Motor 100 koní.

prohledat
154 příspěvků (zobrazeno 1 až 50) od 15.01.2015 do 07.10.2015, založil/a Zdenek Neubert
řadit dle data
11:35:00
07.10.2015
Petr Urban
Hlavně že nám to všem funguje a jsou všichni spokojení ... o to jde ne. Pokud se k tomu dostane každý svoji cestou... ok 6
20:13:09
06.10.2015
djmaso
Pánové to je to samé jako mi, každej říkal ne nebude ti to fungovat to turbo to nevydrží , ha iba ono to funguje, není to jen o přesahu , ale také o materiálu, který použijí na výrobu těsnění .
19:28:39
06.10.2015
MVM
-> djmaso: To je suprový že se držíš pokynů výrobce těsnění 3 Přesahy musí být vždy dle motoráře/výrobce motorů. Desetina je sice hezká,dobře se pamatuje,ale pokud nemáš výrobce motorových dílů Haribo - je to prostě rozměr ne příliš vhodný. (Byť v Tvém případě bezpochyby funkční)
19:03:03
06.10.2015
djmaso
-> Bery: davám to co mi řekl výrobce těsnění :)
17:04:37
06.10.2015
Bery
-> djmaso: kdyz davas na celoplech 0,1tak na seriove tesneni davas aspon 1,5mm,ne?

Da se to delat mnoha způsoby. Ne kazdy je spravny ale vsechny muzou aspon chvilku fungovat.
11:08:15
06.10.2015
djmaso
-> LUKAS: je ale pravda, že jsem srovnal blok k vložkám s dosedací plochou hlavy do roviny (magnetka) - jak je známo blok je na slabé straně vytahán, poté když toto uděláš nebudeš mít problém , pokud ne , počítej s možným únikem vody atd
upraveno 1x, naposled 06.10.2015 11:14:46
11:05:58
06.10.2015
djmaso
-> Urbi: já jezdil obojí jak měd, tak plechy a obojí jsem měl 0,1mm přesah a obojí fungovalo :) a nikdy nebyl žádnej problém - jen jsem obojí mazal na mikro vrstvu orig VW silikonu - četného na těsnění a ikdyž jsem foukal na KP 7,5 1bar boost nebyl problém
11:00:12
06.10.2015
Petr Urban
-> djmaso: dnes se to skládá z pozinkovaných plechů, měď dělá baterku hliník-měď-hliník. To ti řekli jimi neověřenou blbost.

-> LUKAS: Pokud má opravdu jen z plechů, jaký to má důvod dávat tam takové těsnění ? Jsou problémy s těsností voda-olej a voda ven po bloku zvláště pokud dáš doporučované 0,1mm. Sériový Victor Reinz drží do KP11 zcela bezpečně, pokud motor nedetonuje !

Když dávat vyskládané z plechů, né jen oplechované a uvnitř normální materiál, ale celoplechové, je dobré mít absolutně přesně přesahy do + - 0,01, max. 0,02 všechny vložky stejně vůči sobě i bloku. Blok je dobré opaplat něčím speciálním co vydrží jak olej, tak fridex ... žádný motorvý silikon jakkoli dobrý pod těsnění nepatří, jsou na to speciálky.
09:11:26
06.10.2015
djmaso
-> LUKAS: počítám že celoměděné ? já měl od Merako Zlín to samé a přímo oni mi řekli ta dam 0,1mm
21:33:39
05.10.2015
LUKAS
ahojte,položim otazku tu niekde som to čital pred par mesiacmi sa to tu riešilo ale nemohol som to najst ,kamarat stava motor 136 a kupil celokovove tes. pod palicu kolko ma byt presah vložek ?.vdaka
14:32:54
05.08.2015
kraska98
Už se poprali ? 3
14:14:25
05.08.2015
castrol
-> Jirik_Tuňák1983 05.08.15 13:44:10: ne taku velku pitchu by neuniesla 3
14:00:21
05.08.2015
minno
-> George88: 1000:0 pre Venu. Nám to tu natrel všetkým.
13:58:00
05.08.2015
George88
Jaké je skóre po kole prvním??
13:52:19
05.08.2015
MOLSO
-> havlik: tá si tuším kozy zabudla doma 47
13:45:18
05.08.2015
RadovanSkodovkar
Sedím v prvej rade až ten cirkus začne 47
13:44:10
05.08.2015
Jirik_Tuňák1983
-> MOLSO 05.08.15 13:34:52: A projde i kozatá blondýna v plavkách nesoucí ceduli Round 2? 3
13:44:04
05.08.2015
LUKAS
-> MOLSO: To teda ano, koment na pol monitora 3 3
13:34:52
05.08.2015
MOLSO
a teraz pride druhe kolo 47
13:27:57
05.08.2015
kraska98
-> Vena136: Haha,120l 42,7kw.Si dobrý vtipálek
13:18:54
05.08.2015
Jozka
-> Vena136: S lehkou nadsázkou lze říct, že se změnily jen oleje a nějaký ten materiál - a asi bohužel trochu i to, že tehdy se pomlouvali ladiči navzájem jeden druhýmu za zády a nepadaly u toho zbytečně silný slova. A mám soukromej dojem, že se se víc bralo v úvahu to, že ke stejnému cíli může vést vícero cest (ale třeba je tenhle dojem způsobenej fungováním lidský paměti).
11:33:11
05.08.2015
Vena136 - zrušená registrace
-> vhml: haha,...jsme se zasmáli 5



-> Jozka: o to hůř,když to byl tenkrát masově vyráběný motor a mohl se v tom vrtat kdo chtěl,...dneska se to dá i trochu pochopit...a já se nehádám,ale uplně v klidu mě to může srát...



Je to tady už opravdu trapárna...4 Ale nenechám si tady srát na hlavu od nějakých neumětelů,ani nevím,proč bych měl 5 8
10:31:42
05.08.2015
Jozka
-> Vena136: V jednom s tebou zásadně nesouhlasím.. naprosto stejný motorářský debaty, dohadování a půtky si pamatuju už z půlky 80. let, kdy jsem se potkal s prvníma expertama na OHV 3 3.
10:19:14
04.08.2015
vhml
-> Vena136 - zrušená registrace 04.08.15 09:03:20: na druhou stranu kdyby ses na to vysral tak se tu pomer hoven a prispevku vyrazne zmeni 3 3 3
09:03:20
04.08.2015
Vena136 - zrušená registrace
-> Jozka: ano,jsou tu na to jiní experti...akorát,já o výkonu a normách neříkal vůbec nic...všechno se to odvíjí od toho,jestli může 120-ka jet stejně jako favorit...může...to pouze -> minno: sem začal tahat výkony,normy a takový sračky,co bylo naprosto zbytečný...hele já vím svoje a vlastně hůř pro každýho,kdo si žije v doměnkách,co jak bylo...hodně lidem tady asi nesmrdí ani hovno jak tak koukám 4



A prostě jednou a pro vždycky,...výkon 120LS motoru se během výroby měnil,...stejně,jako nemá 135GLi 41kW co má v techničáku,...až jsem příjdu s grafem,až se s tím motorem někdy dostanu na brzdu,tak se tu opět najdou "chytré" hlavičky,co ze mě budou dělat debila...že to má podle techničáku tohle a tohle a že to nemůže být pravda,že to má třeba 50kW...s takovým to pak půjde do sraček nejen tady,kde ž to ve sračkách je dávno,ale i celorepublikově,protože čím větší debil,tím má větší hubu a roznáší bludy...nechcete být chytřejší o něco,já vám to cpát nebudu...pak mě ale neřikejte,že tu nikomu neradím...na těhle stránkách už mají význam přispívat pouze hovna,protože nic jinýho už tady dávno není...
22:36:52
03.08.2015
Tuner#2 - zrušená registrace
Jako Jozka...
22:17:53
03.08.2015
Jozka
-> Vena136: Sledoval jsem to jen letmo, ale v kompresním poměru asi dalších nuancích žádnej problém nebyl.. kdybys pro jednou uznal, že jsi s tím výkonem naprosto náhodou a zcela výjimečně prostě střelil kozla - už mohl být dávno klid.. 3 3
22:04:41
03.08.2015
Vena136 - zrušená registrace
-> Jirik_Tuňák1983: nápodobně 4
21:58:28
03.08.2015
Jirik_Tuňák1983
21:15:20
03.08.2015
Vena136 - zrušená registrace
-> minno: -> Tuner#2: dokážete pochopit,že M-ková LS je 120-ka s větším KP a bohatším osazením karbecu?Asi ne,takže to nemá cenu řešit,...
16:43:29
03.08.2015
Tuner#2 - zrušená registrace
-> minno 03.08.15 12:03:48: Presne tohke jsem mel na mysli, jen jsem byl linej to hledat a prokazovat... 4
12:03:48
03.08.2015
minno
22:00:01
01.08.2015
MVM
Do poloviny 70 let se uváděl čistý výkon motoru na hřídeli podle normy SAE - výkon motoru bez pomocných agregátů - alternátoru,vodní pumpy,ventilátoru.Chlazen í a dobíjení se při měření na stolici dodává z pomocných zdrojů.

Později (od 105/120) se používala norma DIN (převzalo se to i do ČSN),

kdy se výkon potoru měřil včetně připojených pomocných agregátů,který odebíraly motoru výkon tak jako v provozu.

Favorit udává parametry už dle ISO s pětiprocentní tolerancí.
19:21:38
01.08.2015
Zdenek Neubert
Jinak norma bude jiná, dnes je jiné úplně všechno.
19:20:23
01.08.2015
Zdenek Neubert
Ale já mám na mysli normu pro tyto motory a určitě se v průběhu pěti let neměnila teď plácnu 79-84rok. O normě je i v Andrtovi psáno a mám za to, že je ČSN a nějaký číslo a dodatky žádné nejsou. Škoda, že ne nemůžu do ní podívat
19:07:27
01.08.2015
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Zdenek Neubert 01.08.15 18:59:27: Norma pro mereni vykonu rozhodne porad stejna neni...
18:59:27
01.08.2015
Zdenek Neubert
A norma je pořád stejná!! Vše je psané v Andrtovi a jiné .. Nebudeme brát žádné tolerance, ale tabulkové hodnoty.
18:54:58
01.08.2015
Zdenek Neubert
Jen přihodím pár slov do fóra, padly zde výkony 120 motoru (pozor nezaměňovat starý typ LS a GLS s typem M -LS, GLS, LX) tam byly doopravdy výkony jiné!! Příklad motor 742.10 (105) má výkon starý motor 33.9KW s karburací EDSR a nový motor 33.1KW s karburací SEDR (rozdílné difuzery, trysky a vzdušníky a hlavně jiný typ kar)
20:32:36
31.07.2015
gyuri33
Tento vritualny svet uplne skoncuje s ludstvom....
15:43:40
31.07.2015
Vena136 - zrušená registrace
2
11:39:33
31.07.2015
m8rinek
11:14:10
31.07.2015
Čokin
Jde to tady do sraček ......napříč celým virtem.....8
11:04:48
31.07.2015
MOLSO
-> Vena136: nejaka dusevna porucha ? minno len podotkol ze ziadny 1200 motor nemal v serii 42.7kw a tvoja reakcia bola vazne mimo.



ak ta to tu nudi, mam na to riesenie 47
10:49:43
31.07.2015
minno
-> Vena136: Ty si vážne mimo, len si píš ďalej s klapkami na očiach o tvojich upravených motoroch... Končím v tejto diskusii.
10:18:01
31.07.2015
Vena136 - zrušená registrace
-> minno: nemám důvod argumentovat a něco někomu dokazovat,...4 Otázka zněla jasně,...45kW ze 120-ky a jelikož v době,kdy jsem měl 1200ccm v defakto sériový verzy na 4Q a vím jak to jezdilo a pak přesedlal na 130-motor co jezdil líp jak favorit a oproti tomu 120-kovýmu to jelo o dost míň a na sprintu to mělo tak o 10-15km menší maximálku v cíli v tom samým autě,převodovce a gumách,...takže nereálný to neni,pokud začneš upravovat motor se 100 000km,tak to už nereálný být může...ale ty tady zase řešíš kokotiny.



Už mě to tu vážně nudí ty stránky...
08:32:31
31.07.2015
minno
-> Vena136 - zrušená registrace 30.07.15 22:28:31: 3 Akože neviem, čo by som sa v tej chytrej knižke mal akože dočítať, s čím som sa nestretol v reále? So sériovou 120L s výkonom 42,7 kW? Aspoň nebuď smiešny... Ak máš nejaký reálny pravdivý argument, tak ho sem uveď a môžeme sa o tom baviť. Ale ak nič nemáš, len prázdne reči a vzťahovačné poznámky na seba, tak radšej sa už nevyjadruj.
22:28:31
30.07.2015
Vena136 - zrušená registrace
-> minno: ne,...ale to máš fuk 4 Vem si chytrou knížku,když ses s tím nesetkal v reálu a možná se někde dočteš zajímavý věci 4 Ono hloupý budu zase já nakonec,tak proč se tu namáhat...
18:23:39
30.07.2015
Zdenek Neubert
Pár dní jsem se nedíval na fórum a najednou koukám co to tu řešíte.
16:04:45
29.07.2015
Jirik_Tuňák1983
Nic se tu dlouho nedělo, tak už asi všichni vědí jak na to. 40
Extreme Tyres