
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
lambda 1.3mpi
23:03:37
06.11.2014
06.11.2014

Jarda/felda
-> Tunerláďa #2 - zrušená registrace 06.11.14 06:36:12: -> Kuladmin 06.11.14 22:56:46: nepoužívejte špatný označení firma ngk lambdy pro felicie nedělá, správně je to NTK 

22:56:46
06.11.2014
06.11.2014

Kuladmin
NGK případně pak Bosch nic jiného nemá cenu kupovat.
19:15:51
06.11.2014
06.11.2014

zdeny10
-> aceboss: origo za litr? Tak to já brnknu do CBčka a uvidím. Ceny z té mototechny, kde beru většinou jsou 1800Kč Bosch (originál) a 1900Kč ten český výrobek. To by mohlo být to NGK, ne?
06:36:12
06.11.2014
06.11.2014

Tunerláďa #2 - zrušená registrace
řada lidí doporučovala NGK, sice je dražší, ale dlouho vydrží. Bral jsem ji asi za 1900 zde www.autodily-cardo.cz/lam
bda-sondy/lambda-sonda-ngk
-oza457-i1 ... bral jsem to teda do rapida s MPi, kde mi předtím běhala lambda z BMM, což nebylo úplně ono...
21:31:13
05.11.2014
05.11.2014

aceboss
-> zdeny10 05.11.14 20:34:37: Málá otázka o jaké ceně se bavíme? Já cca 2 měsice zpět kupoval originál z MB pro 1,3 MPI za 996Kč tak nevím co při této ceně řešit. Samo sebou v naší domácí mototechně ji mají taky, ale za krásných cca 2100Kč

21:16:12
05.11.2014
05.11.2014

zdeny10
OK díky za názor.....asi se budu muset s tím VAGem naučit pořádně pracovat abych si byl také jistý, zda to je nebo není OK :-) Vím, že tam jsou na ní nějaké rozsahy napětí ve kterých by se to mělo pohybovat, ale po pravdě řečeno, ještě jsem se do toho nepoložil natolik, abych těm závislostem porozuměl :-)
21:12:18
05.11.2014
05.11.2014

StepaNoFUN
-> zdeny10: Tak ta první 5 minut - samozřejmě jsem po montáži šel zkontrolovat funkčnost přes diag... No přesně ve chvíli, kdy měla začít fungovat (teplota lambdy) fungovat přestala. :-/
Druhou nefunkční jsem poznal podle palubního počítače (zvýšení spotřeby ve volnoběhu), následně doma prověřil na dianostice, druhej den zavolal dodavateli, že o5 nefunguje. Sám mi Bosche nabídnul, že už tohle nebudeme riskovat. Samozřejmě jsem odkejval (i kdyby nenabíd, chtěl bych ho) a od tý doby byl pokoj.
Druhou nefunkční jsem poznal podle palubního počítače (zvýšení spotřeby ve volnoběhu), následně doma prověřil na dianostice, druhej den zavolal dodavateli, že o5 nefunguje. Sám mi Bosche nabídnul, že už tohle nebudeme riskovat. Samozřejmě jsem odkejval (i kdyby nenabíd, chtěl bych ho) a od tý doby byl pokoj.
21:07:27
05.11.2014
05.11.2014

zdeny10
i já se přikláním k tomu Boschi :-) Jen jak píšeš, že vydržela 5 minut, druhá týden....to se tě projevilo špatnýma hodnotama ve VAGu nebo to auto dělalo větší kraviny?
20:46:48
05.11.2014
05.11.2014

StepaNoFUN
Po dvou pokusech s náhradou (reklamace) jsem skončil o5 u Bosche... První náhrada (český popisky, po původu jsem nepátral) vydržela 5 minut, druhá (ta samá) tejden... Ale tu první verzi jsem bral protože byla za cca polovinu ceny a věděl jsem, že s reklamací nebude problém (dlouhodobej velkoobchodní dodavatel dílů).
Každopádně za mě pouze Bosch... Klidně univerzál (s propojovací sadou - bejvá o 1/3 levnější), ale Bosch.
Každopádně za mě pouze Bosch... Klidně univerzál (s propojovací sadou - bejvá o 1/3 levnější), ale Bosch.
20:34:37
05.11.2014
05.11.2014

zdeny10
Ahoj kluci. Tenhle dotaz je asi pro hodně úzký okruh čtenářů, ale třeba s tím někdo zkušenost má. Kupovali jste někdy novou lambda sondu? Ať už kvůli její nefunkčnosti nebo třeba kvůli její nemožné demontáži z prvního dílu výfuku. Koukal jsem na ceny v jedné mototechně, kde nakupuji téměř veškeré díly na feldu a nabízí kromě Číny (což samozřejmě nechci), origo díl od bosche a pak nějaký český výrobek, který je ještě o stovku dražší. To mi trošku zarazilo (prvovýroba levnější než alternativní výrobek? - zajímavé). Ale k věci - jaké máte zkušenosti s novými lambda sondami od různých výrobců, resp. tou od BOSCHe toho asi moc nepokazím ne? Díky za názory kluci ;-)