Solex

prohledat
58 příspěvků (zobrazeno 1 až 50) od 24.01.2015 do 15.03.2016, založil/a šrek
řadit dle data
15:14:53
15.03.2016
Petr Urban
-> vhml: Tak dif. 34 na 1200ccm a ještě škodovácký OHV koncept co saje prd a má plnící účinnost prd, tak je tam zhola zbytečné a kontraproduktivní... dá se to i počítat, rychlost proudění v dif. by měla být na maximu na nějaké hodnotě a je špatně, pokud je i dvounásobně menší a neplatí zde přímá úměra velikosti dif. k rychlosti proudění.
14:48:45
15.03.2016
Eidy
-> vhml: Přicpat hadrem ho můžu, ale asi to nepomůže, když karbec mám v garáži na ponku, auto je 10km pryč a já jsem v práci.
14:45:38
15.03.2016
vhml
-> Eidy 15.03.16 14:40:29: Za 16 hodin dojedeš k Davesovy nejmíň 3x :-) Případně přicpeš hadrem :-) Jinak pokud to má bejt nějakej točivější motor, tak bych se nestyděl je alespoň na hrubo nechat.

Obecně se rozměry karburátoru při použití jednoho nechají nastřelit jako kdybys měl pětiválec - tj že pro osazení jednoho karbu na 1200ccm vemeš přibližně velikost dvoukarbů na 1500ccm. Ale to je skutečně jen velmi nahrubo, jen abys věděl kde by ses měl přibližně pohybovat.
upraveno 3x, naposled 15.03.2016 14:47:29
14:40:29
15.03.2016
Eidy
-> vhml: Zatím nijak. Nejdřív je potřeba sehnat příslušný díly. Za 16 hodin opravdu neseženu difuzory atd.
14:26:39
15.03.2016
vhml
-> Eidy 15.03.16 14:24:52: a dopadlo to nějak?
14:24:52
15.03.2016
Eidy
Díky všem za rady.
02:59:12
15.03.2016
vhml
Pekelně ubrat na vzdusniku. Já třeba mam vzdusnik 160 a trysku 155. Pěti kanál je na tohle zvláštní a musí se osazovát úplně jinak než když máš dva karby.
23:18:13
14.03.2016
Eidy
-> m8rinek: Máš pravdu. Opraveno.4
23:02:11
14.03.2016
m8rinek
-> Eidy: Nebude 210 spíš vzdušník?
22:40:20
14.03.2016
Eidy
Prosím, poradí někdo nastavení Solexu ADDHE 40? Je to na pětikanál 1200ccm. Vačku netuším, velikost ventilů tipuju na sériovou. Hlavní trysky jsou 125, vzdušníky 210, volnoběžný 55, akceleračky na sobě nic nemají nebo jsem slepej. Difuzor 34, rozprašovač 48. Mě to přijde všechno moc velký.

Nedaří se mi najít tryskování nikde na netu. Všude jen na dvojitý karby, ale já potřebuju jen na jeden karbec.

Díky
upraveno 1x, naposled 14.03.2016 23:17:59
11:37:06
23.02.2016
LUKAS
-> Jindas: vdaka
11:25:27
23.02.2016
Jindas
11:23:17
23.02.2016
LUKAS
obnovim trošku temu,prosim neviete kde najdem tu na fore temu ohladom osadenia solexou-popripade webrov ? Vdaka
20:55:31
15.06.2015
LUKAS
-> vhml: riešim karbece nie aky ma motor zvuk...su tam len kružky a rozvod a spojka vymenena čiže neni to tuti fruti motor ...Ale prezačiatok stači...ma tlaky 12bar .len teraz ma suria te karbece
20:33:04
15.06.2015
vhml
-> LUKAS 15.06.15 20:26:15: z videa jsem pochopil akorát že to má zvuk jak pumpa na sračku a na přidání reaguje...
20:28:32
15.06.2015
LUKAS
-> m8rinek: mam akurát odpojeni podtlak na rozdelovači už prikladam aj tomu asi chybu neviem ozaj kde už hladat pričinu ..viidm to ešte na vela noci prebdenich
20:26:15
15.06.2015
LUKAS
-> m8rinek: bolo by možne že to je provozovano bez trumpetek ? netesnosti by som vylučil zrejme. prikladam video..počut ventile treba ešte nastavit nevšimat..:)
škoda 120 autocross
20:23:13
15.06.2015
LUKAS
-> vhml: akceleračky po vymene membranok striekaju ako divé nie nezakouri..ani ked naladim bohatšiu zmes ..2x dneska my vyletel akurát plamen s vejfuku maličky a aj s karbecov zaujmavé :/.volnobeh nastavim ako taky celkom fajn ale te prechody do otačok a s otačok des:/
upraveno 1x, naposled 15.06.2015 20:27:11
20:11:51
15.06.2015
m8rinek
-> LUKAS: Přidávání bych viděl na akceleračky... Malý, nebo moc velký. Pomalý klesání otáček může být chudá směs... Nicméně to nemusí být způsobeno nastavením, ale třeba nějakou netěsností...
20:09:12
15.06.2015
vhml
-> LUKAS 15.06.15 20:03:38: a akceleračka ti stříká když přidáš? Nezakouří to v tu chvíli z vejfuku = stříká to moc?
20:03:38
15.06.2015
LUKAS
Niekto s podobnim problémom u horizontalnich karbov ?...mam karbece solex 40. diff 32, hlavna dyza 132,5...osadenie by malo byt seriove na alfa Romeo ......2000ccm...volnobeh ako tak naladim drži celkom okolo 1000-1100ot,predstih nastaveny Stroboskopom na 13° zachodu motora ..problem mam ten že pri pridani plynu je cca 1sekundova diera a až potom ide do otačok a znova naopak vytočim to na 2000RPM a klesaju otačky aj 2-3 sekundy na volnobežne ...mohla by to sposobovat odpojena podtlakova regulacia v rozdelovači na predstih?už ozaj neviem kde a ako naladit...klapky zatvaraju na doraz ...volnobeh drži pekny a te otačky a ovladatelnost za plynom je bieda :/ Dakujem
22:52:15
13.06.2015
vhml
-> Vena136 - zrušená registrace 13.06.15 22:33:58: jo nahovno to je, ale neresim to a resit nebudu. Tech par minut před startem slalomu to prezijes a pak to jede jen on-off v plnejch otáčkách.
22:50:14
13.06.2015
LUKAS
-> Vena136: ok..Dakujem zatial za rady ..Dobru..
22:47:13
13.06.2015
Vena136 - zrušená registrace
-> LUKAS: jo,...tím uděláš seřízení vzduchu a jdu spát...jinak po vytočení ze závitu je asi tak 2mm pořád utopený,takže pokud to je zaoxidovaný,asi bych se o to nepokoušel to vyndavat,mohlo by to být horší než lepší....8 Já bych takovýmu karburátoru nevěřil.
22:37:20
13.06.2015
LUKAS
-> Vena136: -> Vena136: myslime tento nastavovaci prvok že je zaliaty farbou ?
zvětšit Solex - obrázek od LUKAS vložen 13.06.2015 22:37:20
22:33:58
13.06.2015
Vena136 - zrušená registrace
-> vhml: to je taky skvělý,...a to dělal kdo? 3 Jo na novym karbecu si to klidně zaslepim a za 5let ho vyhodím,až si to sedne všechno a začne obtejkat jinak 8 A neuděláš ani tomu pořádný přechod,protože máš úhel klapek každý jinak a prostě asi takle,...popelnice 3 a já jdu spát,sem se tu nějak rozvášnil.
22:29:13
13.06.2015
Vena136 - zrušená registrace
-> LUKAS: tady máš zhruba vidět,jak to má být zapojený a prostě synchro nikdy neuděláš,...když se dobře podíváš,tak tam je u tebe pod tou barvou vidět drážka v tom mosaznym červíku co je zalitý barvou a já je vyndaval pouze zoxidovaný a málem jsem je ukroutil....to co máš napsaný jako vzduch,tam tam dej M5 šroubek s fíbrovou podložkou,ať to těsní aspoň a jelikož budou překroucený klapky,stejně to pojede "každá ves,jiná pes" 8



Já bych to hodil do popelnice a nebo rozebral na ND....lepší 40let starý karbec a který pršelo,než něco takovýho,co se dostalo někomu do ruky....většinou jsou takový karbeci na vyhození a to opravdu a nebo to je hodně úsilí a nebo peněz to zprovoznit.
zvětšit Solex - obrázek od Vena136 - zrušená registrace vložen 13.06.2015 22:29:13
upraveno 1x, naposled 13.06.2015 22:31:45
22:29:02
13.06.2015
LUKAS
-> Vena136: jedine čo som musel akutne menit ako sme sa tu už bavili boli membranky akceleračnich pumpičiek...tie priam chcali a rovno na zvody vyfuku..no motor stavam na hobby-autocross. A je pravda že o tichto karbecoch viem prd..preto tu aj na virte nasavam info o nich 4
22:26:52
13.06.2015
vhml
-> Vena136 - zrušená registrace 13.06.15 22:19:57: pravda, přehlédl jsem jak je to schovaný pod barvou. Na 140LS jsou pro jistotu odjakživa zalepený tekutym kovem, to je taky radost to donutit k nejakymu inteligetnimu volnobehu
22:24:13
13.06.2015
LUKAS
-> Vena136: no u niektorich solexov som tie vnitřní videl aj prepojene hadičkov..no karbece som kupil už vo farbe a ultra zvukom čistene.
22:22:43
13.06.2015
Vena136 - zrušená registrace
-> LUKAS: X-máš akceleračky....hele neni tak trochu zbytečný dávat takový typ karburátoru,když o tom nejsou vůbec žádný znalosti?Akorát se tím zničí nejspíš motor a na sedra by to bylo bezúdržbovější auto a možná i líp jelo...neber to zle,ale tak když to vidím,....8 Všude máš samozřejmně nový těsnění a O-kroužky,aby ti z toho nesákl benzín...a v neposlední řadě nastříkat karburátor může jenom velký neumětel a doufám,že si to nedělal ty a už si to tak koupil.
22:19:57
13.06.2015
Vena136 - zrušená registrace
-> vhml: ty v těch výstupkách jsou směs.....ty vnitřní jsou nejspíš vývody na synchro a bypasy jsou zaslepený černou barvou,takže s nima beztak nepůjde hnout....5 Dloubat je ven je radost pohledět a troufnu jsi říct,že z tý barvy už je nikdo nevyndá.....
22:19:33
13.06.2015
LUKAS
šrobik-Dyza značena X (všimol som si dnes po jazde že trošku boli od benzinu tieto šrobky..jemne obtečene
zvětšit Solex - obrázek od LUKAS vložen 13.06.2015 22:19:33
22:17:40
13.06.2015
LUKAS
-> vhml: aha už som v obraze...viem že sa tu na virte malo dáva Know-how začiatočníkom ale je pomer otočiek na zakladne nastavenie ? aby som to mohol ako tak nastavit ?
upraveno 1x, naposled 13.06.2015 22:17:55
22:11:48
13.06.2015
vhml
-> LUKAS 13.06.15 22:09:36: ty vnejsi schovane jsou smes, ty vnitřní přídavný vzduch.
22:08:37
13.06.2015
LUKAS
bol som to cvaknut
zvětšit Solex - obrázek od LUKAS vložen 13.06.2015 22:08:37
21:55:45
11.06.2015
LUKAS
Bol by niekto ochotni dat foto ovladania Horizontalnich dvojitich karbecov na rovnom sacom potrubi (nie zahnutom cez hlavu)..skušal som to aj cez pačku-tahelko š100 ale nedari sa my to dako prepakovat...toto tiahlo by my vychadzalo skorej na ohnute sanie cez hlavu.. DAkujem velmi pekne
19:12:20
04.06.2015
LUKAS
-> vhml: Dakujem velmi pekne.
14:06:09
04.06.2015
Vena136 - zrušená registrace
-> LUKAS: spíš mu zavolej,...a nebo rovnou objednej a máš to.Já tu mám dvoje,ale ty jsou ve stavu,kdy ani nešel přidat plyn,jak byly ztvrdlý 8
23:03:07
02.06.2015
LUKAS
no teraz my ide najskorej o tie membranky keby sa daju zohnat nové ..ench možem pokračovat v ladeni :)
22:51:11
02.06.2015
Vena136 - zrušená registrace
-> LUKAS: tak trysky nejsou uplně špatně,...ale asi špatně tam bude emulzka a vzdušníky....a taky záleží,jaký to je typ a neni to jenom o tom 6 nebo 8 děr na tý membráně.Máš pak uplně jiný emulzky,vzdušníky,trysky. ....jeden typ je celkem sehnatelný,druhý spíš musíš pracovat s tím,co tam máš 8
21:55:17
02.06.2015
LUKAS
-> Vena136: nie podla trysek su z 2000ccm ..u nas v SR je stymito dielami pruser neda sa nič zohnat skorej u Vás v čr alebo zahraničie...inak hlavne dyzi su 132,5 pozeral som do tabuliek a boli s alfa gulieta 2,0..ked sa to nebude dat dobre naladit čo asi ani nie tak budem zohanat menšie natryskovanie.....diff. je 32 -> vhml: No Vdaka za odpoved,Daves asi tu neni na virte ..davesove stranky o karbecoch som pozeral niekolko krat len sa my zda že sa to tam dako nehybe skoro všetko neaktualne..:/ popripade kontakt na dotyčnu osobu by my velmi pomohol...
18:16:28
02.06.2015
vhml
-> LUKAS 01.06.15 21:21:24: ty membrány jsou u ADDHE na hovno, tekly mi taky. Daves umí sehnat nové, jen pozor, byly dva typy - nesedí rozteč děr
08:03:15
02.06.2015
Vena136 - zrušená registrace
-> LUKAS: no předpokládám,že podle stavu membrán,bude stav celýho karbecu 8 A co osazení atd?Když nemůžeš sehnat akceleračky,tak předpokládám,že karbece budou pořád na tu 1800ccm kde jezdily a nebo ti někdo tvrdil,že to jezdil a super...??



Každopádně jak u vás to je nemám tušení s dílama.
21:21:24
01.06.2015
LUKAS
Ahojte,po nahodeni karbecov (solex 40 Addhe) na auto my začal "chcat" benzin cez akceleračne pumpičky po rozobrati sa ukazalo že su v membrankach male trhlinky no asi to zrejme stači na prepustenie benzinu :/.. da sa ešte niečo zahnat v CS ? alebo len cez ebai zo zahraničia objednat čo nerad :/ pridavam foto
zvětšit Solex - obrázek od LUKAS vložen 01.06.2015 21:21:24
20:03:45
23.05.2015
stepan
-> LUKAS: To bude kvůli elipsovosti klapek vyraženo, že mají tvar na uzavřeno při 10°.
17:14:07
23.05.2015
LUKAS
Zdravim,nebudem zakladat novu temu ,,chcem sa niečo spytat ohlade solexov 40 Addhe(dvojite horizontaly)na klapkach som si všimol vyrazene 10° ...predpokladam že to je nastavovanie klapiek na volnobeh -doraz, aby boli otvorene 10° ..Vdaka za ujistenie .
13:55:27
25.01.2015
wattanen
Jako dobrým karbecem se nic nezkazí ale na tenhle Solex to chce mit motor upravenej. Jinak ti to nic nepřidá. Maximálně zvedne spotřebu. Ale chceš-li ho posad ho tam jezdi a pak nám dej vědět jaké to má přínos
12:45:25
25.01.2015
MVM
Je prostě špatně nejdřív obstarávat karbec a pak dělat zbytek motoru. Motoru jako takovýmu je naprosto jedno kdo a jak mu připraví směs. Pro motor je podstatný složení směsi v celým rozsahu a mít její množství kdykoliv k dispozici.Při použití karburátoru (jako dílu - kterýhokoliv výrobce) je pouze limitujíci průměr difuzoru vztažený k otáčkám/průtoku směsi.) Proto bude vždy s karburátorem o nějaké provento nižžší výkon než s vstřikováním.
Extreme Tyres