skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Felicia Bmm - problém - bohatost
prohledat
75 příspěvků (zobrazeno 51 až 75) od 06.03.2015 do 21.03.2015, založil/a PsychoWard666
-> PsychoWard666: Třeba proto že jinou nesehnal .... Tak mě napadá, není načipovaná ?
-> castrol: No z 50 na 40 jde, ale opačně ne, jedině ten výstupek uříznout, ale zase proč tam dávat jednotku s kterou to pojede jedině hůř
-> PsychoWard666: niekto ju tu ale ma na 40kw motore
to teda nensatartujes
to teda nensatartujes
-> castrol: Ale ona tam nejde nasadit, 40KW na 50KW, aspoň ta co jsme měli, má v rohu takový výstupek přes který to tam nedáš
edit: Teď mě tak napadlo, co s tím když mám imo a vyměním jednotku? To asi nenastartuju co?
edit: Teď mě tak napadlo, co s tím když mám imo a vyměním jednotku? To asi nenastartuju co?
-> PsychoWard666: to ze je lambda nova neznamena ze je dobra, nieco podobne tusim riesil Stepanfun 
-> PsychoWard666: a riadiace 40a 50 kw su zamenne na bmm akurat to nepracuje spravne

-> PsychoWard666: a riadiace 40a 50 kw su zamenne na bmm akurat to nepracuje spravne

-> Mr._Nosferatu: Není, ty se nedají zaměnit, chtěl sem zkusit jinou co má kámoš doma a zkoušeli jsme jí dát a nešla tam, pak jsme zjistili, že je 40kw
-> PsychoWard666: Když píšeš o tý jednotce, není tam náhodou daná místo 50kw 40kw jednotka ?
Tak sem ještě proměřil i vedení k tý lambdě a to je taky ok....tak mě napadá, může se nějak posrat řídící jednotka a potom to takhle blbě řídit?
Tak sem narazil na nějaký článek (sice MPi) ale lambda by měla když se motor zahřeje lítat v rozsahu 0-1V, mě to lítá 0,8 - 1,2V a z toho nad 0,9V je směs bohatá, takže už je mi asi jasný kde je problém. Jenže co s tím, když tohle mi dělala stará a i nová lambda hned po tom co sem jí koupil?
Teď koukám, že sem sem předtím hodil blbou stránku, tohle sem měřil, to je ten výhřev, já nemám ten zkušební box tak to předchozí nemůžu změřit.
-> PsychoWard666: oka 

-> castrol: Před startem, to sem naměřil nějakých 3,5 ohmu, s teplotou by ta hodnota měla stoupat.
-> PsychoWard666: lambdu si meral pred startom alebo uz ohriatu ?nech viem co merat
-> castrol: Ok, zatím díky, uvidíme co ta lambda, v tý vidím problém, i kvuli tý křivce průběhu co sem sem dával. Ten zapalovací modul v pondělí seženu, snad ho ten co rozebírá Feldy bude mít.
-> PsychoWard666 07.03.15 19:00:06: tak na tej svorke 4 a 15 som nameral 3.19ohmu
a na 1 a 15 som nameral 0,6 ohmu
k svorke na lambdu sa nedostanem tak jedine zajtra
a na 1 a 15 som nameral 0,6 ohmu
k svorke na lambdu sa nedostanem tak jedine zajtra
-> MVM: Tlak benzínu....myslíš jako od čerpadla? To je ok a i když nastartuju a koukám na klapku tak to rozstřikuje, řekl bych normálně, po vypnutí motoru tam odkápne jedna kapka a nic víc.
-> francomk: To už tam teď není, všechno je jako série, ale problém je, že ono to dělalo už když sem to koupil, dneska sem ve sklepě koukal na ten výfuk co tam byl a i ten je vevnitř celej od sazí
edit: Přeměřil by jste mi někdo na vašich motorech ten odpor na lambádě a tom zapalovacím modulu? Abych věděl jestli to mám řešit nebo hledat jinde? Díky moc
-> francomk: To už tam teď není, všechno je jako série, ale problém je, že ono to dělalo už když sem to koupil, dneska sem ve sklepě koukal na ten výfuk co tam byl a i ten je vevnitř celej od sazí
edit: Přeměřil by jste mi někdo na vašich motorech ten odpor na lambádě a tom zapalovacím modulu? Abych věděl jestli to mám řešit nebo hledat jinde? Díky moc
-> francomk: uz nema
-> PsychoWard666: Neni to tým vstrekom z 1.8, čo tam máš?
-> PsychoWard666: Ten tlak benzínu jsi už kontroloval jak psali kluci? Má to auto větší spotřebu než obvyle?
A tady sem naměřil na lambdách co mám cca 4 ohmy a s teplotou to stoupalo. Tak asi začnu tím modulem a uvidíme, nebo je to ještě v pohodě?
Tak se proměřoval a kontroloval věci dle dílenský příručky a jediný, co nesedí je tohle. Tam sem naměřil 2 ohmy, na obou dvou zapalovacích modulech co mám
Výfuk se měnil nedávno, ale on ten černý výfuk je v podstatě už od doby co sem to koupil a to tam byla ještě série, pak tam nebyl kat a teď už ani střed, na konci sem měl laďák a když sem ho sundal tak se z něj sypali saze. Takže výfuk bych vyloučil. Kdyby byl špatný regulátor tlaku paliva tak to zjistím jak? Jenom dodám, že diagnostika chyby nevyhazuje.
-> PsychoWard666: Není někde prasklej výfuk nebo volný parohy u hlavy? Pak by si to přisávalo vzduch a lambda by přidávala benzín. A nebo nějaká regulace tlaku paliva?
A podle toho co sem našel by to mělo vypadat takhle, ale to je z MPI
Mám Felicii BMM 50kw a mám moc bohatou směs, vyměnil sem snad vše: filtry, svíčky, zapalovací kabely, cívku, palec a víčko rozdělovače, čidlo teploty, termostat i lambdu a pořád mam celý výfuk černý a svíčky uchcaný. Tipoval bych, že bude někde problém s lambdou, protože podle vagu ten průběh vypadá takhle, viz přiložená fotka. Ale to dělá se starou i novou uplně stejně, vyhřívání sem proměřil a to je v pořádku. Nějaký rady kde začít hledat problém?