Nejlepší motor ve Fabii ???

prohledat
72 příspěvků (zobrazeno 1 až 50) od 14.05.2014 do 14.06.2014, založil/a Joki
řadit dle data
23:04:28
14.06.2014
Mil@n
-> ferrari: No bourat bych nechtěl spíš na motorce,ve škodovce máš aspon nějaký plech kolem sebe4 Jinak sem v neděli když bylo ve stínu 31 stupnu byl na výletě za 7hodin ujel 380km a vubec mi nevadilo že sedím v škodě 120L1 Pokud bych měl ve škodovce klimu tak by t o bylo lepší to nepopírám3
22:16:04
13.06.2014
ferrari
-> Jarda - zrušená registrace 09.06.14 22:55:06: Mno, tak skús ísť 2300 km za dva dni po DE diaľniciach a uvidíš...už neprajem nikomu búrať...a spotreba bude tiež neikde inde...mno a to všetko pri 30 stupňoch a páliacom slnku...a s 198 cm postavou...
16:51:25
10.06.2014
suri
-> Jarda - zrušená registrace 10.06.14 11:29:45: vidíš , ja na Felicii najazdím 15-20tkm ročne , na Octavii 10-12tkm , nájazd 30 000km pri tom že mám k dispozícii ešte iné autá je a nechodím skoro nikde je celkom vysoky .
11:29:45
10.06.2014
Jarda - zrušená registrace
-> suri: si delej srandu, ja popojíždením s feldou udelam ročně min. 35tis. km, potom něco přes 10tis. km červeným MTX a teď uz jen kolem 10tis. km žlutým rapidem, ale jednou jsem od STK do STK dokázal u žluťáka přetočit tachometr



tady ty octavky davaji ročně necelých 100tis. km
upraveno 1x, naposled 10.06.2014 11:30:34
07:03:01
10.06.2014
suri
-> Jarda - zrušená registrace 09.06.14 22:55:06: nj , lenže to že to bude "odjeté" je pri OII z nájazdami vo firme 50 a viac tisíc km za rok bežné ,nie ako pri felde s nájazdom 5tkm ročne ...
22:55:06
09.06.2014
Jarda - zrušená registrace
-> ferrari: kdyz myslis, nevidim v tom rozdil, zrovna ted jsem jel s OII RS a zazitek teda nic moc, tesim se az budu mit hotovyho rapida, OII a felda jsou pro me stejne nezazivny auta, akorat felda nabizi mnohokrat levnejsi jezdeni4 a pro me celkem srovnatelny komfort, mit ta moje hujda klimu, tak neni co resit... kamarad ma odjetyho scouta, kterymu huci diferak, zadni loziska a vsechno je tak nejak pred smrti, to uz je fakt lepsi sednuti do neodjete feldy
15:01:52
08.06.2014
ferrari
-> suri 21.05.14 22:22:11: Zlatý môj Megač 1,9 D 47 kW rok 2001, 200 000km



Mno ale porovnávať Feldu a Octu II tak to už je riadne mimo...



Hej, aj ja mám rád 742, ale uznám, že na denno denné jazdenie to už príliš nie je, no...ale baví ma to :-)
01:21:04
24.05.2014
saskyn2
-> Jarda: Jardo, pokud máš lepší tabulku tak sem s ní, co se týče Porsche 911 tak pokud se na to pozorněji zadíváš tak ten poslední rok mají zřejmě nějakou chybu protože v 11 letých autech mají poruchovost 110%, což je blbost a pak to celkově zvyšuje poruchovost modelu, každopádně i přes očividné vady u některého modelu mi ta tabulka příjde přínosnější než si tady honit triko kolik jsem měl závad zrovna konkrétně na mém autě, je jasné že to je nejspíš z stk, takže tam budou i takové závady jako vypálené žárovky, ale to by konec konců mělo být u všech podobné. A jasné že je to kus od kusu, já když měl poslední feldu tak aniž bych s tím najel jediný km tak se stačila utrhnout klika, na feldě před tím se během 1500 km vysrala poloosa, cívka zapalování a 2x! spínač na světla, z toho jednou uprostřed noci na dálnici, a to to byla více méně top libovka. Naproti tomu na dvojkové fábii se buchtě nikdy nic nedělalo a po 100tis. má původní vše včetně podvozku, jedině snad přední kotouče jsou dělané a žárovka ve světle, což bych bral jako spotřebku jako olej, před tím na jedničkové to bylo horší tam se dělalo ložisko v převodovce, silentbloky a stabilizační tyčky, tlumiče, ale měla taky 3x tolik najeto a je to fakt asi kus od kusu.

Ale dle mě felda spolehlivostí fábii opravdu nijak nepřevyšuje, spíš naopak, nicméně se jí nedá upřít jednoduchost a finanční nenáročnost oprav, pokud do toho teda nepočítáš korozi karoserie.

Každopádně kdybych si musel vybrat auto za 50 tis. jak tady je v úvodu tématu tak tak vím že by to felicie nebyla ani kdyby byla pozlacená, ani né tak kvůli spolehlivosti, ale kvůli jízdním vlastnostem, komfortu, uživatelské příjemnosti a bezpečnosti. Ale v cenové hladině do 10 tis. by to asi vyhrála4
21:00:17
23.05.2014
U-Geen
-> Jarda: ono u kazdyho auta je to od kusu... kamarad na Alfy neda dopustit. Pred tejdnem sem se bavil s PPLkovym rozvozcem a ten zas neda dopustit na Fiaty :)
20:01:54
23.05.2014
Jarda - zrušená registrace
-> saskyn2: ono to podle me moc objektivni nebude, kdyz porad nejspolehlivejsi porsche 911 (tomu bych i veril) a najednou ho porazi i ta blba fabie a nejmin spolehlivej fiat brava? tu ma znamej a dojel vsude, ale jeden kolega ma alfu 146 a divim se, ze s tim vubec nekam jede, uz ho tahli od Balatomu, ze Splitu, z Mostu a za opravu motoru nedavno daval 33tis. kc, to auto nevypada zrovna jako odjete, naopak ten fiat je ve stavu prumerne felicie 4
23:32:29
21.05.2014
saskyn2
N-> Pavel P.. 21.05.14 12:22:57: Pavle tady si to vystihnul úplně nejlíp, situace dovolí...volně přeloženo na lepší nemám nebo nechci investovat. Ok, to beru, v ceně do 10.000 kč je felicie bezkonkurenční auto, ale dát za ní 50 nebo o čem je toto téma je trochu mimo realitu, to samé to doporučovat nějakým důchodcům místo š120 jako nějaký velký pokrok.

Prostě pokud na lepší nemam tak koupím na co mám, ale nebudu to tu za každou cenu obhajovat jak je to nejlepší auto pod sluncem.



Debata je to fak o hovně, každej at si koupí co chce.

A pro ty co tady vykřikují jak je to nejspolehlivější auto tak tady máte nezaujatou tabulku, ale sakra nevím jak je to možné, že ta ošklivá věčně rozbitá fábie tu supernejspolehlivější felicii tak drtí

www.kurzy.cz/tuv-testy-sp olehlivosti-automobilu/def ault.asp?A=C&C1...
22:22:11
21.05.2014
suri
-> Tuner#2 - zrušená registrace 21.05.14 22:12:14: Dobré autá neprepchaté zbytočnosťami ešte sú , ale ubýva , sú jazdené a cenovky často nezaujímavé , a nájsť niečo s rozumnými km a stavom je problém ....
22:14:31
21.05.2014
Jarda - zrušená registrace
-> Tuner#2: souhlas, jedine si udelat zasobu4 ja to uz nemam kam davat8
22:12:14
21.05.2014
Tuner#2 - zrušená registrace
To je zas debata...



Máme se ženou dvě Feldy MPI, jednu krátkou, jednu dlouhou a popravdě vůbec nevím co koupím za auto/a až tyhle doslouží tak jako moje Fávo. Těžko hledat tak spolehlivé auto s tak nízkým nákladem na provoz.
21:48:58
21.05.2014
Jarda - zrušená registrace
-> Jirik_Tuňák1983: Jiříku, žlutým rapidem letos Turecko4 cca 8tis. km, už se těším4 Na co bych delal auta, kdyby v me v nich nebavilo jezdit? abych se na to chodil koukat do garaze?
21:41:19
21.05.2014
suri
-> Jirik_Tuňák1983 21.05.14 14:44:54: a tie výfuky boli všetky origo indočínske ...





jeden výfuk na felde nejaký polsky nesediaci novak za tri koruny som tam mal od 2009-2013 cca 45tkm a keby s ním netresnem dvakrát do steny a nezalezie celý pod auto tak je tam doteraz , po štyroch rokoch je tam nový tej istej značky ktorý ale už solídne pasoval a zatiaľ po roku mu nič nie je ...
14:59:46
21.05.2014
minno
A k čomu toto dlhosiahle o ničom vypisovanie závad jednotlivých áut? Nepoznám automobilku, ktorej autá by sa menej - či viac nesrali, a ktoré by nebolo treba udržovať. Je to kus od kusu a každé riešenie má svoje ako pre, tak aj proti.
14:44:54
21.05.2014
Jirik_Tuňák1983
-> Pavel P.. 21.05.14 14:40:10: Síla, viď? 8 Jen jsem se upsal, ten vejfuk byl 3x zadní a 1x středovej tlumič. Při poslední mrtvici koncového dílu z něj vylezla i vata, že čuměla trubičkou ven. Vzhledově a interierově byla ale moc hezká. Což může potvrdit i Nwkt, kterej jí před prodejem projížděl.
upraveno 3x, naposled 21.05.2014 14:48:23
14:40:10
21.05.2014
Pavel P..
Ten výčet závad na ty KM je dost zvláštní.... já mám s felícií najeto za 3,5 roku 55tis.km. a předtim měla mít 118tis najeto(dle tacho) a vše tam bylo ještě původní krom jednoho čepu a vejfuku.....a jedinný co se vyloženě samo posralo byl regulátor altíku, uhnilej koncovej vejfuk, termostat a zarezlej pístek v brzdiči vlivem vylezlý manžetky... jinak jsem samozřejmě měnil věci jako tlumiče, ramena, kotouče, prasátka a trubky brzd... ale to je daný věkem a stavem našich cest.... a měnil jsem to spíš preventivně, né že by to bylo nutně potřeba.



a zrovna vyzdvihovat Corsu jako o třídu lepší auto mi přijde ujetý... to je stejnej pekáč jako felcka, možná i horší co se týče hniloby a spolehlivosti... kolega jí donedávna měl a něco jsme se v tom najezdili...
13:47:29
21.05.2014
dragon_cb_cz
-> Jirik_Tuňák1983: Prostě smůla na kus, stihnul jsi za 62 tisíc od novoty nasbírat asi tak 10x víc závad, než já za 55 tisíc mezi nájezdem 105t a 160t. Co si pamatuju (krom obligátní koroze):



- regulátor altíku

- jeden vyteklej tlumič

- nefunkční centrál v pravých zadních dvěří

- pískající ventilátor topení

- prasklá manžeta řízení



Servisní náklady 00prd, dlouhodobá spotřeba pod 7 litrů... dodnes si nadávám, že jsem jí prodal.
13:46:52
21.05.2014
David.
na popojíždění a naučení se pro ženskou felicie ideální, drahé polovičce jsem jednu sehnal, samozřejmě pár dodělávak a oprav se muselo udělat,původní majitel na určitý věci kašlal,ale jinak dobrý.

táta má taky jednu od nova (mystery konec 2000 najeto 47tis. km 1.3MPI a pohoda) jediné co mu měnili byla jedna manžeta na kloubu (tady hrají svou roli i roky a ne jen kilometry), podruhé loni vyměněné hydro naklápění světel, to je bohužel bolest felicií a mechanismus elektrického okna, též praskání bowdenů elektrických stahovaček je slabinou. jinak bez problémů, bez rzi, skoro jak nová. spotřeba kolem 6-6,5l/100km
13:34:22
21.05.2014
sep
-> Jirik_Tuňák1983: :já za felicii nijak extra bojovat nehodlám ale mohl bych reagovat podobným výčtem v opačném vyznění kdy by felda vyšla docela dobře jak náklady na provoz tak jízdou jako takovou,čímž netvrdím že shánět dnes auto jdu do filety,ale pořád si spokojeného uživatele najde.
13:30:11
21.05.2014
Matsoft
-> Jirik_Tuňák1983: Zajimave.. ja mel chvili 1.3Spi... a.. najeto 260000. menil jsem predni blatniky a spolujezdcovy dvere... Spotreba vsude 6.2l/100 Mechanicky i motoricky pusinka... kupodivu neshnile 5.dvere... shnile zadni lemy..... Prahy OK... Holt to stani tomu vasemu asi nedelalo dobre...
13:10:06
21.05.2014
Jirik_Tuňák1983
-> Pavel P.. 21.05.14 12:22:57: To nikdo neříká, ale je z cesty přehánět a tvrdit, že je to nejlepší. A to doporučování Feldy proti stejně starým zahraničním vozům + to spojovat s nízkými provozními náklady, no nevím.

Spotřeba ve městě i u 1.3 MPi bídná, v zimě totéž, dynamika taková jankovitá, vibrační volnoběh.

Pro ženskou nebo dívku nevhodně obtížné kroucení koláčem a to tahání za ruce v zatáčkách taky nic moc (např. pro moji sestru 154 cm, 46 kg). Katastrofální přední sedačky.



U naší z roku 1997, od nova jen u nás, najeto 62 000 km.

- vysypaná spojka (prodáno v tomto stavu, pravď. vadný přítlačák)

- mlácení odpředu při rozjezdu

- 5x měněn termostat (díky bohu pak začali dělat jinou možnost než celej domek)

- problémy s volnoběhem

- výměna čidel (chladící kapalina)

- vymleté řazení

- vyvařované lemy, zadek prahů, výměna předních blatníků a pátých dveří

- váznutí předních brzd

- výměna lambda sondy

- závada těsnění pod hlavou

- neustále úbytky chladící kapaliny i po výměně těsnění (olej OK)

- závada regulátoru na alternátoru

- závada zapalovací lišty

- výměna manžet na poloosách (při těch km?)

- výměna zadních ložisek při řešení váznutí zadních brzd

- 3x výměna zadního dílu výfuku a 1x předního

- nefunkční stavění sklonu předních světel

- váznutí spojkového pedálu

- po celou dobu provozu spotřeba neúměrná objemu 1289 ccm.



Když se to shrne, tak to vypadá strašně, ale tyto věci řeší hodně lidí. Jinak to jezdilo docela dobře a v interieru aspoň nic nedrnčelo.

Takže nechápu doporučování Jokimu právě tohoto vozu.
upraveno 2x, naposled 21.05.2014 13:17:35
12:57:43
21.05.2014
ZdeněkH - zrušená registrace
-> sep: A pak jsou blázni co i dnes v trábošovi projedou kontinent
12:50:46
21.05.2014
sep
Všechno je relativní,jako měřítko můžou sloužit výpravy východoněmeckých soudruhů do jugoslávie v trabantech a s obytným přívěsem na háku kdy první čtvrtku dovolené strávili za volantem,u moře se jim postupně vracel sluch a cit v rukou aby o něj v poslední čtvrtině volna při zpáteční cestě zase přišli. Nicméně pořád to byli ti šťastnější ,ti druzí se teprve posouvali v pořadnících na zweitakt ,někteří i 14 let a za tuhle z dnešního pohledu sebemrskačskou výpravu v bakelitu na jih by dali i tatínkovu vycházkovou uniformu SS.

Felicie je v tomto srovnání technologický skok na úrovni teleportace.-)

Každý ať jezdí v čem uzná za vhodné jeho rozum a peněženka,howg.
12:26:17
21.05.2014
dragon_cb_cz
-> Pavel P..: 47 A ať mi -> Jirik_Tuňák1983: klidně říká masochisto, mě spotřební 742 přes všechny její nevýhody prostě baví 5
12:22:57
21.05.2014
Pavel P..
Tak to je snad uplně jasný že kdo se chvíli vozí s něčem lepším tak už nechce sednout do horšího a najednou je to co mu dostačovalo hroznej a nebezpečnej krumpl..... až vás situace donutí tak budete ještě rádi jezdit ve feldě a budete držet hubu o tom že byste do toho už nikdy nesedli.....
09:52:55
21.05.2014
Jirik_Tuňák1983
-> Jarda - zrušená registrace 20.05.14 23:22:04: Zajímavá úvaha. Musím se zeptat tatího, jestli by chtěl ještě přesednout do 120ky nebo Feldy. 40 A to s tou OII, to si musím napsat. Připomnělo mi to poslední cestu do Německa a dát jí se 120 nebo Feldou si už nedovedu moc dobře představit, asi bych pošel na pohodlí v první třetině cesty. Někde jsem četl, že se tomu říká masochismus. V dnešním hustoprovozu bych do toho neposadil ani manželku s křečkem, natož s dítětem.
07:45:41
21.05.2014
suri
Ešte zaujímavejšie myšlienky ...



Zlatá 120 tka , škoda že sa už nevyrába ...
23:22:04
20.05.2014
Jarda - zrušená registrace
-> saskyn2: ja s rapidem jezdil 100km/den a ted to jezdím s feldou, až dodělám rapida, tak to zas budu jezdit s rapidem a už se na to těším, na zimu bude zas felda



-> ferrari: to myslím vážne, dnes 350km s OII, prostě žádnej zázrak, nevím, co na tom kdo vidí, bezpecnost samo bude jinde (pokud se nejedná o slepenej vrak, kde jsou svarený vnejsí plechy a výztuhy k sobe na volno, i to je bohuzel bezne :(), ale ta OII mi proti felde prijde taková neohrabaná



k té corse, s tou sem delal autoskolu před 15 lety, no pak jsem presedl do favorita a pocit lepsiho auta, tak nevim

když vidim, jak se sere jedna skoro nová astra, tak muj 26 let starej rapid je proti tomu držák :)



spousta lidi mluvi porad o bezpecnosti aut, pak sednou na motorku a zabijou se na tom, takového jsem znal, co se bál jezdit rapidem, prodal ho a koupil bezpecnejsi auto a pak se zabil na motorce8
upraveno 1x, naposled 20.05.2014 23:26:32
20:21:46
20.05.2014
ferrari
-> Jarda - zrušená registrace 17.05.14 18:26:49: Wau, tak to ma vcelku pobavilo, že je minimálny rozdiel medzi dvojkovou Octou a Feldou ...ufff, sila

1,4 MPi je držiak, ale tak pre dôchodcu...odozva na pridanie plynu biedna, spotreba podľa mojich skúseností biedna...lepšia je 1,4 16V, ale hej, radšej 2003 a vyššie...



Felda? Hnijúci pekáč, sorry...po presadnutí z Corsi B (´96) do zachovalej Feldy (´00) pocit o triedu horšieho auta...



Ber Fabku, 1,4 MPi, ale daj pozor na vyššie spomínaný kabelov ý zväzok...
16:23:27
20.05.2014
suri
Zaujímavé myšlienky ...
22:21:14
19.05.2014
saskyn2
-> Jarda: Hele já se s tím zaseknutím brzd setkal jak u face tak předface.

Ad. opravitelnost-pro tebe možná ano, ale pokud jsem to pochopil dobře tak tohle téma bylo založený pro nějaký důchodce a ty to stejně nejspíš budou servisovat v servisu a tam je opravitelnost lepší u té fábie protože nemusí navíc řešit věčný boj s korozí.

Řazení je u feldy taky hrozný, až snad nějaký pofacelifty měli jinak udělaný táhla a tam to už alespon nezarezá, i když přesností se to fábii nevyrovná.

Plastový světla bohužel žloutnou, ale většinou to maj auta co maj na hrbu 300tis, nebo jsou 10 let parkovaný venku, každopádně u té fábie je to řešitelné, fungl nová světla se dají sehnat za 1500kč kus a vydržej dalších 10 let, kdyžto u feldy je to neřešitelné a zrovna pro důchodce je osvětlení dost důležité.

Ono Felda je jednoduchý auto, neříkám že špatný, ale prostě jednoduchý a podle toho se také chová, zatím co u fábie musíš řešit když se ti rozsvítí kontrolka elektroniky, tak felda nic takového nemá, když ti odejde např. lambda tak fábie tě hned žene do servisu se svítící kontrolkou, zatím co felicií jezdí polovina s chybou v jednotce o které majitel neví a příjde na to třeba až při měření emisí, nebo když zjistí že mu to žere 2x tolik benzínu, nebo taky nikdy protože spotřebu nepočítá a na emisích na to kašlou, záleží na každém co mu víc vyhovuje, když si člověk na tý feldě všechno opraví sám tak samozřejmě bude mít nižší provozní náklady než fábie, ale holt za cenu toho že je to takovej rozvrzanej žebřinák ve kterým když tě srazí někdo ve např. v tý fábii tak tě nejspíš zmrzačí zatím co on z toho vyleze ok. A asi taky záleží na tom k čemu to chce člověk používat, pokud s tím jezdíš denně 5 km do práce nebo jednou za tejden do Lidlu tak ta felda úplně stačí, ale když to pak má někdo používat k dennímu ježdění tak bych do feldy nešel ani omylem.
20:38:25
19.05.2014
Jarda - zrušená registrace
-> saskyn2: ale ty brzdy to delaji snad jen feldy po faceliftu, ja to vyresil raspli a grafitkou :)

minus feldy jsou treba jeste brzdovy trubky, na fabce jak novy a u stejne starej feldy KO,

ale opravitelnost feldy je nesrovnatelna s fabii, felda je uz taky VW smejd, zlatej favorit (u feldy je prave plusem to, ze vysla z favorita - z posledni skodovky ikdyz s blbou koncepci)



jeste k vecem, co se mi nelibi, ze u feldy (i favorita) zacne po cca 150tis. km na volnobeh rachotit prevodovka, to ze felda malo sviti me taky stve, ale fabie po case sviti jeste min, kdyz ji zazloutnou svetla a rozlesteni potom nevydrzi ani rok
12:26:05
19.05.2014
saskyn2
-> MATTESS: Nejen spojka, ale třeba i brzdy, kde u fábie je lepší posilovač a chladáky, pedály nemají klasickou bolest fellicie-že zůstanou viset brzdy. I ta blbá páčka na blinkry je mnohem lepší.
11:51:13
19.05.2014
MATTESS
a ještě Felda má divný ovládání spojky. S tím vždycky "zápasím"
11:31:37
19.05.2014
saskyn2
-> Majki: Tak třeba servo, světla který zrovna u ty jedničkový svítěj jak blázen protože maj 2X55W, a ne bludičky jako u felicie, podvozek který je úplně jinde než felda, pohodlnější sedačky, výškově stavitelný volant, minimálně alespon airbag řidiče, bezpečnou pevnou a nekroutící se karoserii co za 2 roky nesmeteš smetáčkem na lopatku...
09:05:25
19.05.2014
ZdeněkH - zrušená registrace
-> Majki: el. naklápění světel určitě 3
09:02:02
19.05.2014
Majki
-> Klubko_: a v teto cenové relaxaci ta fabka bude mit co z toho?...
08:39:59
19.05.2014
Klubko_
já bych k tomu souboji felda/fabka zmínil hlavně tu bezpečnost jako "pro" u fabie to je myslim nevyvratitelny. Pak drobnosti jako výšková stavitelnost sedačky je fabky pokročilejší, než u feldy, naklápění světel, ktery u feldy jak známo rádo přestává fungovat, lepší palubní PC u fabky...
05:05:08
19.05.2014
sep
-> Jarda: :junior bez ohledu na motorizaci (1,0 -1,4 i 1,2 HTP)měl v sérii 13ky kola bez serva,na přání mohl mít bez příplatku 14ky ale podmínkou bylo za 7500 příplatek servo.
02:58:58
19.05.2014
Jarda/felda
-> Jarda - zrušená registrace 18.05.14 21:58:32: junior 1.0 byli bez serva, ale juniory byli i 1.2 a ty servo měli 1
23:21:17
18.05.2014
saskyn2
-> Dušan: Asi nerozumím formulaci všudy teče. Kdykoliv jsem viděl 20cm vody v kufru tak to bylo u feldy, to samé vytopená pojistkovka a podobné labužnosti. Že by do fábií někudy běžně teklo teda nevím.



K porovnání felda/ fábie se raději nechci moc vyjadřovat, ctím to že jsem na stránkách kde jsou feldy oblíbené, ale nenapadá mě jediná věc v čem by felda fábii převyšovala, at se týká jízdních vlastností, ergonomie, bezpečnosti, koroze karoserie, životnosti podvozku. Jediný v čem má felda navrch je pořizovací cena auta, pořizovací cena ND a větší kufr nez jedničková fábie. Jako netvrdím že je fabka ideální rodinný auto, ale raději bych jel na dovolenou s něčím takovým co má posilovač, klimu, normální sedačky z kterých nebolí záda, rozumný brzdy, než v žebřináku typu felicie.

Pro nenáročného důchodce je to asi ideální auto s lehkým řízením a nízkými náklady na provoz, motor asi nějakou 1.4, hlevně ne HTP. Pro normálního člověka co se chce trochu svést tak 1.4 16V nebo TDI.

To že škodovácká 1.4 nějak převyšuje spolehlivostí ostatní motorizace je taky blábol, odchází na nich těsnění pod hlavou, nedej bože když to má nějakej koumák v plynu, to pak mění labdasondy jak na běžícím pásu a se spolehlivostí je horší než htp.
22:15:10
18.05.2014
Dušan
Fabka je vcelku dobry auto, ale je to takova hracka nez auto. To ze do toho skoro vsudy tece dokud se to nevyresi je asi klasika. 1.4MPi je dobrej a uspornj motor co jede klidne pod 5.5L akorat ve vyrobe krapet podelali diru na plynu. Motor reaguje se spozdenim. Kdyz se doresi nedostatky tak je to na courani dobry. Na dlouhy jizdy apod rozhodne neco jinyho.
22:01:24
18.05.2014
Arnold
-> Joki: mám 1.4 MPI 50 kw a jako naprosto v pohodě motor takže volil bych asi tenhle 4
21:58:32
18.05.2014
Jarda - zrušená registrace
-> sep: fakt? to bylo dany kolama? ja videl nekolik junioru a vsechny mely servo
08:58:15
18.05.2014
sep
-> Pavell: :non servo byly pouze modely junior ve verzi s pneu 155/80 R13.
08:37:49
18.05.2014
Pavell
-> Jarda: Elektrické servo měly všechny fobie? Já myslel že ne. Každopádně je to k ničemu. K tý nádobce jsem zjistil, že se zanáší čidlo teploty a hladiny co je v ní namontován. Pokud je ta nádobka špinavá zevnitř, tak tam jde mastnota a pouhá výměna nádobky za novou nic neřeší, je to na chvilku. Nejspíš výměna těsnění pod hlavou a komplet očista vodního systému.

Prostě do fobie I bych nešel...
upraveno 1x, naposled 18.05.2014 08:38:18
18:26:49
17.05.2014
Jarda - zrušená registrace
-> Pavell: vsechny maji servo4 ta nadobka pritelkyni zlobi taky, nevari to a ani netlakuje, tak nevim... neresim

ze je felda lepsi rikam taky, jedine plus fabie je trvanlivejsi karoserie, minusu je mraky 4

-> Urbi: kdyz porovnam dvojkovou octavku(se kterou dost jezdim) a feldu, tak mi to neprijde jako zasadni rozdil, jasne o neco komfortnejsi ta kokta je, ale ze bych byl z feldy vic unavenej, to teda ne... jedinej opravdovej plus vidim v klimatizaci a vyhrejvanejch sedackach, ale to feldy taky mely

jeste jednodussi na udrzbu je favorit, ale ta auta uz jsou odjeta, favorit mi prijde jako uplne nejsnaz opravitelna skodovka
upraveno 1x, naposled 17.05.2014 21:55:48
Extreme Tyres