OsazenÍ WÉbrŮ

prohledat
151 příspěvků (zobrazeno 101 až 150) od 26.01.2014 do 24.06.2015, založil/a pecen
řadit dle data
17:34:33
25.03.2014
vhml
Tak je to 1:45 ( 69 litrů za hodinu )



Tudíž mi jehlovým ventilkem dokáže protéct víc benzínu, než aktuálně umím vůbec sát z nádrže...
upraveno 1x, naposled 25.03.2014 18:32:27
17:24:25
25.03.2014
vhml
-> darklord 25.03.14 16:57:37: dobra pripominka, zkusim
16:57:37
25.03.2014
darklord
-> vhml: a z kanistru cez vicko karbecu?
16:51:25
25.03.2014
vhml
Tak chyba bude na více stranách.



Čerpadlo přečerpá dva litry:



Z kanystru do kanystru za 55sekund ( 133litrů za hodinu )

Z nádrže do kanystru za 2 minuty ( 60 litrů za hodinu )

Z nádrže přes víčko od karbu za 2:45 sekund. ( 43 litrů za hodinu )

A pak to má mít dost benzínu...
upraveno 1x, naposled 25.03.2014 16:53:55
14:02:27
25.03.2014
darabos
vtedy som nemal cas spekulovat a zhanat z tatrackeho... :)



-> vhml: sa mi zda, ze po prevrtani som poklepkal starym ventilom, s tym som urovnal dosadaciu plochu. Mne to tesni
upraveno 1x, naposled 25.03.2014 14:10:27
13:54:58
25.03.2014
vhml
-> darklord 25.03.14 13:53:30: ve webru asi ne. Druhá věc je, že jdou koupit odstupňovaný po 0,25mm :-)
13:53:30
25.03.2014
darklord
-> vhml: a pritom staci pouzit 2.5kovy ventil z T613
13:41:42
25.03.2014
vhml
-> darabos 25.03.14 13:28:35: jak jsi ho po převrtání donutil aby těsnil?
13:28:35
25.03.2014
darabos
-> vhml 25.03.14 13:15:42: mne nestacil na sedri, ale neviem aky je tam seriovy (1.5?)...ked som isiel plny kotol, 1,2,3 a 4-ke uz koniec, ubral som, pridal a zase to islo trosku, ako pises. Ja som prevrtal na 2.5-ku odvtedy je pokoj.
13:15:42
25.03.2014
vhml
-> Olgoj Chorchoj 25.03.14 13:11:19: Hladina je správně ( snad ). Pokud to podržíš proti delšímu kopci tak to zdechne jako když to vypneš. Dáš tomu pár sekund na rozmyšlenou zas to chvíli jede. Zavrhnul jsem mechanickou pumpu, dal velkou facetu a beze změny.



Mluvil jsem se Zenklem a ten povídal, že možná nestačí průtok šroubu ve stovkový nádrži. Má někdo zkušenost?
upraveno 1x, naposled 25.03.2014 13:17:31
13:11:19
25.03.2014
Olgoj Chorchoj
-> vhml: 1,75 je určitě malej? Není možný že bys měl nějakou podivnou hladinu??
07:47:06
25.03.2014
vhml
A ještě jeden dotaz. Mám plovákovej ventil 1,75. Evidetně je malej. Jak velkej dát? Stane se něco pokud jeho velikost přeženu?
12:38:38
24.03.2014
vhml
Chlapci zlatí, poraďte mi s naladěním volnoběžek na IDF. Nějak z toho nejsem moudrej.



Měl jsem volnoběžku 55 , šroubky vytočený o 2,5 otáčky a klapku o půl. Volnoběh super.

Ale protože šroubek vytočenej o 2,5 není teoreticky správně, vzal jsem volnoběžku 65. Šroubky teď mám vytočený o 1,5ot ( pokud vytáčím víc, nic se nemění. Pokud přivřu o čtvrt otáčky volnoběh klesne ) a pro dosažení stejnýho volnoběhu musím mít klapku otevřenou o celou otáčku.



Z toho mi plynou tři dotazy:



- proč když vytáčím šrouby víc, tak se nic neděje ( s 55 to bylo stejné, ale až po 2,5ot )

- proč teď musím mít víc otevřenou klapku abych dohnal volnoběh? Dal jsem větší trysku, ale šroubky mám víc zavřené. Benzínu by tam tedy mělo jít stejně.

- mám dát ještě větší volnoběžku abych měl méně otevřené šroubky? ( některé zdroje uvádí správnou polohu 0,5-1,5 , jiné zdroje 1,5-2,5 otáčky )
upraveno 1x, naposled 24.03.2014 12:57:48
19:24:00
28.01.2014
pecen
-> m8rinek:

no, tak nějak 4
20:47:26
27.01.2014
m8rinek
-> TTomas: hawk... když my tu máme tak krásnej testovací kopec :D
20:39:42
27.01.2014
TTomas
-> pecen 27.01.14 19:27:21: Jiste. Jen jsou naladeny profikem behem par hodin na brzde. Ve finale jsou casove i financni naklady mensi a vykon vetsi. A to se vyplati. Jen prijdes o tu srandu se v tom furt rejpat.
19:27:21
27.01.2014
pecen
-> Bery:

proč se ptáš, vždyť tam máš taky webry ne?
19:11:07
27.01.2014
Jindas
-> Bery: Rok ladění,desítky litrů stovkovýho benzínu, miliardakrát sundání karbců ze sání a nakonec poslání k doktorovi 40 jo a kopec u nás mezi Petrovicema a Pšánkama 3
19:03:53
27.01.2014
Evž@
-> Bery: když to děláš poprvé je to dlouho a moc projeteho benzínu.Ale když už víš co kde jak tak je to zlomek času.
18:37:52
27.01.2014
MVM
-> Bery:

Hrozně moc. Jenže tohle všechno není vždycky potřeba dolaďovat. Jenže se v tom spousta lidí vrtá až zbytečně moc(a NEMÁM NIC proti - taky jsem tak nějak začínal) Jen dneska všecno stojí prachy, a na webry je to všecko 4x. 6
22:23:24
26.01.2014
Bery
kolik to sežere času a peněz a benzínu to takhle po domácku ladit nakoupit,vyzkoušet přeladit,dokoupit,doladit na jeden benzín,pak třeba přeladit na nějaký víceoktan?
18:51:12
26.01.2014
Evž@
-> pecen:

emulzka F11,tryska 120,vzduch 170,akceleračka 40,volnoběh 45f9,dif 32 mm

ale je to 1289 obsah
18:01:03
26.01.2014
pecen
tak pro všechny až bude lepší počasí 4
17:47:09
26.01.2014
m8rinek
Abych se brodil sněhem a tam tahal z karburátoru trysky po mě snad nechceš... Je tam to co fungovalo... dif stejnej, volnoběžka menší, akceleračka 35 a hlavní trysku mám o dost menší...
17:01:53
26.01.2014
pecen
-> Evž@:

nóó, staré 1974 made in italy, tak jako auto made in czechoslovakia, ale to byla náhoda, klapky vyměněné, nikde neprosvítaj - ve stavu jsou dobrým bych řek - je otázka, co je sériový stav, dělali to na určitý typ motoru, nevím, jestli dělali dvojitý horizontální na šháde motory, snad na 130RS, ale to snad bylo zkus a uvidíš, tak jako teď :-)



tak už sem někdo hoďte to osazení, nebo je to tajemství v zájmu Vašich tajemství v F1
upraveno 2x, naposled 26.01.2014 17:08:22
16:45:53
26.01.2014
Evž@
-> pecen: jak starý máš ty karby?...pár lidí si mě stěžovalo že nemá přechody a že mají staré vylítané potvory....já co sem koupil nové tak sem neměl problém s přechodem nikdy...ani když sem je tam nasadil v sériovém natryskování

Jinak se musím opravit..psal sem že mam volnoběžku 40f9 ...ale mam 45 f9 což je seriove osazení.
16:05:18
26.01.2014
pecen
ježišíííí, kdo tvrdí, že vrkám v garáži (to tady musím mít videa jak si to prasím na vedlejších cestách?), naše švestky už na mě maj spadeno - nevím jak to všechno budu vysvětlovat 9



a mám takovej pocit, že nikdo to co má v autě sem nenapíše, je to škoda, vo tom by tenhle web měl být 10 , jenom já su takovej vůl, všechcno sem dám, aby měli i ostaní co nasávat
upraveno 2x, naposled 26.01.2014 16:22:53
16:00:28
26.01.2014
m8rinek
-> pecen: Rozprašovač problém není, stejně jinej neseženeš...
16:00:21
26.01.2014
MVM
-> pecen:

Jezdil jsem to stejný co ty ale s menšíma tryskama. Není co řešit a vrttat se v tom... Asi tak. Ale pokud s tím vrkáš jen na místě jak někteří tvrdí je to celé k ničemu. Ty rozprašovače se blbě shání,dost stojí a funguje i se 4,5. 4
15:50:44
26.01.2014
pecen
-> vhml:

jo je mi to jasný, mě to neva, že se v tom musím pořád šťourat, jsou dny, kdy je to super, a jsou dny, kdy se jim prostě nechce, a vooo vo tom to jee

spíš se mi nelíbí ten můj rozprašovač mám tam 4,5 ( měl bych mít 3,5 - 4) - což je asi dost proto jsem chtěl, aby tady někdo napsal, co a jak jezdí, zatím se tak neudálo
upraveno 1x, naposled 26.01.2014 15:52:58
15:43:16
26.01.2014
vhml
-> pecen 26.01.14 15:39:00: to co píše Daves není tak úplně jednoduchý, protože na to má velkej vliv i objem motoru. Z praxe ti na naladění škodováckýho motoru jako ti základ stačí F7 , F11 a F16
15:43:05
26.01.2014
MVM
-> pecen 26.01.14 15:33:01:

Dej 45 f 9,doladit šroubkama a musí to valit. To že tam trysky akcelerační perou benzín je snad jasný. Nastav přesně hladiny na obou je základ. A dobrý (vhodný) je mít regulátor tlaku benzinu. Rozdělovače měním,benzin taky a na karb nešahám.
upraveno 1x, naposled 26.01.2014 15:46:59
15:39:00
26.01.2014
pecen
-> m8rinek:

jako základ to stačí, mě stačilo vyměnit rozdělovač a byl jsem zase úplně jinde, stačilo změnit palivo a mohl jsem nastavovat znovu - jenom mě sere ten přechod, zkusím ještě výšku hladiny...daves píše

"Pokud potřebujete přidat bohatost v nízkých otáčkách a v přechodové fázi, zaměňte trubici za F3,F5,F7,F21

Pokud potřebujete ubrat bohatost v nízkých otáčkách a v přechodové fázi, zaměňte trubici za F2,F3,F11,F14,F15,F16

Pokud potřebujete ubrat bohatost ve vysokých otáčkách, zvláště se vzdušníky > 200, zaměňte trubici za F3,F5,F7,F8,F25

Pokud potřebujete přidat bohatost zvláště v přechodové fázi, zaměňte trubici za F7,F8

Pokud používáte velké hlavní trysky >160, zaměňte trubici za F2,F3,F4,F7,F17"

takže prostě kupte všechny a vyzkoušejte 3
15:36:46
26.01.2014
vhml
-> pecen 26.01.14 15:33:01: nevím jak u volnobeznej emulzek, ale u hlavních se emulzky liší i vnejsim průměrem a vnitřním průměrem, nejenom rozmistenim a velikosti der.
15:33:01
26.01.2014
pecen
-> Evž@:

právě podle toho prográmku je mi vyšlo 40F9 volnoběžky a bylo to chudý, v garáži nejezdím, to snad jasný, na volnoběh 50F8 lmbda luxus drží, ale mám špatnej přechod, nevím kdo s tím co přede mnou dělal, ty akcelerační trysky, co tam sou (3,5) chčijou jako kráva, jsou to 4 brutální proudy, dvakrát tak větší dává každej z nich, co klasická tryska normálního karbu a na jeden válec to tam nalít, se mi zdá moc.....ale čučim na emulzku a nechápu, proč jsou různý, vždyť paliva ti víc nepustí když tam máš xxxx označení, a vzduch pustí taky jenom podle toho jaký tam máš yyyyy označení, tělo té emulzky je pořád stejný ne?
14:57:51
26.01.2014
Evž@
-> m8rinek: asi jo..ja mam 40f9 a muzu ty srouby vysrubovat na max a ty otáčky nespadnou jak by měly..tudíš soudím že by tam mohli být bohatší
14:47:38
26.01.2014
m8rinek
-> Evž@: Tam Ti vyleze defakto co budeš chtít dle hodnot jaký tam nacpeš, jako startovací nastavení ok, ale chce to si pořídit 40-45 trysky alespoň ve třech základních bohatostech a začít ladit na pořádnym kopci. V garáži to moc nemá význam...
14:43:03
26.01.2014
Evž@
-> pecen: podle programku od davese je to pravě 40f9 6
14:33:13
26.01.2014
MVM
Teorie prográmku je krásná ale protože jsem měl hodně "podobný" motor tvýmu - říkám zmenšit.

Máš to uškrcený na bohatosti a v nízkých je webr mrcha na směšování. PS: Když se chce ani s DCOE to zákonitě nemusí být bohatý a rozchlastaný.. A ladit pod zátěží buď na pocit nebo AFR širokopásmovkou... 4
14:16:29
26.01.2014
pecen
-> m8rinek:

máš pravdu, ale pocitově to odpovídá
14:15:03
26.01.2014
pecen
-> vhml:

ne jezdím v garáži na 1čku a zpátečku 102
14:14:25
26.01.2014
pecen
-> Evž@:

40F9 jsem kupoval nové, a vrátil jsem se k 50F8 - podle toho prográmku od davesa to je idea základ
13:55:42
26.01.2014
m8rinek
-> pecen: Zmenšit volnoběžky jsem ti říkal už kdysi dávno. Co se týče lambdy, tak nevím jak moc Ti to měří dobře, když používáš úzkopásmovou sondu...
13:34:50
26.01.2014
vhml
-> pecen 26.01.14 07:11:55: jen tak mimochodem. Pořád to ještě ladíš vrkáním na neutral, nebo si s tím ( v tomhle počasí? ) vyjel nekam do kopcu?
upraveno 1x, naposled 26.01.2014 13:35:48
13:28:32
26.01.2014
Evž@
Volnoběžky by měly byt 40f9.

Hlavní systém bych zkusil ochudit na 125 trysku případně něco provést s emulzkou.
13:22:39
26.01.2014
pecen
-> MVM:

zkusim je vyměnit, ale byla tam daleko větší díra, mezi tím jsem ale vyměnil vačku a rozdělovač tak to nemůžu posoudit
13:22:26
26.01.2014
Jindas
-> pecen: Já mám chudý Wééébry 40 ale bez srandy 8 Zarostlý v kanálech.... už sou na číštění...
13:13:47
26.01.2014
MVM
Protože máš moc velký volnoběžky 4
13:02:05
26.01.2014
pecen
-> MVM:

babica 3 , si mě pobavil

čerpadlo facetka, tlak paliva nevím, ale nebyl problém, do hladiny jsem rejpal a dělal svoje těsnění pod víko, je pravda, že ta díra v přechodu začala po výměně těsnění - rozdělovač upravenej od urbiho, max tam je 35°, základ je 10° při 1000/min, po výměně rozdělovače to nahoře přestalo táhnout "(asi od 6000/min)" , bohátý to je po přidání plynu (blíží se to k 10), na volnoběh je lambda +/- 1, ale za jízdy kolem 2000/min je to hrozně chudý (20 a pak to neměří - mám, ale podzření, že to někde saje vzduch od hlavy) - ale webry budou vždycky bohatý s tím udělat prostě nic nejde - leda vyhodit 3
11:51:13
26.01.2014
MVM
Zdravim. Naladit Webry podle netu je jako vařit podle Babici. V podstatě tam máš teoreticky správný "základní" osazení. Nepíšeš jak jsou nastaveny hladiny,jakej je tlak benzínu,jaký čerpadlo... Než se začnou ladit karbece,chce to perfekt rozdělovač (zapalování) Zmenšil bych volnoběžky a hlavní trysky. (Myslím že je to bohatý..ale nejvíc řekne širokopásmová lambda.)
Extreme Tyres