skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
snížení hlavy
prohledat
53 příspěvků (zobrazeno 51 až 53) od 07.02.2014 do 11.11.2015, založil/a Václav Kršek
15:11:16
07.02.2014
07.02.2014
vhml
Pokud je tam hlava 120, zatím nesnižovaná, tak bych jí vzhledem k vačce nekompromisně snížil o 2mm. Není to nic proti ničemu a bude to v pohodě fungovat...
15:07:37
07.02.2014
07.02.2014
minno
Aký KP má tento motor v sérii? 8,5:1 ako 105/120?
U tohto typu motora by som šiel na KP 9,5:1 ako mala aj 120LS, to je ešte taký rozumný kompromis....
K danej vačke sa vyšší KP určite vyplatí....
skoda.panda.cz/clanek.php 3?id=43
U tohto typu motora by som šiel na KP 9,5:1 ako mala aj 120LS, to je ešte taký rozumný kompromis....
K danej vačke sa vyšší KP určite vyplatí....
skoda.panda.cz/clanek.php 3?id=43
14:51:21
07.02.2014
07.02.2014
Václav Kršek
Zdravím kolegove, mám ve svém kilču motor š 110 zabudovaný v bloku 120M tudíš je tam plnoprůtokáč, nedávno jsem vyměnil vačku za vačku 254/254 z Feldy BMM 50 KW včetně C vahadel, a upravil rozdělovač na rozsah 10 stupňů, základní předstih při kterém motor pracuje nejlépe je zhruba 14-15 stupňů, chystám se sundat hlavu a zabrousit ventily, a napadlo mě, že bych nechal hlavu trochu snížit. Myslíte, že by to mělo význam, popřípadě o kolik ji vzít, a na kolik tento zákrok zhruba vyjde? Předem děkuji za vaše odpovědi.