![6](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Motor 100 koní.
prohledat
154 příspěvků (zobrazeno 1 až 50) od 15.01.2015 do 07.10.2015, založil/a Zdenek Neubert
Hlavně že nám to všem funguje a jsou všichni spokojení ... o to jde ne. Pokud se k tomu dostane každý svoji cestou... ok ![6](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
![6](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
Pánové to je to samé jako mi, každej říkal ne nebude ti to fungovat to turbo to nevydrží , ha iba ono to funguje, není to jen o přesahu , ale také o materiálu, který použijí na výrobu těsnění .
-> djmaso: To je suprový že se držíš pokynů výrobce těsnění
Přesahy musí být vždy dle motoráře/výrobce motorů. Desetina je sice hezká,dobře se pamatuje,ale pokud nemáš výrobce motorových dílů Haribo - je to prostě rozměr ne příliš vhodný. (Byť v Tvém případě bezpochyby funkční)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Bery: davám to co mi řekl výrobce těsnění :)
-> djmaso: kdyz davas na celoplech 0,1tak na seriove tesneni davas aspon 1,5mm,ne?
Da se to delat mnoha způsoby. Ne kazdy je spravny ale vsechny muzou aspon chvilku fungovat.
Da se to delat mnoha způsoby. Ne kazdy je spravny ale vsechny muzou aspon chvilku fungovat.
-> LUKAS: je ale pravda, že jsem srovnal blok k vložkám s dosedací plochou hlavy do roviny (magnetka) - jak je známo blok je na slabé straně vytahán, poté když toto uděláš nebudeš mít problém , pokud ne , počítej s možným únikem vody atd
-> Urbi: já jezdil obojí jak měd, tak plechy a obojí jsem měl 0,1mm přesah a obojí fungovalo :) a nikdy nebyl žádnej problém - jen jsem obojí mazal na mikro vrstvu orig VW silikonu - četného na těsnění a ikdyž jsem foukal na KP 7,5 1bar boost nebyl problém
-> djmaso: dnes se to skládá z pozinkovaných plechů, měď dělá baterku hliník-měď-hliník. To ti řekli jimi neověřenou blbost.
-> LUKAS: Pokud má opravdu jen z plechů, jaký to má důvod dávat tam takové těsnění ? Jsou problémy s těsností voda-olej a voda ven po bloku zvláště pokud dáš doporučované 0,1mm. Sériový Victor Reinz drží do KP11 zcela bezpečně, pokud motor nedetonuje !
Když dávat vyskládané z plechů, né jen oplechované a uvnitř normální materiál, ale celoplechové, je dobré mít absolutně přesně přesahy do + - 0,01, max. 0,02 všechny vložky stejně vůči sobě i bloku. Blok je dobré opaplat něčím speciálním co vydrží jak olej, tak fridex ... žádný motorvý silikon jakkoli dobrý pod těsnění nepatří, jsou na to speciálky.
-> LUKAS: Pokud má opravdu jen z plechů, jaký to má důvod dávat tam takové těsnění ? Jsou problémy s těsností voda-olej a voda ven po bloku zvláště pokud dáš doporučované 0,1mm. Sériový Victor Reinz drží do KP11 zcela bezpečně, pokud motor nedetonuje !
Když dávat vyskládané z plechů, né jen oplechované a uvnitř normální materiál, ale celoplechové, je dobré mít absolutně přesně přesahy do + - 0,01, max. 0,02 všechny vložky stejně vůči sobě i bloku. Blok je dobré opaplat něčím speciálním co vydrží jak olej, tak fridex ... žádný motorvý silikon jakkoli dobrý pod těsnění nepatří, jsou na to speciálky.
-> LUKAS: počítám že celoměděné ? já měl od Merako Zlín to samé a přímo oni mi řekli ta dam 0,1mm
ahojte,položim otazku tu niekde som to čital pred par mesiacmi sa to tu riešilo ale nemohol som to najst ,kamarat stava motor 136 a kupil celokovove tes. pod palicu kolko ma byt presah vložek ?.vdaka
Už se poprali ? ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Jirik_Tuňák1983 05.08.15 13:44:10: ne taku velku pitchu by neuniesla ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> George88: 1000:0 pre Venu. Nám to tu natrel všetkým.
Jaké je skóre po kole prvním??
-> havlik: tá si tuším kozy zabudla doma ![47](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/47.gif)
![47](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/47.gif)
Sedím v prvej rade až ten cirkus začne ![47](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/47.gif)
![47](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/47.gif)
-> MOLSO 05.08.15 13:34:52: A projde i kozatá blondýna v plavkách nesoucí ceduli Round 2? ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> MOLSO: To teda ano, koment na pol monitora
![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
a teraz pride druhe kolo ![47](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/47.gif)
![47](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/47.gif)
-> Vena136: Haha,120l 42,7kw.Si dobrý vtipálek
-> Vena136: S lehkou nadsázkou lze říct, že se změnily jen oleje a nějaký ten materiál - a asi bohužel trochu i to, že tehdy se pomlouvali ladiči navzájem jeden druhýmu za zády a nepadaly u toho zbytečně silný slova. A mám soukromej dojem, že se se víc bralo v úvahu to, že ke stejnému cíli může vést vícero cest (ale třeba je tenhle dojem způsobenej fungováním lidský paměti).
-> vhml: haha,...jsme se zasmáli
-> Jozka: o to hůř,když to byl tenkrát masově vyráběný motor a mohl se v tom vrtat kdo chtěl,...dneska se to dá i trochu pochopit...a já se nehádám,ale uplně v klidu mě to může srát...
Je to tady už opravdu trapárna...
Ale nenechám si tady srát na hlavu od nějakých neumětelů,ani nevím,proč bych měl
![8](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
![5](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/5.gif)
-> Jozka: o to hůř,když to byl tenkrát masově vyráběný motor a mohl se v tom vrtat kdo chtěl,...dneska se to dá i trochu pochopit...a já se nehádám,ale uplně v klidu mě to může srát...
Je to tady už opravdu trapárna...
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![5](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/5.gif)
![8](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
-> Vena136: V jednom s tebou zásadně nesouhlasím.. naprosto stejný motorářský debaty, dohadování a půtky si pamatuju už z půlky 80. let, kdy jsem se potkal s prvníma expertama na OHV
.
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Vena136 - zrušená registrace 04.08.15 09:03:20: na druhou stranu kdyby ses na to vysral tak se tu pomer hoven a prispevku vyrazne zmeni
![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Jozka: ano,jsou tu na to jiní experti...akorát,já o výkonu a normách neříkal vůbec nic...všechno se to odvíjí od toho,jestli může 120-ka jet stejně jako favorit...může...to pouze -> minno: sem začal tahat výkony,normy a takový sračky,co bylo naprosto zbytečný...hele já vím svoje a vlastně hůř pro každýho,kdo si žije v doměnkách,co jak bylo...hodně lidem tady asi nesmrdí ani hovno jak tak koukám
A prostě jednou a pro vždycky,...výkon 120LS motoru se během výroby měnil,...stejně,jako nemá 135GLi 41kW co má v techničáku,...až jsem příjdu s grafem,až se s tím motorem někdy dostanu na brzdu,tak se tu opět najdou "chytré" hlavičky,co ze mě budou dělat debila...že to má podle techničáku tohle a tohle a že to nemůže být pravda,že to má třeba 50kW...s takovým to pak půjde do sraček nejen tady,kde ž to ve sračkách je dávno,ale i celorepublikově,protože čím větší debil,tím má větší hubu a roznáší bludy...nechcete být chytřejší o něco,já vám to cpát nebudu...pak mě ale neřikejte,že tu nikomu neradím...na těhle stránkách už mají význam přispívat pouze hovna,protože nic jinýho už tady dávno není...
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
A prostě jednou a pro vždycky,...výkon 120LS motoru se během výroby měnil,...stejně,jako nemá 135GLi 41kW co má v techničáku,...až jsem příjdu s grafem,až se s tím motorem někdy dostanu na brzdu,tak se tu opět najdou "chytré" hlavičky,co ze mě budou dělat debila...že to má podle techničáku tohle a tohle a že to nemůže být pravda,že to má třeba 50kW...s takovým to pak půjde do sraček nejen tady,kde ž to ve sračkách je dávno,ale i celorepublikově,protože čím větší debil,tím má větší hubu a roznáší bludy...nechcete být chytřejší o něco,já vám to cpát nebudu...pak mě ale neřikejte,že tu nikomu neradím...na těhle stránkách už mají význam přispívat pouze hovna,protože nic jinýho už tady dávno není...
Jako Jozka...
-> Vena136: Sledoval jsem to jen letmo, ale v kompresním poměru asi dalších nuancích žádnej problém nebyl.. kdybys pro jednou uznal, že jsi s tím výkonem naprosto náhodou a zcela výjimečně prostě střelil kozla - už mohl být dávno klid..
![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Jirik_Tuňák1983: nápodobně ![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> Vena136 - zrušená registrace 03.08.15 21:15:20: Jdi už taky někam...
-> minno: -> Tuner#2: dokážete pochopit,že M-ková LS je 120-ka s větším KP a bohatším osazením karbecu?Asi ne,takže to nemá cenu řešit,...
-> minno 03.08.15 12:03:48: Presne tohke jsem mel na mysli, jen jsem byl linej to hledat a prokazovat... ![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
Do poloviny 70 let se uváděl čistý výkon motoru na hřídeli podle normy SAE - výkon motoru bez pomocných agregátů - alternátoru,vodní pumpy,ventilátoru.Chlazen
í a dobíjení se při měření na stolici dodává z pomocných zdrojů.
Později (od 105/120) se používala norma DIN (převzalo se to i do ČSN),
kdy se výkon potoru měřil včetně připojených pomocných agregátů,který odebíraly motoru výkon tak jako v provozu.
Favorit udává parametry už dle ISO s pětiprocentní tolerancí.
Později (od 105/120) se používala norma DIN (převzalo se to i do ČSN),
kdy se výkon potoru měřil včetně připojených pomocných agregátů,který odebíraly motoru výkon tak jako v provozu.
Favorit udává parametry už dle ISO s pětiprocentní tolerancí.
Jinak norma bude jiná, dnes je jiné úplně všechno.
Ale já mám na mysli normu pro tyto motory a určitě se v průběhu pěti let neměnila teď plácnu 79-84rok. O normě je i v Andrtovi psáno a mám za to, že je ČSN a nějaký číslo a dodatky žádné nejsou. Škoda, že ne nemůžu do ní podívat
-> Zdenek Neubert 01.08.15 18:59:27: Norma pro mereni vykonu rozhodne porad stejna neni...
A norma je pořád stejná!! Vše je psané v Andrtovi a jiné .. Nebudeme brát žádné tolerance, ale tabulkové hodnoty.
Jen přihodím pár slov do fóra, padly zde výkony 120 motoru (pozor nezaměňovat starý typ LS a GLS s typem M -LS, GLS, LX) tam byly doopravdy výkony jiné!! Příklad motor 742.10 (105) má výkon starý motor 33.9KW s karburací EDSR a nový motor 33.1KW s karburací SEDR (rozdílné difuzery, trysky a vzdušníky a hlavně jiný typ kar)
Tento vritualny svet uplne skoncuje s ludstvom....
![2](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/2.gif)
-> Vena136: skoda-virt.cz/cz/.../zrus
eni-registrace
Jde to tady do sraček ......napříč celým virtem.....![8](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
![8](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
-> Vena136: nejaka dusevna porucha ? minno len podotkol ze ziadny 1200 motor nemal v serii 42.7kw a tvoja reakcia bola vazne mimo.
ak ta to tu nudi, mam na to riesenie![47](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/47.gif)
ak ta to tu nudi, mam na to riesenie
![47](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/47.gif)
-> Vena136: Ty si vážne mimo, len si píš ďalej s klapkami na očiach o tvojich upravených motoroch... Končím v tejto diskusii.
-> minno: nemám důvod argumentovat a něco někomu dokazovat,...
Otázka zněla jasně,...45kW ze 120-ky a jelikož v době,kdy jsem měl 1200ccm v defakto sériový verzy na 4Q a vím jak to jezdilo a pak přesedlal na 130-motor co jezdil líp jak favorit a oproti tomu 120-kovýmu to jelo o dost míň a na sprintu to mělo tak o 10-15km menší maximálku v cíli v tom samým autě,převodovce a gumách,...takže nereálný to neni,pokud začneš upravovat motor se 100 000km,tak to už nereálný být může...ale ty tady zase řešíš kokotiny.
Už mě to tu vážně nudí ty stránky...
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
Už mě to tu vážně nudí ty stránky...
-> Vena136 - zrušená registrace 30.07.15 22:28:31:
Akože neviem, čo by som sa v tej chytrej knižke mal akože dočítať, s čím som sa nestretol v reále? So sériovou 120L s výkonom 42,7 kW? Aspoň nebuď smiešny... Ak máš nejaký reálny pravdivý argument, tak ho sem uveď a môžeme sa o tom baviť. Ale ak nič nemáš, len prázdne reči a vzťahovačné poznámky na seba, tak radšej sa už nevyjadruj.
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> minno: ne,...ale to máš fuk
Vem si chytrou knížku,když ses s tím nesetkal v reálu a možná se někde dočteš zajímavý věci
Ono hloupý budu zase já nakonec,tak proč se tu namáhat...
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
Pár dní jsem se nedíval na fórum a najednou koukám co to tu řešíte.
Nic se tu dlouho nedělo, tak už asi všichni vědí jak na to. ![40](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/40.gif)
![40](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/40.gif)