Forman (karburátor) neháže jiskru

prohledat
22 příspěvků (zobrazeno 1 až 22) od 06.07.2015 do 08.07.2015, založil/a Jumbo
řadit dle data
15:09:13
08.07.2015
King
-> Jumbo: Ja to rikal! :-) Jenom mala technicka - predpokladam, ze po tom zahrati ta civka ztratila kontakt a tim padem se konal obří az nekonecnej odpor (?) "Zadnej odpor" chapu jako odpor limitne se blizici nule.

Po zkusenosti s prvni civkou (original), jsem tu druhou pred montazi radsi vyvaril v parafinu. Ono je to z nejaky 0,05mm smaltovany medi a v tom pekle motoru to dostava pekne zabrat kvuli vibracim a zmenam teplot.

-> darklord: Mel jsem za to, ze studenej spoj znamena nedostatecny prohrati materialu a/nebo pajky pri pajeni ve vyrobe, ktery se projevi casem i na minimalne mechanicky namahanejch dilech...
08:21:33
08.07.2015
darklord
-> Jumbo: toto je celkom bezna zavada cievok v automotive, ci uz zapalovacich alebo detekcnych, proste unava materialu -> studeny spoj.
05:40:21
08.07.2015
MOLSO
-> Jumbo: bolo to tym ? jak sa ohriala stratila odpor ? 40



to je ta bambusova meď na cievke 47
23:51:38
07.07.2015
Jumbo
Zas**ná čínská de*ilní cívka... Studené auto, cívka 3,5, auto chytne na drc. Vyjedu z garáže, 10 minut vrčí a nic, cívka bez odporu.



Takže jsem vykuchal rozdělovače, našel cívky a už zase jezdíme, všechno OK, díky všem moc za pomoc a rady.



Jo a kdyby to tu někdo našel, mám pár rád pro začátečníka:



1.) Cívku z rozdělovače vyklepnout, nesnažit se ji vypáčit šroubovákem, dráty tam jsou hodně citlivé na dotek (ještě že mám rozdělovačů víc)



2.) Cívku drží 3 háčky, 2 jsou stejné a 1 jiný. Pokud vám nesedí díry, zkuste je prohodit, než je začnete páčit silou...



Jinak to bude asi vše... 4 3
13:22:08
07.07.2015
Jumbo
-> Klubko_: -> palinator: Tak jsem to radši přejmenoval, už je to lepší? 4
13:19:11
07.07.2015
MOLSO
-> Jumbo: skus odmera odpor tej cievky pred a po zohriati mozno bude chyba tam 4
13:18:28
07.07.2015
Jumbo
-> MOLSO: To bych mohl zvládnout... Pokud nastartuje, nechám zahřát a chcípnout. Pak prohodím cívku na rozdělovači rovnou na autě, pokud to nepomůže, půjdu po přívodu do cívky a ETZ, jestli není problém tam...



A pokud nebude ani tam, zavolám šamana ať vyžene zlé duchy...
13:18:14
07.07.2015
Klubko_
jak by taky karburátor mohl házet jiskru? 3 to by bylo docela o držku

E: -> palinator 07.07.15 10:26:01: taks mě předběhl
upraveno 1x, naposled 07.07.2015 13:20:03
12:51:07
07.07.2015
MOLSO
-> Jumbo: palec segrovka pružina ružica a 3 šroubky 1
12:49:21
07.07.2015
Jumbo
-> MOLSO: Ajo, tak teď už to chápu... 2 Hodím cívku z nějakého, co se vyžvýkal mechanicky a bude to... Je složité se k ní dostat?
12:27:03
07.07.2015
MOLSO
-> Jumbo: som ti hovoril ze je to cinsky rozdelovac ? u tych je mozne absolutne vsetko 3
12:26:25
07.07.2015
Jumbo
-> MOLSO: Ale ten od tebe vydržel přes rok... I když teda auto půl roku stálo, takže nic moc... Ale tuhle závadu rozdělovač ještě neměl, to je novinka...
11:27:09
07.07.2015
castrol
-> palinator: az karburátorom hodí iskru bude po probleme1
11:10:24
07.07.2015
MOLSO
-> Jumbo: jo vlastne to si bol ty co mu auto poziera rozdelovace 3 3 3 3 3
11:09:26
07.07.2015
Jumbo
-> MOLSO: Je tam ten rozdělovač, co mám od tebe z loňského Blanska... 4 2 Zkusím hodit jiný a uvidíme, večer dám update...
10:26:01
07.07.2015
palinator
jsem si říkal co je špatně na tom že karburátor nehází jiskru 3
09:31:25
07.07.2015
Tomaso435
-> MOLSO: tak tak.
08:51:24
07.07.2015
MOLSO
-> Jumbo: starsie cievky mali 7 ohm, novsie 3.5 - 3.6 (tie boli vraj spolahlivejsie)
08:49:31
07.07.2015
dakar.cz
-> Jumbo: Taky bych to viděl na rozdělovač. Jestli máš druhý,tak ho zkus vyměnit a uvidíš.
22:16:46
06.07.2015
Jumbo
-> King: Kolik by tam mělo být? Prohodím celý rozdělovač, ale je divné, že je to jenom za tepla... Počítám, že zítra dojdu na garáž a auto chytne na drc...
22:12:41
06.07.2015
King
-> Jumbo: Zkousels uz odpor snimaci civky v rozdelovaci? Co si pamatuju, tak mi civka ve favorozdelovaci odesla minimalne 2x....
22:02:21
06.07.2015
Jumbo
Ahoj všichni,



po cestě z Pohofestu mi najednou kompletně umřelo zapalování na Formanu (135 karbec). Ani z cívky neskákala jiskra, úplně to umřelo. Při prvním pokusu o nastartování, byla baterka dokonce úplně mrtvá a ani se nechtěl otočit.



Cca za 4 hodiny jsem sehnal novou cívku, nasadil do auta a to chytlo na drc. Nechal jsem ho 15 minut brblat, aby se nabil a z ničeho nic najednou chcípl a už nenastartoval, zase bez jiskry na cívce. Zkusil jsem 2 jiné ETZky a stejně to nepomohlo, další cívku jsem neměl, tak jsem nemohl nic vyzkoušet...



Nevíte někdo, co by to mohlo být?



Díky za rady
upraveno 1x, naposled 06.07.2015 22:03:20
Extreme Tyres