laděné výfuky

prohledat
13 příspěvků (zobrazeno 1 až 13) od 12.03.2014 do 12.03.2014, založil/a zdeny10
řadit dle data
18:32:53
12.03.2014
zdeny10
to jsem potřeboval slyšet (resp.číst) :-) předek favorit, střed také a zadek soieta :-) půjdu do toho :-) výkonový pokles jste teda nezaznamenali? Toho jsem se po přečtení toho Felicia fóra bál nejvíc :-(
18:22:50
12.03.2014
Lock007
-> zdeny10: jestli ti můžu poradit tak dej koncovej díl od soiety pokud do toho chceš investovat a víc to neřeš. Budeš mít lepší zvuk, ale nemusíš se bát policajtů a STK. Pokud do toho investovat tolik nechceš máš k dispozici svářečku a nějaký základní vybavení a hlavně chuť do toho dá se různě laborovat a testovat různý kombinace. Já měl na autě kombinaci svody favorit, střed z VW Polo a konec nějakej univerzální upravenej Layting a zvuk to mělo parádní a na výkonu sem to taky poznal. Jo a když sem měl místo středu trubku a Layting konec, tak sem hned po namontování vejfuku po 20km jízdy dostal 500kč pokutu 1 ale je fakt, že to řvalo fest.
18:22:29
12.03.2014
Rambo3
-> zdeny10 12.03.14 18:15:12: takhle...jelikož mám formana, tak mám svody, střed (bez katu) - vše origo (zatím) a poslední díl je soieta ;)
18:15:12
12.03.2014
zdeny10
-> Rambo3:

fajn....to se mi trošku hodí a lze se tedy dostat k jádru celé věci. Ty teda máš zadek Soieta, střed série a přední díl favorit? Nebo máš dokonce vepředu ještě sériovou feldu, tzn. včetně katu?
18:10:15
12.03.2014
Rambo3
-> zdeny10 12.03.14 18:07:28: ještě ne :D :D ale už asi přes 2 roky jezdím jenom se soietou a už mi ten zvuk přijde nějak slaboučkej (asi sem si na něj moc zvyknul :D :D) tak chci právě dávat střed od JP ;)
18:07:28
12.03.2014
zdeny10
-> Rambo3:

a ty máš vyndanej střed?
18:06:20
12.03.2014
zdeny10
-> růža:

to je právě ono.....další auto, který má vyndanej střední tlumič :-( Je to opravdu podmínka, pro osazení zadního sportovního dílu? Opravdu ten střed natolik zhorší průběh motoru v kombinaci se sportovním zadním dílem? Já nevím jestli se dobře vyjadřuju kluci :-( Chtěl bych mít zajímavější zvuk auta, přičemž nepotřebuju aby to auto jelo líp, ale nechci aby jelo hůř než teď v sérii. Je mi trošku trapně, že na takových "profi" stránkách, řeším problematiku zvuku výfuku :-(
18:03:00
12.03.2014
Rambo3
ano layting je opravdu bez homologace....proto jsem si radši pořídil soietu a nemůžu si stěžovat :) a hlavně chlapci ve stejnokroji mi můžou co samý co na STK :D :D :D
upraveno 2x, naposled 12.03.2014 18:03:22
17:57:14
12.03.2014
zdeny10
Dobře mi tak......s tím zvukem to byl trošku úlet. To je hrozně subjektivní vjem jak má co bručet :-D. Teď jsem se díval na ceny Soiety a od toho laytingu se moc neliší (dokonce mi přijdou i nižší). Mimochodem Layiting je opravdu bez homologace? Já bych jen nerad odstraňoval funkční střední díl, když by výkonu nijak neublížil. Auto jede obstojně i v sériovém stavu a pokud pojede stejně tak (a ne hůř) i s mnou navrženým výfukem (nepotřebuju výkonový nárůst), tak nevidím důvod odstraňovat střední díl. Především kvůli tomu středu jsem tu toto téma založil. Jinak díky za názory chlapy ;-)
17:41:39
12.03.2014
růža
Chtěl jsem tu řešit podobnou otázku, co třeba střed bez tlumiče od JP a koncový od laytingu?? dle videa (i když možná zkresleného) to nezní vůbec špatně. http://www.youtube.com/wa tch?v=dKFRY4FlBtw
17:36:29
12.03.2014
vhml
Přijít s požadavkem: chci kravál, ale zase ne moc - to je těžký radit.



Jeď na sraz, ptej se jakou lidi mají kombinaci a rovnou si to poslechni. I veškerý nahrávky jsou o ničem. Zkreslení kamerou, tvejma reprákama, atd...
17:36:06
12.03.2014
Rambo3
co se týče středu ti nepomůžu, ale pomůžu ti v jednom....pokud budeš kupovat novej layting, tak si raději kup novou soietu která oproti laytingu má homologaci ;)
17:20:11
12.03.2014
zdeny10
Zdravím,

chlapci dokud jsem dnes z dlouhé chvíle neprobrouzdal téma úprav výfuků na Felicia klubu, tak jsem byl jednoznačně rozhodnut, že na svůj vůz, který chci na podzim začít opravovat (vyvařovat, měnit karosářské díly na kterých se podepsal zub času) a následně předělávat do lehkého stylingového tuningu, osadím tento výfukový systém: Svody série (slícované), první díl favorit s výstupem pro lambdu, střední díl série favorit, zadní díl nějaký tuning (asi Layting). Chtěl jsem od toho výfuku nějaký zajímavý zvuk a zároveň bych nerad přišel o koně z motoru. Kluci je tenhle postup fakt tak na h...o? Hrozně lidí tam mluví o tom, že když se nechá středovej tlumič a dozadu se dá nějakej sport, tak to ztratí výkon v nižším spektru otáček. Další názor je, že když se ke sportovnímu konci dá průchozí trubka jakožto střed, tak už je hluk až nepříjemnej. Právě proto se tam často uvádí varianta střed udělat z průchozí trubky a konec série. Když ale já jsem pořád nedůvěřivej k tej zvukovej odezvě v případě této kombinace dílů. První díl chci mít určitě to fáčko bez katu. Ale k čemu se mám teda přiklonit v rámci zbytku výfuku? Mně se zvuky z laděných koncových výfuků zamlouvají (jsou takové hlubší v nižších otáčkách a ve vysokých nekřičí jako japonské motorky). Ale fakt jsem bezradnej s tím středem. Jde mi jen o váš názor - možná zkušenosti. Střední díl z favorita ke koncovému tlumiči Layting - ano či ne? :-)
Extreme Tyres