
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Jaký tlak na Facet pumpě
-> Vojťas: no až teď 

-> Antony: ja tam nic nepsal k tomu?
ale sleduju to pozorne, nazory a namety, a hledam alternativy a overuju info 


-> Vojťas: ty nebyl dneska na viberu? 

-> Antony: jakyho mrtvyho brouka? vsak kouknu, vidim, zeptam se ne 

-> Vojťas: dobře ty, dělá mrtvého brouka a sám si hraje na svém písečku 

-> rOMAN: Jak se ti prosimte osvedcili ty "Facetky" ? Nejaka poruchovost? Na jaky karburator to jezdis, jestli to netlaci moc jak pisou-. Diky
Original Facet má vyražené logo, viz:
www.skodateam.cz/Palivova _pumpa_FACET_40104-img_02l E4.jpg
Co se týká provedení, tak Číňan hledá zkraty. Pumpy třeba nejsou zalité v izolaci. Nateče nebo zkondenzuje tam voda, zoxiduje to a tradá. U složitějších pump pak nahrazuje celky něčím jednoduchým, třeba zpětný ventil je gravitační a tvořený gumovým kolečkem.
www.skodateam.cz/Palivova _pumpa_-nahrada_FACET_silv er_top_476087-img_036ns.jp g
Stejný vzhled neznamená, že uvnitř je to, co tam má být.
www.skodateam.cz/Palivova _pumpa_FACET_40104-img_02l E4.jpg
Co se týká provedení, tak Číňan hledá zkraty. Pumpy třeba nejsou zalité v izolaci. Nateče nebo zkondenzuje tam voda, zoxiduje to a tradá. U složitějších pump pak nahrazuje celky něčím jednoduchým, třeba zpětný ventil je gravitační a tvořený gumovým kolečkem.
www.skodateam.cz/Palivova _pumpa_-nahrada_FACET_silv er_top_476087-img_036ns.jp g
Stejný vzhled neznamená, že uvnitř je to, co tam má být.
-> minno 02.02.15 12:24:24: máš to chápať tak ze sa vsetko kopiruje a tak
no uvidime jak pojede stejnak bych do zavodaku musel dat 2 coz v pripade facetky znamena 3t tohle bylo 1t tak snad vydrzi :)))
-> m8rinek: a čo na tom linku? Nejak som to nepochopil, že čo tam mám čítať, a ako to súvisí s týmto :)
V 2009 sa ešte hologramy na facetky možno nedávali, ak sa vtedy nevyrábali ešte čínske fejky.
Mne tá facetka slúži dobre 6. rok a 100 tis. km :)
V 2009 sa ešte hologramy na facetky možno nedávali, ak sa vtedy nevyrábali ešte čínske fejky.
Mne tá facetka slúži dobre 6. rok a 100 tis. km :)
-> minno: viz skoda-virt.cz/cz/.../1394
56-kamerka-motorka-auto
Moc stejně nevyzerá, ne? Tohle vzhledem k původu fejk je :))) a jezdil bych je asi raděj s jednou novou pod sedačkou... Ona výrobní kvalita dost kolísá, tvarově stejnejch pump si z čajny můžeš objednat balík, lišej se samolepkou, zřejmě i vnitřkem a použitejma materiálama...
Moc stejně nevyzerá, ne? Tohle vzhledem k původu fejk je :))) a jezdil bych je asi raděj s jednou novou pod sedačkou... Ona výrobní kvalita dost kolísá, tvarově stejnejch pump si z čajny můžeš objednat balík, lišej se samolepkou, zřejmě i vnitřkem a použitejma materiálama...
-> m8rinek: mám facetku z roku 2009 a žiadny hologram tam nie je a vyzerá presne ako -> rOMAN 02.02.15 09:46:39: ( skoda120.inetbox.sk/!img/
.../08.jpg )
Inak mal som túto Facetku (model 574 A) na motore so SEDRom napriamo bez obtoku niekoľko rokov a nikdy som nemal problém s preplavovaním karburátora. Najazdené odhadom 80 tis. km. Jedine pri voľnobehu v letných horúčavách pumpa nepekne klepotala.
-> LUKAS 30.01.15 18:06:58: no, elektrická pumpa je spoľahlivejšia a tiež rieši problém s dočerpaním benzínu pred štartom.
Inak mal som túto Facetku (model 574 A) na motore so SEDRom napriamo bez obtoku niekoľko rokov a nikdy som nemal problém s preplavovaním karburátora. Najazdené odhadom 80 tis. km. Jedine pri voľnobehu v letných horúčavách pumpa nepekne klepotala.
-> LUKAS 30.01.15 18:06:58: no, elektrická pumpa je spoľahlivejšia a tiež rieši problém s dočerpaním benzínu pred štartom.
-> vhml: Jen hologram ověřující pravost chybí :D.
Jsem ve finále rád, že jsem od Davese koupil sice dražší Facetky v nějakym prehistorickym balení, než ty ze speedpra, protože mi je původ už tak nějak jasnej :)))
Jsem ve finále rád, že jsem od Davese koupil sice dražší Facetky v nějakym prehistorickym balení, než ty ze speedpra, protože mi je původ už tak nějak jasnej :)))
-> rOMAN 02.02.15 09:46:39: vidíš to. Za ty prachy a číňan si dá práci i s nálepkou :-)
no vida sotva se o ni zminim tak prisla :
na krabicce: printed and Made in USA :)
na krabicce: printed and Made in USA :)
-> rOMAN 31.01.15 23:37:19: mě u ní děsí, že vůbec nepíšou jaké má tlak a průtok. Protože píšou, že nahrazuje typ 104,105 i 106. Každa má v originále samozřejmě úplně jiný parametry.
E: tak u tý z odkazu parametry píšou, ale našel jsem jiný kde to píšou takhle neurčitě.
E: tak u tý z odkazu parametry píšou, ale našel jsem jiný kde to píšou takhle neurčitě.
Asi by to aj malo byt obtokom,nie? A kam ste pripojili spatny chod? Cez odvzdusnenie?
-> vhml: Proto jsem měl obtokem facetku :D.
tu z odkazu kdyz byla jeste za 11,50
-> rOMAN 31.01.15 20:04:33: jakou konkrétně?
-> vhml 31.01.15 15:38:05: ja mam objednano dokonce 2 za ty prachy tak uvidime :)
-> m8rinek 31.01.15 15:58:11: bezpáčkovou nechci. Po každým odstavení mám prázdnou plovákovku. Bůh ví proč...
-> vhml: Ne jezdil jsem to tak dva roky, elektrickou jsem používal pouze na dočerpání... Na Weber(y) stačí velká pumpa bez páčky... bohužel nemám v bloku díru :)))
Resp bude dělat problém pokud zapojím paralelně AC pumpu a Facetu?
Kdyby někdo měl pozitivní recenzi na čínskou pumpu tak bych to ocenil. Jednoho Webra pořád úspěšně krmím páčkovou AC pumpu, ale asi to budu preventivně nahrazovat elektrikou.
-> rOMAN: No a ty co se teď začínají všude prodávat bez nápisu to je taky čína ne? Mám jednu originál a druhou čínu a obě dávají stejně a když jsem rozebral spodek tak jsou stejný, ale tam toho moc není no :)
-> rOMAN: Ne a ani nechci...
Mám tuším nejslabší kostku a 2xDCOE a nebyl problém ani při dlouhym letu po dálnici, kde bylo s 4q dosaženo rychlosti 183kmph dle GPS...
Mám jednu ze slabších kostek, tuším označení 40105, a do lekru s původním přepadem to fungovalo ale po chvíli v plné zátěži padala hladina a vynechávalo to. Musel jsem přiškrtit odtok z odbublinkovače. Asi by to šlo i přímo ale chtěl jsem zachovat cirkulaci.
I nejslabší kostka mi přetláčela jehlák v SEDRU např. bez nastartovaného motoru to za pár minut začlo téct, za jízdy při maličko menší hladině nebyl problém, ale tím že docela značně pulzuje to jakoby jehlák porád po kousíčkách nadzvedává ze sedla a postupně to přeplaví. Nevím jak kulaté, já naopak měl jen kostku. SU pumpa se po natlakování zastaví, ta mi jela nejlépe, bohužel už jsem také několikrát nejel skrz její slabé kontakty - které se docela opalují.
-> Pepčas: max. je 30 kPa
Nejslabší kulatou Facetu jsem měl připojenou na jeden Weber i dva Solexy, oboje bez problému. Silnější už Solexy přetlačovala.
-> LUKAS: 

-> Antony: Dakujem za postreh nevedel som, som si to neuvedomil hned ..kedže ja len Fav. bloky mam doma :D
-> TTomas 30.01.15 18:07:08: Přesně tak.. Nejlíp použít regulátor,nebo obtok. Jinak ta nejslabší Facetka válečková jde použít i napřímo - ale vyzkoušený to mám jen na Lekru v autě se 140PS kde to jelo pořád naplno a tím pádem byl trvalý odběr z plovákovky. 

-> TTomas: Kostku tady má dost lidí, třeba T#2, Minno ...
-> LUKAS: MPI nemá díru v bloku na AC pumpu 

-> Pepčas: Presne udaje si nepamatuju, ale bez regulatoru vetsinou funguje jen ten nejslabsi typ. Zkusenost mam teda jen s "valeckama". "Kostku" jsem nikdy nemel.
je to trošku mimo temy odpoved ale na čo na SEDR facetku ? kamarat jazdil autocross na 2X WEBER 40 DCOM a na klasickej AC-pumpe :) motor fav 1300ccm..čiže podla mna zbytočny invest.
-> Pepčas: Čím míň tím líp.. 

Jaký by měl být tlak na pumpě motor felda mpi a karbec 136 aby to zastavila jehla v karburátoru. Jestli by stačil 0,24baru a průtok 76l za hodinu