skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Trafo-olej místo nafty
-> Pavel P..: U něj je to likvidace takže taky to nemají kam dávat jde mu jen o železo ,protože má i kovošrot :D Asi stejnej problém :)
-> Toušík: likvidujou nebo i recyklujou? vykupujou? nám plasty vznikaj a potřebujeme nějakýho odběratele, který je schopný dodat papír o materiálovém využití.
je to hlavně ABS z IT techniky.

-> Pavel P..: To scháněl bratránek do likvidace na plasty, ale má velkej teď na plasty z aut, molitany atd.
-> Toušík: tady je ještě vcelku... zkoušeli ho prodat.
stroje.bazos.cz/inzerat/. ../Lis-paketovaci-MH-60.ph p
stroje.bazos.cz/inzerat/. ../Lis-paketovaci-MH-60.ph p
-> Pavel P..: Aha motor je to poslední. To je něco atypického to nechcem. Ale díky za info.
-> Toušík: lis na plechový sudy a plechovky od barev, váha přes 3t...... stavěno na zakázku před 20ti lety..... ale už je z toho sundanej motor a připravený na odvoz do šrotu.
-> Pavel P..: Co je to za lis ?? Koukáme po něčem pořádným domů ale eby to mělo C-stůl, otvor pro hřídele
U nás v areálu teď likvidujou starý vybavení a je tam i velikej hydraulickej lis.... nikdo to nechtěl za cenu šrotu, tak jde do sběru, tak z toho správce vykuch motor a v nádrži bylo přes 100litrů hydraulickýho oleje, tak jsem si asi 25litrů stočil na mazání řetězu do motorovky...... do diesla to prej neni dobrý že ten olej moc nemaže, povídal zdejší fachman, ale na řetěz bude dobrej

-> Tomaso435 03.08.15 20:37:49: Já si myslím, že vždycky něco s něčím souvisí. Na plzeňsku dělali před sto lety nějací páni pěkný vejfuky na Škodovky z nerezu. Jeden kluk měl od nich na kilu s favomotorem moc pěkný svody od hlavy. Měli jsme od nich lauf tři co znám, když se ptali ostatní, tak byl telefon najednou neexistující. Mno a za pár dní vyšlo v novinách, že byli zatčeni dva chlápci co v hrádeckých železárnách kradli nerez. No není to divná náhoda? 

-> Jirik_Tuňák1983: no a ted už jenom počkáme kdo se tu k tomu přizná :D
V Krimi Prima ve zprávách bylo, že nějací páni vypouštěli, kradli a dále prodávali trafo olej z transformátorů. Nezachytil jsem kde to bylo. To jen tak mimo řečí.
-> Mr._Nosferatu 21.07.15 16:25:59: Ale při prstění ano. 

-> Syny: Tak na první pohled to nebude poznat...
-> Mr._Nosferatu: A na cernym vejfuku saze nepozas / nenajdes? :)
A nestačilo by, nalakovat koncovku/celej vejfuck na černo ?
-> Jirik_Tuňák1983: Hrozná představa toho vytěráku v močový trubici - dovnitř by to ještě šlo, ale.... :-)) Ale bacha, na ty tvoje pubertální vtípky už prej nikdo není zvědavej! :-)
EDIT: Jo tak "utěrky" - na co já hned nemyslel :-)
EDIT: Jo tak "utěrky" - na co já hned nemyslel :-)
-> palinator 21.07.15 14:09:33: vejfuk samozřejmě 

-> palinator 21.07.15 14:09:33: Nebo vozit kuchyňské utěrky a při každé přestávce na pumpě si ho vytřít. 

-> saskyn2:
Takže montovat vejfuky TDI-PD co měly koncovky dolů jo?
Takže montovat vejfuky TDI-PD co měly koncovky dolů jo?

-> radekp 21.07.15 09:08:36: Podle koncovky rovnou přijedou s mobilní měřící stanicí a pokud tam ten filtr opravdu nebude tak odtah domů a ohodnocení celé té srandy 2000e
-> Jirik_Tuňák1983: asi měsíc jsem ho už nepotkal (ani jednoho, jsou tu dva, jeden v TDi a druhej v benzínu) ale když jsou ty srazy, to se celý léto nevidí žádnej podobnej magor ...
-> radekp: No ja te to nerozmlouvam, ale asi bych si na to daval pozor :) Kdyby te tam napichli na nejaky mobilni mereni emisi, tak budou mit myslim jasno hned.
-> Syny: Pozor, obal DPF tam je! A co mi dokážou podle očouzené koncovky? řeknu že se právě vypaloval a hotovo.
-> radekp 21.07.15 06:03:31: Ohnou se pod auto? Obcas staci jen kouknout na koncovku vejfuku. Ono totiz v Nemecku tak nejak vi jak to u nas chodi a taky vi, ze se u nas ty DPF vyndavaj. A co mam info od lidi, kteri maj s Nemeckem co docineni, tak specialne u aut z CR (a vychodu) tohle kontrolujou. A jak zjisti, ze tam DPF neni, tak te rovnou auto odstavi, napali pokutu a hotovo.
-> MVM: Já reagoval na to, jak by poznali při silniční kontrole kuchlé DPF
-> radekp: Některý státy jsou vyloženě "háklivý" na spalování čehokoliv jinýho než motorový nafty. Hlavně z důvodů daní.
-> Syny: Jak by to poznali když projdu technickou?
-> Jirik_Tuňák1983 20.07.15 15:16:16: aj to bude casom
-> Mr._Nosferatu 20.07.15 15:00:19: Ono to ještě jezdí? Já myslel, že už ho zahubil.
-> Jirik_Tuňák1983 20.07.15 11:01:59: Jo, toho seata znám, řídí ho strašnej debil .... V noci před tuningem zkouší sprinty na parkovišti u obchodáku ....
-> radekp: Tak to radsi nejezdi do nemecka :)
-> Syny: a já už ne

-> radekp: Jeste ne :)
-> Syny: To nemá DPF?
-> Jirik_Tuňák1983: Ale nekdy s tim je i prdel. Zrovna vcera jsem jel po mestskem okruhu kde je povoleno 40 mph. Ja jel neco mezi 75-80 km/h a za me se povesil nejakej mladik v kabru asi tak na metr. Pak tam zacal neco machat rukama a nakonec na me zacal blikat. Tak to uz mi nasral, tak jsem z petky dal za tri, pedal az na podlahu a takovy dobry 2-3 vteriny jsem auto zamnou vubec nevidel :) Doufam, ze si to v tom kabru se stazenou strechou nalezite uzil :) A to ten Passat nema zadnej čipík ani 

-> maras 20.07.15 10:57:55: Jojo, tady jezdil Seat Leon Cupra v TDi (žlutej) a večer nebyla celá strana u výfuku vidět jak byla očuzená až po zadní okno. To co za ním zůstávalo bylo jak procházka třetihorama. 

Mekáč je jen po použitym friťáku, pokud možno nemixováno s naftou. Smrdělo to jen když jsem do toho nalil jetej motorák - mimochodem ten je asi nejblbější "palivo" díky sazim, kyselinám a vším tím sajrajtem co do toho motor uvolní během provozu.
Míchané rostlinky ani nesmrdí/nevoní, mnohem horší smrad mi přijde chipovaný TDI s černou prdelí.
Míchané rostlinky ani nesmrdí/nevoní, mnohem horší smrad mi přijde chipovaný TDI s černou prdelí.
-> maras 20.07.15 09:42:45: Taky jsi jel a ti co jeli za tebou, tak cítili Mekáče? 

Mám escorta 1.8 TD 51Kw - komůrka, čerpadlo lucas, bez úprav schroustá cokoli v poměru nafta - olej 1/1 od jara do podzimu ( cca nad 5°C) pak už je problém se studeným startem je potřeba mít vše přefiltrované. Jediný problém byly "o" kroužky na táhlech na čerpadle, začali sáknout, ale to bych spíše přisoudil opotřebění za léta provozu (400tis. km) a oprava za hubičku. Nekouří to, jede to stejně jako na naftu. Do feldy to najel a neboj se toho, mistr jezdil na trafo olej před 8 lety s pažoutem 105 a kdyby neshnil jezdil by vesele dál.
-> saskyn2 20.07.15 08:44:38: Těžko říct co je lepší a kdo má pravdu - rakovinotvorné, nemaže....?
-> saskyn2 20.07.15 08:44:38: No vzhledem k počtu ekologů, psychologů a analytiků co tu je to nemá asi smysl skrz ty výfukové plyny...
Svinstvo to je ale použít se to dá naprosto bez problémů. Pro motor je to lepší než když použiješ rok někde odleželou dnešní naftu s biosložkou. Já v rotačce pálil asi 40 let starou naftu, ale to byla nafta, ne ty dnešní sračky ve kterých se po půl roce začne biosložka rozkládat.
-> Jirik_Tuňák1983 20.07.15 08:22:20: Ježiš to je zase rýpalů... Narazil jsem na inzerát, kde někdo prodává větší množství oleje bez PCB za zajímavou cenu a tak jsem se zeptal, zda je to možné použít, nebudou s tím problémy...Jelikož je to sviňstvo a ještě na dvě věci, myšlenka padá. Stačí?
-> tasatunga: Pochybuji, že by ses na to ptal, pokud bys to neměl původně v úmyslu.
Tak můžeme tuto debatu uzavřít. Nikdo neříkal a neříká, že to budu do feldy lít. Jen mě zajímalo, zda se dá bez PROBLÉMŮ použít či NE. Takže "jednou pro vždy nehoří" .Díky za cenné informace.
To je zase nápad, lejt do auta tuten kentus, kterej je už sám o sobě karcinogení. A co by tomu řeklo čerpadlo, když ten olej skoro nemaže.