš? Ona ta emulze se tam taky dělá, když se jezděj krátký trasy.
20:08:40
02.10.2015
LUKAS
-> packa: Mam ten isty problem....do kopca točim a nič a ked decelerujem dlhy kopec tiež jemne dymi ale ako spominal člen MVM prvé pridanie pod kopcom to sa može schovat ak načipované TDI mrak dymu v rozsahu cca 5 metrov..olej to polyka cca 6 deci na tisíc km kopresie to ma okolo 9,5-10bar ... jedno lutujem že som si predal 130kovu upravenu hlavu z guferami :(
upraveno 1x, naposled 02.10.2015 20:09:33
16:47:52
02.10.2015
packa
No tak si to shrňme, hulí to, olej to žere, emulze pod víčkem......v loji je prostě víc věcí :) Takže holt rozborka je na místě. Tak hoši díky za rady a potvrzení mé teorie, že motor je v kýbli :D
13:21:12
02.10.2015
Borderer
Tady bych to viděl opravdu na to, že to bere olej kolem gufer. Zvlášť jestli nemizi voda, není emulze pod víčkem a ve vodě mastný oka.
13:17:35
02.10.2015
Borderer
-> MVM 02.10.15 11:28:56:

Ano,zapaluje pořád a furt, jenže si vezmi, jakou máš ve válci směs a ta ti ne vždy chytne, sou tam jiný teploty a hoření samotné. Takže se ten bordel nespali každou dvouotacku motoru, ale jednou "za čas" a je tam toho víc. Pak to hulí.
13:06:30
02.10.2015
darklord
-> MVM: a nemozu to robit aj kruhy? ja mam teda ten problem ze po dlhsej jazde z kopca je to schopne sa olejom az zachlastat ze to takmer zdochne, po preslapani plynu vyleti oblak a zase je to ok
12:48:59
02.10.2015
MVM
-> packa: To co jsem popisoval je běžný u motorů bez gufer na ventilech. Ale pokud to kouří jakože fest .. a po celou dobu jízdy bez plynu,tak to někde přisáva olej nebo možná i vodu. To zse podle barvy a toho jak moc a kdy to kouří.. Ty gufrea na ventilech nebo vodítka zakouří obvyle po prvním přidání pod kopcem.
12:48:13
02.10.2015
krtik
-> MVM: To může být takový extrém skrz vodítka? Resp. prosak vodítkem vs. přes kroužky do válce? Dá se nějak rozeznat zda to jde vrchem či spodem? Test tůrováním motoru na volnoběh asi neodhalí, který z těchto dvou problémů to bude..? Pak jedině změřit kompresi válců..?
12:10:46
02.10.2015
packa
-> MVM: Takže je to hlava. Já to tušil :( Asi ten motor stejmě budu muset udělat i se spodkem.
11:28:56
02.10.2015
MVM
-> Borderer: Zážehovej motor zapaluje pořád,neustále a furt! U vstřikování se odstavují vstřikovací ventily ale zapalování(svíčky hážou jiskru pořád)

TO,že motor "hulí" zkopce hlavně při ubrání plynu,brždění motorem (klapka otevřená vůči zatížení a otáčkám na minimum%) Podtlak v sání je maximální a tudíž je přisávám olej (hlavně) kolem vodítek sacích ventilů. Při zátěži se olej stačí spalovat průběžně a není tak vysoký podtlak za škrtící klapkou..
09:52:58
02.10.2015
Borderer
Zahuli, když chcipnes rozhicovanej motor a po chvíli nastartuješ?
09:51:47
02.10.2015
Borderer
Protože když jedeš z kopce a brzdis motorem, tak nemusí zapalovat každou otacku, hromadí se ti to ve valcich a hulí to. Respektive dochází tam k jinému hoření, než když motor je v tahu.
09:03:25
02.10.2015
packa
Zdravím, mám motor Škoda 130, když jedu z kopce, tak je to hrozná dýmovnice, není to modrej dým, ale spíš tak trochu jako když jde voda do válců, nebo olej? No a pak jedu do kopce a je pokoj a klidně i na plnej a stejně nehulí, ale z kopce to je hrozný, hlavně na ubranej plyn. Je tam taková ta stará ETZ nemůže to dělat ona? A nebo je už v pytli hlava a teče tam olej ventilama? ale proč to zase do kopce nehulí?
Extreme Tyres