Favorit 135 BMM nestartuje

prohledat
30 příspěvků (zobrazeno 1 až 30) od 01.02.2015 do 11.11.2015, založil/a Tomys
řadit dle data
15:49:22
11.11.2015
lacko
benzinove cerpadlo,niekde derave potrubie alebo hadicka ,do posilovaca co ide hadica ci nie je niekde prasknuta
11:10:36
11.11.2015
Domajz
Tak Hallův snímač problémy nedělá - vyměněn a nic, problém se stále objevuje... Další tipy? :D

Jinak co se týče diagnostiky, tak už je v řešení :)
15:50:45
21.10.2015
Jarda - zrušená registrace
-> Adler: no me treba u BMM komunikuje RJ s diagnostikou jen pri vypnutem motoru a zapnutem klicku, jakmile je motor nastartovan, tak to piše chybu komunikace, takze jediné, co mohu je číst a mazat paměť závad... u mpi mi to funguje normalne, jak na felde, tak na fábce 9
14:01:50
21.10.2015
Adler
-> Domajz: Od toho má ŘJ paměť závad. Od toho existuje VAG. A od toho pro elektronicky řízené systémy vstřikování (a zapalování) existuje diagnostika v podobě osciloskopu, kterým se dají snímače a akční členy přímo otestovat. Tohle je jako věštění z proslavené křišťálové koule. Můžeš hledat pokus omyl (výměna dílu - zkouška) a závadu možná najdeš - otázka je kdy a kolik tě to bude stát. Jestli chceš postupovat systematicky a problému se co nejdříve zbavit bude lepší postupovat cestou popsanou na začátku. 4 Pro začátek můžeš začít tím, že dokonale poznáš své auto viz... stekly.wz.cz/bmm.html
15:57:58
19.10.2015
Domajz
-> Jarda: Diky moc, nicmene ted, kdyz se trochu ochladilo, tak problemy temer vymizely, ale opet plati, ze nejlepsi chod ma motor nejakou dobu po startu, kdyz je studeny. Uz nechcipa, ale skube a dela neplechu obcas. Taky mi prijde, ze kdyz po mensi pauze opet nastartuju, tak to motor jede celkem na nic, kdyz opet zastavim a po chvili nastaruju, motor zase jede krasne. Nemuzu v tom najit zadnou pravidelnost, proste jednou to jede krasne bez skubani, jindy zase skube a ma tendenci chcipat.



No pravez e toho muze byt spousty, tak sonduju 1
16:04:44
08.09.2015
Jarda - zrušená registrace
-> Domajz: spíš VN modul nebo čidlo polohy klikovky, ale může toho být spousty - řekl bych spíš v elektrice, kdyby to bylo prisunem paliva, tak to pri vyssich otackach nepojede4
13:29:13
08.09.2015
Domajz
Nikdo nic? Myslíte si, že by to mohlo být palivovým filtrem? Když se auto trochu zahřeje, uvolní se nějaký bordel? Nebo ne?
17:08:38
31.08.2015
Domajz
Mám problém:



Škoda Forman 11/1994, BMM 40 kw. Po zahřátí motoru obvykle dřív nebo později dojde k tomu, že při rozjezdu (třeba v křižovatce) dojde při přeřazení na 2. a vyšší převodový stupeň k náhlému poklesu otáček a ke chcípnutí motoru. Prostě když motor při rozjezdu dostane zápřah klekne. Vůz je potřeba opět klíčem nastartovat a pak auto zase jede dokud se situace neopakuje. Není to při každém rozjetí. Tak při 1 ze 4. Pak se občas stane, že když je motor teplý nejde nastartovat, je potřeba počkat tak 5 minut a zase jde klíčem nahodit. Volnoběh nekolísá, jede pěkně. Když auto zrovna nechcípá, jede krásně plynule, táhne, problémy s výkonem nejsou.



Bylo již vyměněno: Svíčky, kabely, víko rozdělovače.
21:25:01
13.05.2015
Tomys
Už je to vyřešený celkem delší dobu, vyměnil jsem víčko a palec rozdělovače, pro jistotu i kabely a je to ok. Teď mám spíš problém s tim, že mi dneska Fávo chcíplo dost podobnym způsobem jakoby došel benzín, problém je v tom, že benzínu je tam dost. A při pokusu o nastartování motor točí, sem tam plivne z výfuku nespálenej benzín ale nenaskočí. Mám takovej dojem že by to mohl bejt snímač otáček motoru nebo cívka, ale nevim...:(
13:45:59
10.05.2015
vencafavo
sundej víčko,zahýbej rukou s palcem do stran,když bude vůle,bude to na 97% tím.Teď to řeším na solitairu
18:03:10
17.03.2015
Tomys
Tak jsem před chvílí vyměnil ty kabely. Je to teď trochu lepší, ale ne o moc. :(

Btw. na volnoběh je v klidu, otáčky začnou kolísat kolísat až když to točim okolo 2000 ot. a na opak když tomu dám 3500-4500 ot. tak je to zas OK.8
15:49:23
11.03.2015
Lukaso358
-> minno: To jsem nekoumal tak nemohu sloužit. Nicméně to tím tenkrát bylo.
19:29:04
08.03.2015
minno
-> Lukaso358 07.03.15 12:27:13: tak to musel mať ten pôvodný rozdeľovač ale sakra veľkú radiálnu vôľu, inak nie je možné, aby to spôsobovalo problém.
12:47:50
07.03.2015
Petr Urban
-> Tomaso435: Může to být hromada věcí jen né špatně nastavené vůle ventilů 4 To by museli být zcela totálně mimo a dělalo by to bordel pořád i na volnoběh.
upraveno 1x, naposled 07.03.2015 12:48:51
12:27:13
07.03.2015
Lukaso358
-> Tomys: Ze zkušenosti Favorit bmm cukal, vyměnilo se všechno kromě rozdělovače, nakonec to byl rozdělovač :-D no dobrý při té příložitosti to byly tehdá rozvody, spojka, víčko roz., palec roz...:-D kompletní vstříkování BMM z feldy na zkoušku, Načež se naskytnul Favorit co šel do šrotu přehodil se rozdělovač a heleme se nemelme se. bylo to tím. A to se tehdá mistrům nezdálo že to tim bejt nemůže, bylo :-D Mysleli si že je to blbě udělanou spojkou...
upraveno 1x, naposled 07.03.2015 12:36:08
10:08:51
01.03.2015
Tomaso435
já bych spíš seřídil ventily..pořádně seřídil a dal kloudný svíčky....
08:01:52
28.02.2015
Tomys
Tak jsem se konečně dostal k tomu abych se na to kouknul. Vyndal jsem svíčky, byly celkem dost zasraný, tak jsem je vzal drátěnym kartáčem, namontoval zpátky a žádný zlepšení se nekonalo. Následně jsem rozebral rozdělovač a pročistil kontakty. Zkusil jsem to znovu a ze začátku to nebylo tak strašný jako před tim, ale asi po 5-10 sekundách co jsem to držel na 2000 ot to tu bylo znova... Napadá mě jediný, buď kabely rozdělovače (ještě je proměřim), nebo přívod paliva...
15:30:51
03.02.2015
Tomys
Dík za radu, kouknu na to :)
12:44:54
03.02.2015
castrol
-> minno: 1
08:59:09
03.02.2015
minno
-> francomk: to by se musel vohnout
09:47:44
02.02.2015
francomk
-> Tomys: Prekontroluj sviečky, základnú polohu rozdelovača a stav zapalovacích komponentov. Preventívne očisti viečko rozdelovača zvnútra, premeraj zapalovacie káble a uvidíš čo ďalej...
21:13:46
01.02.2015
Tom.t - malej ale vychcanej překupníček
-> Tomys: diagnostika? tlak paliva - zasraný filtr, svíčky, kabely, palec ... cokoliv ..
20:01:59
01.02.2015
Tomys
No tak je to BMM :) Každopádně furt nevim co s tim cukánim...
19:51:01
01.02.2015
castrol
19:50:01
01.02.2015
castrol
19:49:16
01.02.2015
castrol
-> Tomys: uz podla filterboxu
19:44:33
01.02.2015
Tomys
Jo tak to nevim... už to má řídící jednotku jako měli první felicie, tak jsem si vyvodil že to už mude nejspíš mpičko...Podle čeho to jinak poznám?
19:23:17
01.02.2015
castrol
-> Kuladmin: v karte ma BMM
19:21:56
01.02.2015
Kuladmin
Nebude to spíš BMM? nebo to máš přestavený na MPi??
19:14:21
01.02.2015
Tomys
Zdravim, mám Favorita 135 rok 94 (mpi) a při jízdě při 2000 ot. cuká. Nevíte někdo co s tím?
Extreme Tyres