serizeni predstihu 125l

prohledat
16 příspěvků (zobrazeno 1 až 16) od 01.10.2015 do 19.10.2015, založil/a DZ.sojka 125L
řadit dle data
14:50:49
19.10.2015
Nepér
Mám tam něco od oka. Základ asi 12°, k vrcholu krouťáku okolo 20° podle detonací a pak moc nevim čeho se chytit, s pozvolným poklesem k 15° Ale chtělo by to asi brzdu. Funguje to teprv krátce a nebyl čas to moc ladit.
10:45:10
14.10.2015
Vrba
-> Nepér: a jak se Ti kreslila krivka pro 2t? 1
21:51:09
13.10.2015
Nepér
Jediný přinos regulace předstihu na nejmenované východoněmecké sériovce je, že to pod plynem "nezvoní" a na volnoběh to běží pravidelně a v otáčkách to neztrácí energii jiskry a neopalují se tři přerušovače a nemusíš seřizovat (konstantní!) předstih pro každý válec zvlášť 1

Jo a taky kontrolka řazení a kontrolka oběda, tzv. "lunch control" 3
21:55:20
10.10.2015
isti
-> minno: Svätá pravda3
16:14:41
10.10.2015
minno
-> Bukaj 10.10.15 09:27:48: a to všetko až do momentu, kým sa to po pár km zas nevyladí3
09:27:48
10.10.2015
Bukaj
-> Urbi: Překvapivé změny ne, ale jde vychytat místo, kde se to chová nejrozumněji1
00:18:05
10.10.2015
Petr Urban
-> Bukaj: Ty motory sériové mají všude rezerv.... a na můj vkus to "tak moc" nejede v základu, že hýbání čímkoli v sériovém stavu motoru nedělá žádné překvapivé výkonové změny.
11:14:08
09.10.2015
Bukaj
-> Urbi: No, já upravené motory nemám, seřizuju vesměs sériovky v různém stavu opotřebení, něco s bezkontaktem, většinu s kontakty. Po složení dám "základ" dle hodnot výrobce a pak doladím při zkušebních jízdách. Párkrát jsem si říkal, že bych Tě požádal o úpravu rozdělovače na 130L, neboť jsem měl občas dojem, že 130 by mohla jet líp, ale po všech pokusech s různou odstředivou regulací, s novými rozdělovači (kontakt i upravený bezkontakt) na dvou motorech jsem musel konstatovat, že v zapalování asi rezervy nebudou a že onen rozdíl oproti 136 bude opravdu jen v plnění a vyplachování spalovacího prostoru (5k vs 8k)7
10:04:48
09.10.2015
Petr Urban
-> Bukaj: Tu větu co jsi psal říkám lidem také už nějaký rok, s tím rozdílem, že je velmi nebezpečné aby si někdo dal jen tak něco a jel to projet, to by taky na urpaveném motoru mohla být poslední vyjížďka. Je dobré dát méně a vědět co tam dáváš a pak zkoušet přidávat. Naladění předstihu na určitou hodnotu zabere 30-60 sekund života, než s ním točit tam a zpět. A jde to také u bezkontaktu a bez stroboskopu.... impulz to dává když je hvězdice cca na střed vůči bočním výstupkům. Raději bych vždy volil cestu vědět co tam dávám a proč to tam dávám !
09:43:16
09.10.2015
Bukaj
-> Urbi: Tak seřizuju předstih. Prostě na stoíjcím motoru něco, aby to chytlo a jelo a pak podle jízdy v běžných otáčkách a zátěži - tak, aby to ještě nedetonovalo.

Právě proto, že každý ten rozělovač už má trochu jiný průběh regulace...

...předpokládám rozdělovač bez vůlí.
09:33:20
09.10.2015
ferrari
Tie mam take skusenosti..
09:30:05
09.10.2015
Petr Urban
-> Bukaj: to máš z vlastní hlavy ? 1 Na vyběhlé sériovce, ještě pokud nebude mít tlaky, je to jedno...stejně nic nepozná ať dá cokoli.
upraveno 1x, naposled 09.10.2015 09:31:18
06:17:07
09.10.2015
Bukaj
-> DZ.sojka 125L:

Jako "základ" nastav něco, aby to bylo schopno jet a pak dolaď podle jízdních testů tak, aby to co nejlépe jelo a v zátěži ještě nedetonovalo...
22:30:27
02.10.2015
ferrari
Mno asi tak, seriovy motor pôjde rovnako aj pri 3, aj pri 7...
07:36:21
01.10.2015
MATTESS
Stejně má rozdělovač vůli, takže 1° ani nepoznáš3
06:58:06
01.10.2015
DZ.sojka 125L
Kolik mam nastavit zakladni predstih? nekde ctu 3-7, nekde 5-7... je dana nejaka presnejsi hodnota pri ktere to pojede? diky
Extreme Tyres