1.3 nebo 1.4

prohledat
144 příspěvků (zobrazeno 51 až 100) od 09.07.2015 do 21.07.2018, založil/a Antony - zrušená registrace
řadit dle data
09:14:44
22.12.2016
vhml
-> MVM 22.12.16 06:04:52: Čína, Indie, Vietnam, Paraguay. Těžko bych tu od Fabory hledal dvě krabičky se stejnou zemí původu 3 4



-> Matthes, záškodník z TechWebu 22.12.16 00:03:08: jinak prasklej šroub. Utahování šroubů, pokud to má být správně, je dost věda a utahovačky, které to umí začínají tak na půl milionu... Což je oproti momeňtáku z Lidlu rozdíl :-) Ono stačí třeba jen šroub namazat v závitu i pod hlavou a snadno se dostaneš při stejným momentu na dvojnásobnou svěrnou sílu a tak i namáhání šroubu. Utahovací moment je veličina sice snadno měřitelná, ale v podstatě o tom spoji nic neříkající.
upraveno 3x, naposled 22.12.2016 09:27:36
08:57:34
22.12.2016
Matthes, záškodník z TechWebu
-> MVM: No to by jeden blil... Cemu pak mame verit? Jinak ten puvodni prasklej sroub byl uz vyhratej tak mel narok...
06:46:54
22.12.2016
Antony - zrušená registrace
-> vhml:

-> Urbi:

-> MVM:

Díky, panové 4
06:04:52
22.12.2016
MVM
-> Antony - zrušená registrace 21.12.16 23:21:55: Urbi už v podstatě zásadní napsal. Snad jen dodám,že ten starší typ bez lepidla, tvarově nemá hlava šroubu tzv. límec,pojištění proti povolení je nutno použít plechovou podložkou k zaklepnutí utahovací moment 55-65Nm - možno použít víckrát.

Oproti tomu: N 902 061 03 je koncernový šroub napříč různýma motorama VW na setrvačníku, použití bez podložky,utahovací moment 30Nm+90°,pokaždý vyměnit.

-> Matthes, záškodník z TechWebu: 90% spojovacího materiálu byť za drahý peníze nejen ve Fabory (tam umí ale i kvalitní věci) je dovoz z Číny,světově největší zpracovatel ocelovýho šrotu a vývozce do Evropy. Většina automobilek (zase obecně) má svý výrobní závody,šroubárny a kvalitou jsou tyto šrouby uplně někde jinde než běžný spojovací materiál- stačí VW šrouby nápravnic,držáků motorů atd.. Pokud se ale šroub poškodí při dotahování správným momentem a je to dělaný správným postupem - je to spíš vada materiálu.
00:03:08
22.12.2016
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Urbi: Když jsme u toho, jsou všechny šrouby, na kterejch je napsáno 10.9 stejný? V práci jsme skládali motor a praskl nám jeden šroub, tak jsme dali jinej 10.9, novej šroub z Fabory a normálně jsem ho nemohl utáhnout na moment. Momenťák pořád nechtěl cvaknout a měl jsem z toho takovej gumovej pocit. Tak sem šroub vyndal a normálně se natáhl. Tak jsme objednali origo šrouby JD, označený 10.9 a bylo to ok... 9 Nechápu.
23:35:46
21.12.2016
Petr Urban
-> Antony: v datu výroby řekl bych. Můžeš použít který chceš, ten první dát na lepidlo a správný utahovací moment, pro oba můžeš použít stejný, měli by to být 10.9 materiály oba dva. U nás místní "chytrý" borec utáhl tyto šrouby utahovačkou na kola, projel se tady ostře do vedlejší vesnice a zpět už nedojel, urvaný.
23:32:42
21.12.2016
vhml
23:21:55
21.12.2016
Antony - zrušená registrace
20:27:42
17.09.2016
Antony - zrušená registrace
-> Petr Urban 17.09.16 20:14:33: díky za odpověď,

njn, někdy mi připadá, že je T9 na škodu.
20:14:33
17.09.2016
Petr Urban
-> Antony: Trisku nevím, ale tryska tam bude, z čela bloku je z úhlu a na všech motorech fav. až po konec výroby MPI. Koš můžeš jen přendat, měl b sis zkontrolovat soukolí čerpadla a axiální vymezení.
11:41:03
17.09.2016
Antony - zrušená registrace
Přejdeme na dotazy při implementaci do škodovky. 1.4 stále čeká až budu mít volný čas, takže dotazy budou směřovat na předělání 1.3 MPI. Neřeším elektriku, bude rozdělovač, jen mechaniku.

MPI s průměrem 32mm na řemenici, má trisku na mazání soukolí rozdělovače?

Když dám al vanu, stačí vyměnit koš, bez demontáže prsou?
upraveno 1x, naposled 17.09.2016 11:41:33
12:39:28
20.07.2015
elbacil
-> Alenka 19.07.15 19:43:54: Ty toho ešte vela neumíš.1 -> Petr Urban 20.07.15 10:51:43: Ja sa ti čudujem.Máš pravdu ale prečo potom tolko príspevkov.Apropo, neodpovedal si na prvu otázku.141
10:51:43
20.07.2015
Petr Urban
-> elbacil: Je to nástřel čemu všemu je potřeba se věnovat zároveň a nemyslím si že to ví každý tady... Nebudu psát žádné přesné věci... to by bylo jen na hádky o rozlišných názorech a na další zbytečné řeči a pomluvy, kterých je dost. Kdo se umí slušně domluvit, tomu pomohu, poradím, upravím a nabídka už zazněla. Tímto je to ode mě vše. Lidi "nízké povahy" k tomu budou mít výsměch, spekulace, výmysli o nepravdivosti a tyto řeči jen z "nízkých" důvodů jím vlastním. Už to dávno není o foru, o předávání si zkušeností, už to dávno přesáhlo rámec slušného a vůbec normálního chování a to napadání je všude kam se podívám, nemá tedy smyslu dále kalit vodu dalšími informacemi, které vedou k dalším "zbytečným spekulacím"
upraveno 1x, naposled 20.07.2015 10:54:29
07:57:49
20.07.2015
Čokin
-> Alenka: Na topanky kasli, umeni je naladit zenskou 4
19:43:54
19.07.2015
Alenka
-> elbacil: jak se ladí šaty s topánkami?

Umím naladit asi jakýkoli motor, ale kurva, šaty s topánkami bych naladit nezokázal 1
19:41:26
19.07.2015
elbacil
-> Petr Urban 17.07.15 20:53:59: Aké mali priemery sacie kanály na fotkách?-> Petr Urban 19.07.15 13:18:25: Neviem prečo píšeš o uplne samozrejmých veciach.Každý predsa vie čo treba na dobrý motor.To akoby si napísal že pekná žena musí mať pekné vlasy,peknu tvár,dobru postavu,šaty zladené s topánkami.94
13:18:25
19.07.2015
Petr Urban
-> Sita: Správná vačka, úprava hlavy, i klidně sériového Karb., výfuk, zapalování, naladění = pěkný motor a pěkné parametry ... stále je to stejné, jen musí úpravy spolu korespondovat v funkční celek. U moc věcí pak platí, větší neznamená lepší.
12:26:48
18.07.2015
Sita
chlapi dik, Urbi spravne naznacil, ze to chce hlavne prejit z oblasti recneni bliz ke skutkum aby to melo smysl, jinak by se tu jen vedly kecy ve stylu "prodej vejfuk" 3.

Ja jen myslel, jestli treba nekde neni nejaka tabulka, planky, navody, neco jako kdysi mel Saky na webu. Myslel jsem ze mi treba hodite jen nejaky odkaz, protoze jeste nejakej cas potrva nez se do toho prakticky pustim.

Ale uz se na to tesim, Vena me vylozene nadrazdil :) Prvni pokus bych si jako celek asi stavet nenechal, protoze me staveni zajima stejne jako jezdeni.
upraveno 1x, naposled 18.07.2015 12:27:30
10:45:31
18.07.2015
Vena136 - zrušená registrace
-> Urbi: No tak třeba ten karbec je v celku úsměvně zrepasovaný 1 A docela by mě zajímalo,jak jsi řikal,že máš lepší výkony na 5k jak fabrika na 130 L/A,jestli tam neni třeba podobně "upravený" karbec...že by to třeba nebylo jenom rozdělovačem.To je stejný story,jako Lekr L/A 3 Každý to jezdí,ale s tím co se jezdilo to nemá společnýho vůbec nic 3



Ale tak když to někoho baví,ať jsi jezdí co chce,třeba 1,4l v kategorii 1300ccm 5



-> Sita: podobnou hlavu,když posadíš na 1,3 nebo 1,4 s rozumnou vačkou kolem 280° a dáš tomu přizpůsobený karbec na sériovým sání + slícuješ,trochu si pohraješ se spodkem,aby to nemělo ztráty (u fábky ani nemusíš) + trochu rozumný rozdělovač aby ti nekončila regulace ve 3000ot a byla tak vačka uplně k ničemu,budeš mít základ slušný motor,co nemá najeto miliony Km,tak tam máš 100koní jako nic.



Tahle hlava co jezdím,je dělaná v polních podmínkách,ventily broušený bruskou v soustruhu (CNC jsem v tý době vůbec neřešil),má to akorát trochu sací kanály,výfuky jsou origo...nic víc.Takže ono těch 100-koní neni zase až tak těžký mít v motoru ani na 1,3-litru."Důkaz&quo t; mám v kartě 5 Jede to dost slušně a je to dělaný více jak před 5-lety,dneska bych tu hlavu i motor udělal (a dělám to) uplně jinak,ale tohle se prostě povedlo v celku 5 Takže motor,který je v základu ze sériových dílů a akorát jsou ty díly sladěný tak nějak k sobě,ale jak říkám,žádný zázrak to zase neni,ale předjede to kde koho 2
zvětšit 1.3 nebo 1.4 - obrázek od Vena136 - zrušená registrace vložen 18.07.2015 10:45:31
23:30:25
17.07.2015
Petr Urban
-> Vena136: si trapný, už se na to vyser...
21:04:55
17.07.2015
Vena136 - zrušená registrace
-> Urbi: Už žhavím telefon...a měl bych asi taky víc fotit to co dělám...akorát tohle neni vůbec prokazatelný,že jsi to dělal ty,kde na to máš důkaz?? 3 Sorry,to asi to horko 5
20:53:59
17.07.2015
Petr Urban
-> Sita: Pokud chcete relevantní informace a je to aktuální v rámci více než řečí, tel. 739 675 149. Zde jsou už slova zbytečná a spekulace či dokonce výsměch lidí co umí hlavně plácat zde bude nad čímkoli co se napíše. Každý má svůj názor na danou věc, jakými způsoby a investicemi výkon navyšovat, málokdo ale na těch 100HP a více dosahuje, na 1.4 to jde docela dobře a bez nějakých "přehnaných" investic, samozřejmě za pár tisíc jak si to tady většina představuje to zase nejde, snad jen v rámci nákupu dílů. SEDR Š130-136 či LEKR Vám bude stačit. Pokud tedy máte zájem o můj návrh, využijte kontakt. Pro představu zlomek činnosti : petr42.rajce.idnes.cz/
upraveno 1x, naposled 17.07.2015 20:56:30
20:25:13
17.07.2015
JRD McLAREN
-> elbacil 14.07.15 09:31:56: jaka je voda ..??



..ja si idem asi cez zimu skusit 100HP na liter objemu ...118 154
09:56:03
17.07.2015
Sita
Alenka: klidne ty svody vyhodim, seriovych svodu mam dost, dokonce i vejfuku ze 120. OK, vejfuk by byl. Muzes popsat zbytek konfigurace se kterou se dostanu k tem 100 konim? 7



Situace je takova, ze z aktivni ery mam doma proste nejakej ten motor 136, a taky 1.4 kterou uz nekdo mel ve skodovce. Je to vsechno serie. Jedinej dil, kterej jsem tehdy stihl koupit je vejfuk se svodama a ted bych to chtel dodelat. Tehdy byl plan 100 koni a ten vejfuk se k tomu doporucoval, proto se koupil.
09:07:57
17.07.2015
Bery
Mysleno asi u motoru "vylepsena serie"

Mozna upresni autor...
22:29:19
16.07.2015
palinator
-> Alenka:

Například koupit ArginMax, že? 1
21:40:32
16.07.2015
Alenka
-> Sita: 1. krok prodat svody 4-1.

2. krok investovat utrzene penize do neceho, co vykonu nesnizuje, ale naopak zvysuje.
15:27:12
16.07.2015
Dušan
-> Sita: na 75kW tak za 40000,-
11:47:39
16.07.2015
Sita
-> Urbi: Diky! A kdyby se vzal rekneme motor z fabie 1.4 uz upraveny do skodovky, s vyfukem 4 do 1 jako pocatecni stav.



Nechala by se upravit hlava (vetsi ventily? snizit? pruziny, spasovani s vyfukem), k tomu poridila vhodna vacka a asi i karburator (mam jen sedr 136 a nejaky "upraveny" lekr).

Na jaky parametry by se touhle cestou dalo dostat a s jakyma penezma? Staci mi to uplne ramcove.



Rekneme ze v tuhle chvili se sedrem a tim vyfukem ten motor atakuje "seriovych" 50kW. Da se orientacne napsat nejaka varianta zpusobem: Aby ses dostal pres 75kW musis nechat upravit hlavu za XKc, koupis vacku za YKc, koupis karburator za ZKc, pak jeste par veci za dalsi Kc?
19:39:34
15.07.2015
Petr Urban
-> Sita: 90 HP pokud si motor budeš dělat, tak ti stačí dobrá vačka, upravený sériový výfuk, maličko úprava na hlavě, spasování sání a výfuku a pořádné naladění na karb. a zapal. a je to tam za náklady do 10 tis. :) Pokud to má někdo celý z gruntu postavit, pak je to o tom kdo, ale za 30 by se měl dat i dnes stále udělat tipnu snad i 100Hp motor s 1.3, záleží nejvíce u koho, jak to udělá a na jak dlouho to v motoru pak vydrží...
11:15:49
15.07.2015
vhml
-> Sita 15.07.15 10:20:12: těžko říct takhle z hlavy, ale za 30 už se nechá leccos vymejšlet.
10:20:12
15.07.2015
Sita
prominte mi tuhle uroven dotazu, ale kdyz se tady zminuji nejake "nove poznatky", tak bych se chtel zeptat, jestli neexistuje nejaka aktualni orientacni "tabulka" nebo prehled co, jak, za kolik, upravit a jaky to bude mit vysledek?

Kvuli pracovnim a rodinnym povinnostem jsem z toho vypadl a pomalu bych se chtel zase do toho vratit... Pamatuju ze pred cca 10ti lety se za nejakych cca 30tkc se dala postavit "felda" s vykonem cca 90 koni, zhruba neco co ma Tuner#2 v aute (doufam ze se moc nepletu)... Zajimalo by me jaka je situace dnes?
18:02:32
14.07.2015
Petr Urban
-> vhml: Je lepší dát i pružiny. Aby mohly zůstat kuželové, je třeba hodně dalších úprav odlehčení a také aby vyšlo zapérování + nesmí se to úplně přetáčet. Lepší je prostě dát válcové tvrdší, to není problém dodat. Pokud jsi ale nyní spokojen, je na pováženou zda investovat a jít o něco výše. Na těchto maloobjemových OHV motorech jsou to přeci jen kroky zlepšení po jednotlivých koních, než po desítkách a je třeba věnovat se nejenom vačce.
upraveno 1x, naposled 14.07.2015 18:03:35
17:39:57
14.07.2015
vhml
-> Petr Urban 14.07.15 15:59:52: u mě se jedná o malé uložení. Taková vačka potřebuje i jiný pružiny nebo ne ( mám podložený kuželový ) ? Já jsem s tou svojí vačkou víceméně spokojenej, jede ve všech režimech s parádním průběhem kroutáku. Ale to není důvod aby nemohla jiná ject líp. Nejbližší akci bychom měli odject na půjčeným DCOEčku, kde je taky potenciál pro nějaký zlepšení oproti současnýmu IDFku s krátkým a kdovíjak zakrouceným sáním.
upraveno 1x, naposled 14.07.2015 17:48:48
15:59:52
14.07.2015
Petr Urban
-> vhml: Právě....v dřívějších dobách se dělaly velké stupně a malé zdvihy, ono logicky se možná i báli kocepci rozvodu OHV nebo nevím proč kdysi se dělali téměř všechny vačky se zdvihy např. 6,6 - 320/320, 320/300, 280/280 všechny tyto vačky jsem tady měl - originály dobové a všechny zdvihy 6,6 a 6,5. Takové vačky jedou jak bych to řekl...nemastně neslaně, motor zabírá až moc pozdě, má sice krásný čistý zvuk a projev v horním pásmu, ale nikdy nedosahovali dobrých hodnot krouťáku a už vůbec né zespod ! Dnešní doba je trošku jinak, jede se spíše na pěkný průběh krutu už ze středních ot. což jde nádherně vidět v grafech na posledním grafu co dal Alenka nebo na grafu z Frei apod. - "novější vačky s nevelkými stupni ale pěkným zdvihem a průběhem zdvihu palce", zrovna tobě by se na slalomech hodila vačka, která v středním pásmu pořádně tahá...

Až se uvidíme osobně či mi zavoláš, ať vím přesně s kým jednám po zdejších zkušenostech s lidmi budu ještě opatrnější s kým a komu co dělám a nabízím, nabídnu ti poté něco extra... mám právě vačku s zdvihy 7,4 a 7,3 co jede s maxiemm krutu od 2000-6500 ot. a nestojí více než vačka od Krejbicha, ale máš-li velké uložení, na malém už je to hodně podbroušené, což někomu zbytečně drásá jeho nervy. Tato vačka jede v 1560 či 1580 ccm jednomu místnímu a i s webry 45 jede jako tank. Teď ji bude mít i jiný místní slalomář na SEDRU, tak ti pak dám osobní reference z brzdy, aby jsi věděl do čeho se jde.
14:14:35
14.07.2015
Vena136 - zrušená registrace
-> Antony: tak to si právě uplně ten jiný typ člověka,než já,já sednu do škody a musí to jet jako TDI 3
13:41:07
14.07.2015
Antony - zrušená registrace
-> Bery: děkuju za nabídku, ale teď na to není ani čas ani finance. Ta vačka mění doma, ale na lepší s jiným časováním to chce už zas další úpravy ve větším rozsahu který nejsem schopen udělat svépomocí - pořádně udělanou hlavu, saní, výfuk atd . .
12:58:18
14.07.2015
Bery
-> Antony: jestli mas tu vacku doma zadarmo,tak možná se to vyplati zkusit ji v novem motoru,jinak bych nevahal jit do vyssiho levelu.

Klika je bud do jednoho,nebo do druheho bloku..to musis rozmyslet.ted se par klik obrabi,muzu ti tam jeste jeden kousek prihodit...
12:23:28
14.07.2015
vhml
-> Petr Urban 14.07.15 10:44:24: S těma vačkama mi tu drásáš nervy :-) Já si pořád pohrávám s myšlenkou vyměnit tu mojí fabrickou ( 280st / 6mm ) za něco jinýho, ale pořád nevím za co. Hlavně s ohledem na maximum krouťáku, protože nahánět otáčky s vrtulí chladiče vzadu nemá moc význam. A větší zdvih, nebo nějaká plácnu třeba

300/280 by mohla být cesta.



Jinak na téma volnoběh třeba s mojí vačkou není vůbec problém. Na Webru 900-1000 , se sedrem mi tam na STK natočil kolem 750 a motor s tím taky neměl problém.
11:26:18
14.07.2015
Antony - zrušená registrace
-> Urbi: Člověk naraží na spoustu informací, jen jde rozlišit, zda-li se to a to vyplatí v konkrétním případě. Je jasný, že ja toho vím minimum v porovnání s tebou, nebo kýmkoliv jiným. Asi existuje lepší vačka, ale nechci do toho tolik investovat, přecijenom bydlení je důležitější. A když je ta 280 k dispozici na vyzkoušení, proč toho nevyužít.

A Třeba ohledně kliky. Když jí dám upravit aby se vešla do malýho bloku, ale kterej má jinak řešenej axial, půjde mi pak zase do fabie? To jsou věci, ve kterých zatím nemám moc jasno.
10:44:24
14.07.2015
Petr Urban
-> elbacil: Nemusí to být tak "rychle logické" jak si myslíš...Promlouvá do toho použití motoru : motorsport s pěknou převodovkou, jeho zatížení, využívané otáčkové spektrum, dokonce i snaha o co nejlehčí auto, ono pro někoho tolik kilogramů na klice a setrváku je dost, když někteří jsou schopni odvrtávat na autě věci mající gramy. S tou lehkostí setrváku bych to ale nepřeháněl jak bylo mockrát řečeno. Hlavně pak dbejte na perfektní vyvážení VŠECH točíčích se věcí s klikovkou.

-> Antony: S tou 280-kou budou problémy s naladěním hlavně volnoběhu a není vůbec jisté zda pojede více než 278/270 a také v jakých ot. budou jaké rozdíly..., to je má zkušenost s motory, kde se nacházely tyto vačky, nepřišlo mi že by 280/280 jela nějak extrémně dobře s zdvihem 6,6. Mám možnost symetrické vačky 282st.(při 0,3 na vačce) s zdvihem přes 7,3 a to už je docela jiné kafe, prozatím ale není k dispozici.
upraveno 1x, naposled 14.07.2015 10:46:00
09:31:56
14.07.2015
elbacil
-> JRD McLAREN 13.07.15 21:16:38: Každý predsa vie že menej materiálu sa lahšie roztáča.Na druhu stranu ked je viac materiálu tak je lepší rozjazd , aj to každý vie.141
21:49:06
13.07.2015
Antony - zrušená registrace
-> Vena136: Tak já si pro jednu přijedu 3 každopádně, nebude to nějaký žihadlo, prostě to chci zkusit a ta 280-tka mi doufám bude stačit. Ohledně výletů, spotřebákem to je v pohodě, ale jakmile sednu do škudky, tak cihla na plynu a pod 3000 se snad nedostanu 3
21:32:37
13.07.2015
Vena136 - zrušená registrace
-> Antony: já o jednu fábku zakopávám v chodbě doma a nevím kam jí dát,ale neber motor zadarmo...druhá je v patře na "půdě" a třetí co jsem teda záměrně kupoval (až po stávajícím motoru) v dílně...a postavil jsem 1300ccm...jsem to ale kokot 3



Jinak Krejbichova 280° je za ty prachy dobrá vačka na pokusy a neboj se k tomu dát pořádný KP a bude to jezdit dole jako ta tvoje série...žádný,že to jede od 4000ot...já nepozoruju rozdíl v tom,jestli točím 2000ot nebo 5000ot...nástup stejný,ale tak možná jsem udělal něco špatně,...ale spodek kdy jedu do 3000ot na výlet mě uplně vyhovuje a jak říkám,neměnil bych i když by to s jinou třeba mělo větší výkon...já se rád svezu v klidu,než jet na "omezovači"...
21:23:40
13.07.2015
Antony - zrušená registrace
-> JRD McLAREN: Podle logiky by to mělo být pomalejší, ale nebudu mít srovnání, takže mě to nechává klidným. .
21:16:38
13.07.2015
JRD McLAREN
aby si nezostal prekvapeny, ked to s tymi vyvazkami pojde lepsie do otacok, nez bez nich ..
20:11:31
13.07.2015
Antony - zrušená registrace
-> Urbi:

-> Vena136:

Co se týká obsahu, půjdu do 1.4, když je doma, je škoda jí nevýužít.

Ohledně vačky, zkusím tu 280-tku, když to bude krok vedle, uvidí se dál.

Bude to můj první motorovej počin, takže spíš s menšíma úpravama. Myslím že i s vývažkama to bude fungovat, sice nepůjde tak rychle do otáček, ale to nevadí (zatím 3) S naladěním mi snad pomuže Vojtík, takže taky cajk. .
12:39:45
13.07.2015
Vena136 - zrušená registrace
-> Antony: udělej 1400ccm na vrtání pokud chceš aby to jezdilo,...udělej 1400ccm na zdvihu,aby se s tim dalo jezdit 5



Ale pokud chceš být nešťastnej jako já,že ti to s tou 1300ccm a tunovym autem nejede v konkurenci 1400ccm,tak udělej prostě 1400ccm do bloku fav nebo 136-ky a budeš mít klid.Já se rád trápím,takže volím menší obsahy,nutí mě to se zlepšovat...za mě blok fábka ne kůli axiálům a nebo je vymyslet nějak uplně jinak...



Vačku bych volil taky nějakou "nesouměrnou",p rotože s tím je motor pružnější,i když já preferuju Krejbicha a neměnil bych...ale debilně se to pak ladí.



A rada nad zlato,...nedej na keci tady a postav si něco podle sebe co uznáš za vhodný,...většinou to je to nejlepší možný řešení 5
11:03:59
13.07.2015
elbacil
-> vhml 12.07.15 11:55:30: Výkon sa odvíja od velkosti kanálu aj ked tvrdíš že nie.To záleží od toho aký motor chceš a aké komponenty použiješ .141
09:32:36
13.07.2015
Petr Urban
-> Antony: Do normální provozu bych si vzal 278st./270 či 278/265 ať je od kohokoli, mám ji případně také. Krejbich ji nenabízí. Pro mě má vhodnější průběh a jede více zespod, na sání má zdvih 7,05, kdežto krejbichova 280 má 6,6mm na obou palcích, které jsou stejné. Sice to primárně není jen o zdvihu, ale i průběhu zdvihu palce, přesto však mě jako vhodnější z těchto vaček připadá 278st. - použitelnější v mnohem širším pásmu - od volnoběhu až po 7000ot. nemá problémy při správném naladění motoru. Vrchol výkonu je možné očekávat mezi 5800-6300ot. zase dle věcí - délky sání a výfuku a dalších úprav.
upraveno 1x, naposled 13.07.2015 09:34:38
Extreme Tyres