
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Výfuk 105-136 - vnútornosti
-> Bukaj: 

kdysi v Chotusicích prodával jeden člověk vejfuky na Š100 a byli smaltované jak starej hrnec taky jsme na to čuměli co to je za divnou fialovou barvu

-> Jozka: -> Jirik_Tuňák1983: Kdo ví, co je to zač...
...leda by se nám sem ozval přímo šťastný kupec
...leda by se nám sem ozval přímo šťastný kupec

-> Bukaj 08.04.15 22:17:49: Připomíná mi to totiž stejnou povrchovku jako měl Zazouš na Gardovce u výfuků k motoru z Alfy.
img.skoda-virt.cz/vase_au ta_upload/.../4299_2008-01 -05_11-49-16_90.jpg
skoda-virt.cz/cz/.../4299 -zazaa-gardeso
img.skoda-virt.cz/vase_au ta_upload/.../4299_2008-01 -05_11-49-16_90.jpg
skoda-virt.cz/cz/.../4299 -zazaa-gardeso
-> Bukaj: Mě se to taky nezdá - ale ať už je to z čehokoliv, tak je to ve finále do "něčeho namočený" - kolem svarů není žádnej náběh barev a že by ho někdo podrobil elektrochemickýmu leštění - no..
-> sep: Myslíš pochromovanej vejfuk? To asi ne...
...proč by to nebyla nerez?
...proč by to nebyla nerez?
-> Bukaj: :tohle nebude nerez ale chrom,jestli je to líp/hůř,těžko říct.
-> Bukaj: 1500 mi teda zas tak vysoko nepřijde...
Aby tu bylo foto, až aukce zmizí v archivu...
Přihazoval jsem na tohle, ale že se to vyšplhá tak vysoko, to jsem nečekal...
Vypadá to nově, tak třeba by prodejce věděl něco o původu...
aukro.cz/nerezovy-vyfuk-s koda-105-136-i5052440325.h tml

Vypadá to nově, tak třeba by prodejce věděl něco o původu...

aukro.cz/nerezovy-vyfuk-s koda-105-136-i5052440325.h tml
-> sep 05.04.15 17:27:37: To je správnej hnusák. 

-> sep: no skús :)
-> minno: :za zeptání nic nedám.-)
-> sep: a nebol by na predaj? 

-> minno: :dnes jsem ho chytil,výfuk má původ hluboko v minulém století takže jsem moc nepomohl.
-> dragon_cb_cz:
Karsit je ale z tenčího plechu se mi zdá.
Karsit je ale z tenčího plechu se mi zdá.
-> minno: Karsit je vpodstatě originál - dodávali do prvovýroby a po revoluci pak i bouchali na vlastní triko. Měl by být totožný s originálem, ale shání se dneska snad ještě hůř - to jen kdybys na něj náhodou narazil, tak abys věděl, že ohrnovat nos se nevyplácí 

-> minno 01.04.15 11:38:07:
Ano, Karsit je dobrý výfuk. Nejlepší novodobá druhovýroba, se kterou jsem se měl tu čest setkat.
Ano, Karsit je dobrý výfuk. Nejlepší novodobá druhovýroba, se kterou jsem se měl tu čest setkat.
-> minno: :optám se,jinak k té zimě,ve starém SM kdysi testovali životnost výfuku na 120ku,samozřejmě originální díl,jiný tenkrát ani nebyl a za bežného provozu,pokud se dobře pamatuju tak originál dával dvě max. tři zimy, po našopování se životnost zvedla na dvojnásobek.
-> sep: tak cez leto prežije každý výfuk, nemusí byť ani našopovaný, horšie je to so zimou.
No skús sa spýtať toho kolegu.
No skús sa spýtať toho kolegu.
-> minno: :tak on když se nový originál našopuje tak by měl vydržet docela dost,ale u kolegy jsem v garáži viděl nepoužitý nerez údajně dle originálu,zkusím se zeptat na původ.
-> dragon_cb_cz: Tak ja si syslím diely tiež, ale prevažne len spotrebné veci.
Karsit je dobrý výfuk?
Tak keby existoval nejaký nákres originál výfuku, vyrobiť by to už snaď nebolo problém.
Karsit je dobrý výfuk?
Tak keby existoval nejaký nákres originál výfuku, vyrobiť by to už snaď nebolo problém.
-> dragon_cb_cz:
Koluje tady u nás pověst, že někdo v Čáslavi nerezový vejfuky na Š120 vyrábí (vyráběl?). Bohužel víc k tomu nevim - možná je to žvást.
Koluje tady u nás pověst, že někdo v Čáslavi nerezový vejfuky na Š120 vyrábí (vyráběl?). Bohužel víc k tomu nevim - možná je to žvást.
-> minno: Já myslím ten povzdech směrem k Bukajovi
Jinak vypálit přepážky z nerezu by m8rinek určitě zvládnul, pak už je to jen o tom sehnat někoho, kdo nerezový výfuky svařuje a dodat mu příslušné polotovary... nedělal tohle Bery? A pochopitelně taky toho někoho přesvědčit, aby si s tím tu práci dal, což asi nebude úplně levné...

Jinak vypálit přepážky z nerezu by m8rinek určitě zvládnul, pak už je to jen o tom sehnat někoho, kdo nerezový výfuky svařuje a dodat mu příslušné polotovary... nedělal tohle Bery? A pochopitelně taky toho někoho přesvědčit, aby si s tím tu práci dal, což asi nebude úplně levné...
-> dragon_cb_cz: ale ja nezháňam originálny výfuk, to si nepleť, ja zháňam niekoho, kto mi niečo podobné, alebo lepšie, vyrobí ideálne z nerezu :) Výfuk si zohnať viem.
-> minno: Co to slyším, minno "vždy když jsem to potřeboval, tak jsem to sehnal" žehrá na nedostupnost náhradních dílů?
Ale sehnat se daj, buď origo nebo Karsit, holt musíš začít syslit jako ostatní 


-> Bukaj: o tom originálnom výfuku píšeš, akoby sa ešte predávali na každom rohu
Áno, mám namysli niečo na štýl originálu, možno ešte mierne vylepšený a ideálne nerez, aby to prežilo aj zimu.
-> xerox422: tak ja natočím 20 tis. za rok, druhoška mi vydrží aj 60 tis. km, čo nie je zlé, ale skôr ide o to, že tam vždy niečo začne chrastiť, rezonovať a podobne....

Áno, mám namysli niečo na štýl originálu, možno ešte mierne vylepšený a ideálne nerez, aby to prežilo aj zimu.
-> xerox422: tak ja natočím 20 tis. za rok, druhoška mi vydrží aj 60 tis. km, čo nie je zlé, ale skôr ide o to, že tam vždy niečo začne chrastiť, rezonovať a podobne....
-> minno: -> xerox422: Jestli máte na mysli něco, co by se vešlo na místo origo výfuku (ne příčňák), tak asi nejrozumnější varianta bez laborování je originál výfuk
Nebo laborovat s více tlumiči (střed a konec z Fa/Fel?)...

Nebo laborovat s více tlumiči (střed a konec z Fa/Fel?)...
-> miguelias 30.03.15 20:22:37: myslím že nerieši klimatizaciu
ale vyfuk alebo tichost
-> minno: pridam sa k tebe, teraz tam mam nejaku druhošku ako aj predtým a je to des a zivotnost 3 roky/do 20tkm
, ked bude cas tak chcem opravit deravy origo vyfuk zatial.

-> minno: pridam sa k tebe, teraz tam mam nejaku druhošku ako aj predtým a je to des a zivotnost 3 roky/do 20tkm

-> minno: ze škodovky ledničku neuděláš 

Opýtam sa priamo: Kto mi vyrobí supertichý výfuk na škoduľu? Nehláste sa zas všetci

-> dragon_cb_cz: To bych ten inzerát nejdřív musel najít... 

-> Bukaj: Tak si ho na tom bazoši kup...
-> Bukaj 26.03.15 23:08:11:
No o tom se nehádám, já se jenom ptám kdy se na to teda u těch 100/110 vysrali. Protože první ho určitě ještě měly.
No o tom se nehádám, já se jenom ptám kdy se na to teda u těch 100/110 vysrali. Protože první ho určitě ještě měly.
-> dragon_cb_cz 26.03.15 23:04:19: Ano, ale to už není součást výfuku
Jinak tahle výztuha by se mi docela hodila...

-> palinator 26.03.15 23:02:57: No, dvouplᚍOVÉ PRÁVĚ BYLY S TÍM AZBESTEM MEZI PLÁŠTI 

A já ještě dodám, že echt origo MB výfuk tam měl přídavno výztuhu směrem k příčce motoru - jeden jetej je zrovna na prodej na bazoši.
-> Bukaj:
První 100/110 ho ale měly dvouplášťovej ne? Pamatuju si jak mi o tom děda říkal, že ten první vejfuk vydržel mrtě dlouho a další už nic.
Jinak MB-110 vejfuk musel bejt hlučnější, aby byl přes ten větrák taky trochu slyšet.
První 100/110 ho ale měly dvouplášťovej ne? Pamatuju si jak mi o tom děda říkal, že ten první vejfuk vydržel mrtě dlouho a další už nic.
Jinak MB-110 vejfuk musel bejt hlučnější, aby byl přes ten větrák taky trochu slyšet.

-> Přema: Jak píše-> dragon_cb_cz:
Jen doplním, že originál MBčkový výfuk (z výroby - ne náhraddní díl) byl vícevrstevný - na válcové části pláště byly azbestové pásy překryté druhým plechem. Pravděpoobně kvůli úsporám výroby se od toho později u 100/110 upustilo.
Jinak plášť originálního výfuku je hezky kulatě baculatý na konci u výstupní trubky, druhovýrobní polské tam jsou zpláclé.
A pro kompletnost informací - MB/kilo výfuky mají 3 přepážky, 105/120 mají 4, proto jsou tišší

Jen doplním, že originál MBčkový výfuk (z výroby - ne náhraddní díl) byl vícevrstevný - na válcové části pláště byly azbestové pásy překryté druhým plechem. Pravděpoobně kvůli úsporám výroby se od toho později u 100/110 upustilo.
Jinak plášť originálního výfuku je hezky kulatě baculatý na konci u výstupní trubky, druhovýrobní polské tam jsou zpláclé.
A pro kompletnost informací - MB/kilo výfuky mají 3 přepážky, 105/120 mají 4, proto jsou tišší

-> Přema: Origo MB/kilí výfuk má mezi spodkem těla tlumiče a výstupní rourou ještě výztuhu z pásovinky: s1371.photobucket.com/use
r/.../B734-Vyfuk-skodak3.j
pg.html
Neorigo výfuky jí nemají... a na origo výfuku je samozřejmě na plášti tlumiče vylisovaná slepička, ale tu na zkorodovaném výfuku nenajdeš....
Neorigo výfuky jí nemají... a na origo výfuku je samozřejmě na plášti tlumiče vylisovaná slepička, ale tu na zkorodovaném výfuku nenajdeš....
Zdar chlapi, sice tu neřešíte litry ale jelikož mi to tu padlo zrovna do oka chtěl bych se zeptat na výfuk z litra. Jak poznám že je tam ten který tam má být? zvuk to má jako 120ka a držáky nesedí na origo držák na autě, ale už jsem to tak koupil tak netuším. normálně bych porovnal zvuk ale naživo jsem jiné Mbéčko neviděl a na netu je to všechno zkreslené kamerou. Díky za info.
-> dragon_cb_cz: Když se tu "plánek" s čísly neuvelebí (čirou náhodou od někoho hodného), tak tě beru za slovo 

-> Discovera: Co rsvancara, ten by nic neměl? Vyráběl si výfuk na GLIčko, dokonce měl i ty přepážky vypálené od m8 na laseru pokud se dobře pamatuju.... Ale tam budou vnitřnosti asi trochu jiný.
Jinak mám i úplně nový výfuk a pokud by za něj byl protiúčtem hotový nerezový, tak klidně poskytnu ;)
Jinak mám i úplně nový výfuk a pokud by za něj byl protiúčtem hotový nerezový, tak klidně poskytnu ;)
Pokud tu někdo bude ochotný pustit seriozní plánek s rozměry nechám grátis 3-4 kusy bez vrchních trubek...to se mi fakt nechce měřit do správného úhlu (víc ne TIGovka něco stojí...nebo spíš Argon...kua tohle je zasranej stát)
-> minno: Že jo ?
Mám mrtě nerez materiálu 301L včetně 1,5 a 2mm nerez přepážek potřebné velikosti včetně role metrů plechu tloušťky 1mm na výrobu asi 30ti výfuků a nikde a žádný plánek podle, kterýho to udělat. A těžko seženu na vrakáči solidní 4-přepážkový výfuk. Měl jsem jeden a po rozřezání jsem zjistil, že nemám co měřit. Zbyla jen jedna přepážka "skoro" nedotčená a zbylé totálně na šrot. Lze zanechat objem a smrsknout výfuk do tvaru Burgese. Rád bych využil zapůjčené zakružovačky na plechy a své ohýbačky na trubky.

-> Discovera: Bol by som za. Plán by sa hodil.
Možná blbej...ale nechtěl by někdo udělat plánek s rozměry a všemi parametry dír 4-přepážkového výfuku?....pokud teda se tím už někdo nezabýval. Hodil by se. Na výrobu nerezu. Já už nemám co kuchnout

-> dragon_cb_cz:



-> ferrari: V obchodě už pořádnej nekoupíš tak jako tak, leda by měli nějaký starý zásoby...
Mno jo a teraz si vyber v obchode správny výfuck :-(
Teda rátať prepážky?
Teda rátať prepážky?