skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
OsazenÍ WÉbrŮ
13:23:08
24.06.2015
24.06.2015

Petr Urban
Čepek přetlakové ventily nedává k webrům a to je "pan motorář"
09:40:02
24.06.2015
24.06.2015

Vena136 - zrušená registrace
-> vhml: zlatá nízkotlaká AC-pumpa 

22:16:24
23.06.2015
23.06.2015

vhml
-> MVM 23.06.15 18:51:37: mě pořád na motokarbech uráží dostupnost dílů k laditelnosti. Kde koupím jinou jehlu nebo třeba jinou pružinu šoupátka? Jinak samozřejmě ta rovnotlaká konstrukce je boží.
19:04:06
23.06.2015
23.06.2015

MVM
-> m8rinek: To víš že nedovedu 

18:55:08
23.06.2015
23.06.2015

m8rinek
-> MVM: Že to říkáš zrovna Ty :D, dokážeš si v eSku pod kapotou představit Keihina? :D
18:51:37
23.06.2015
23.06.2015

MVM
-> vhml: Není to pro funkci a obecně směšování u těchto konkrétních karburátorů vhodný mít vysoký tlak. Jsou nízkotlaký a spíš potřebují konstantní přísun paliva než tlak. Chová se to blbě s vysokým i nízkým.
A neřešte přece už pravěkký Webry - teď se přechází na moto
A neřešte přece už pravěkký Webry - teď se přechází na moto

18:35:22
23.06.2015
23.06.2015

vhml
-> MVM 23.06.15 17:20:21: tak nejslabší kulatá má udáno 4-5,5 psů. CO se vlastně děje pokud je tlak vyšší? Problémy s těsností? Přilíš rychlé doplnění plovákovky a tudíž ovlivněná funkce emulzek?
16:57:49
23.06.2015
23.06.2015

vhml
-> MVM 23.06.15 16:54:27: a jakej tlak a jeho průběh vlastně chci? Já to nikdy neřešil, připíchnul nejslabší kulatou Facetu a jel.
16:54:27
23.06.2015
23.06.2015

MVM
King je jeden z nejlepších regulátorů
S tím chybu neuděláš. Apropo Webry,Dellorto apod, by měly vždy při delší cestě na přepravníku mít napněný plovákovky "řídkým motorovým olejem" právě kvůli šetrnosti k plovákům. Tak praví Italové v příručce. Co se týká hladiny - je to základ všeho ruku v ruce s tlakem a jeho průběhem vůči zatížení..

15:49:53
23.06.2015
23.06.2015

Petr Urban
-> Toušík: Ne, mám jiné věci své, ale toto zatím beru od ČR vydřiduchů, ale začínám lepší věci řešit z venku.
15:26:38
23.06.2015
23.06.2015

Toušík
-> Urbi: Hele do speedpra si dojedu jezdím do Plzně do školy takže to je v klidu. Nevěděl jsem zda nemáš něco svého.
14:20:36
23.06.2015
23.06.2015

Petr Urban
-> vhml: dobrý rozsah :D ale taky bych se přikláněl k menší hodnotě, ať tam plovák nemá možnost ani v extrémech moc skákat.
-> Toušík: www.speedpro.eu/advanced_ search_result.php?keywords =k...
Oba reulátory fungují, osobně vyzkoušené. Právě dnes chci jeden objednat, tak mi dej jakkoli vědět zda mám vzít i pro tebe a jaký z nich, mohu poslat s rozdělovačem. (pošta na půl) Případně se podívej zda nepotřebuješ ze speedpra ještě něco ...
-> Toušík: www.speedpro.eu/advanced_ search_result.php?keywords =k...
Oba reulátory fungují, osobně vyzkoušené. Právě dnes chci jeden objednat, tak mi dej jakkoli vědět zda mám vzít i pro tebe a jaký z nich, mohu poslat s rozdělovačem. (pošta na půl) Případně se podívej zda nepotřebuješ ze speedpra ještě něco ...
10:47:38
23.06.2015
23.06.2015

vhml
-> Petr Urban 23.06.15 10:31:34: já právě mám předepsáno 32,5, kde mě teda překvapila ta přesnost na půl milimetru a dál jsem našel zkušenostní hodnotu ,,pro offroad použití dejte 20mm".
10:46:44
23.06.2015
23.06.2015

Toušík
-> Urbi: A je už nějakej regulátor odzkoušenej?? Popřípadě zda máš k nějakým přístup a poslal bys ho společně s rozdělovačem.
10:31:34
23.06.2015
23.06.2015

Petr Urban
-> vhml: nebo aby se neokřápal o dno, ale se suchými karby (provoz na LPG) asi nikdo s webry jezdit nebude :D Myslím že je to doplňující údaj nemající vliv na funkci za chodu a neladím to s nějakou přesností... spíše bych se zaměřil na skutečné hladiny vs. vstupní tlak na jehlový ventil.
07:41:53
23.06.2015
23.06.2015

vhml
Kontrolní otázka. K čemu je u nastavení plováku dobrá ta hodnota nejvyššího vyvěšení? Aby se neprohoupnul a neucpal kanály k tryskám?
19:39:56
04.09.2014
04.09.2014

Evž@
-> vhml:



12:53:16
04.09.2014
04.09.2014

koko
-> vhml: 

11:47:07
04.09.2014
04.09.2014

vhml
-> Pešek 04.09.14 11:45:28: pokud na to máš takovej dotaz, tak se na to snad radši vyser 

11:45:28
04.09.2014
04.09.2014

Pešek
Kluci ahojte. Mam taku blbu otazku. Chci nasupat webery na filcku. Nemuaim nic cipovat, ze ne?
Jde o bmm.
Diky.
Jde o bmm.
Diky.
23:18:47
03.09.2014
03.09.2014

Petr Urban
-> venni: není to jendy a je to na nový motor...tzn. bude se to stejně muset udělat.
10:28:03
03.09.2014
03.09.2014

venni
-> Petr Urban 02.09.14 00:11:00: přijde mi to jako Jendovo karbík.... :) na Pačejově bylo doladěno,aby podtlak byl u všech stejný.
21:29:32
02.09.2014
02.09.2014

Petr Urban
-> TTomas: V klidu, já ho stejně potřebuji furt a měl jsem ho také jen půjčený a musím si ho prostě pořídit pro sebe jako spoustu dalších věcí...neřeším. Pokud by ses chtěl stavit mrknout na zajímavý věci, klidně můžeš na pokec a můžeš vzít sebou ukázat synchro, abych měl porovnání co mi přijde.
19:50:07
02.09.2014
02.09.2014

TTomas
-> Urbi: O vikendu budu v Kyjove a klidne ten synchrometr vezmu s sebou k zapujceni.
14:30:44
02.09.2014
02.09.2014

m8rinek
-> Urbi: Kupovali jsme na ebay, za cenu podobnou Davesově, kdepak se dá koupit za 600?
Ono to je buřt co to je, je to jen klapka, která se dle podtlaku přivírá....
Ono to je buřt co to je, je to jen klapka, která se dle podtlaku přivírá....
10:13:30
02.09.2014
02.09.2014

Petr Urban
-> m8rinek: 1900,- je levný synchrotest ? Na sport-parts je 1400,- a na ebay i 600,- Asi to zkusím s tama. Stejně to všechno bude stejná čína.
09:46:37
02.09.2014
02.09.2014

Evž@
-> Urbi: já mám synchro ze speedpra,je tam levnější.Bypassy dobrá věc na jemné doladění...
01:23:54
02.09.2014
02.09.2014

m8rinek
-> Urbi: bypass maj to I pozdejsi generace italie. Synchro sneka ma za levno I daves. Na budiky nemiva dcoe vystup.
01:17:37
02.09.2014
02.09.2014

Petr Urban
-> TTomas: Díky. Zatím jsem měl vždy co dočinění pouze s webry bez tohoto a ladil jsem synchro jen mezi tělesy, předpokládám tedy že zde se mohou všechny komory zvlášť a udělám to tak. A propo nejlevnější synchrotest by mohly mít kde krom ebay u kterého nevím zda mi dojde co má dojít ?
01:01:20
02.09.2014
02.09.2014

TTomas
-> Urbi: Divim se, ze to ty jako motorovy zkusenar neznas, ale zase budiz ti k dobru, ze se zeptas. Lina huba hole nestesti. Jedna se o regulacni sroub pridavneho vzduchu a doladuje se s nim stejne proudeni dle synchrometru.
00:11:00
02.09.2014
02.09.2014

Petr Urban
Kdo by věděl co jsou to za změny na Španělských novodobých weber oproti staré Itálii ? Hlavně větší zakroužkovaná jehla s pružinou níže, zatím neuvědomuji účel, když je ocelová podložka na tvrdo u šroubu a pod ní jen o-kroužek a dotažené na cit po o-kroužek (tzn. téměř nulová možnost ladění) či co to plní za funkci... ladění obtoku ? Nastavení ?
17:55:42
01.09.2014
01.09.2014

vhml
Zítra nechám vyrobit protiublejvací víčka karburátoru ve stylu IDF. Tak uvidím, jestli jsem se vydal správným směrem :-)
17:30:53
19.07.2014
19.07.2014

pecen
-> m8rinek:
nebudeš ještě dělat, asi prodloužím sání, tak dva krát dva páry by se šikly
nebudeš ještě dělat, asi prodloužím sání, tak dva krát dva páry by se šikly
21:48:30
13.07.2014
13.07.2014

m8rinek
Vše pryč
17:52:18
13.07.2014
13.07.2014

m8rinek
-> elbacil: A na to jsi přišel jak?
16:32:49
10.07.2014
10.07.2014

vhml
-> elbacil 10.07.14 16:27:18: zatím jsem to neřešil, budu na to mít čas až koncem srpna
15:10:45
19.06.2014
19.06.2014

m8rinek
Tak gumenné podložky pod karburátor hotovy ve dvou sílách 5 a 8mm. Od každé je sada 4ks k mání. Jedná se o testovací sadu takže bych udělal cenu ,,pouhých,, 200Kč za sadu a očekávám zpětnou vazbu...
21:57:13
29.05.2014
29.05.2014

MVM
Chlapi.. JE velký rozdíl mezi pojmy těsnění a pružné uložení.. Těch správných provedení je jen pár a než řešit přisávání vzduchu a poškození motoru - tak to radši nechte na tvrdo..
21:50:45
29.05.2014
29.05.2014

m8rinek
-> vhml: Tak pánové od dbilas to slabší dělaj www.ebay.de/itm/.../31094
8618190?pt=DE_Auto...
21:42:39
29.05.2014
29.05.2014

vhml
-> m8rinek 29.05.14 21:30:17: bych ti řekl: dej mi jí půl ať si podložím IDF, ale už takhle nezavřu kapotu 
E: teď mi ale napadá že kolem 5000 se motor ve stovce občas nějak rozvibruje a zároveň zadusí... že by?

E: teď mi ale napadá že kolem 5000 se motor ve stovce občas nějak rozvibruje a zároveň zadusí... že by?
21:30:17
29.05.2014
29.05.2014

m8rinek
-> vhml: Není :D www.moto-ustinl.eu/katalo
g/.../popis_zbozi.asp?klic
_ma=19...
-> MVM: Sám to šmrdlám na tuho... Na to moje cestování to je buřt :). Je to podobná informace jako tady od Štěpána, tj. od pána co to kdysi jezdil...
Protože mě pryžová podložka zaujala, tak bych ji nechal vyrobit. V síle 8mm v 65Sh. Jsou nějaké návrh co se týče síly? Případně měl by ještě někdo zájem?
-> MVM: Sám to šmrdlám na tuho... Na to moje cestování to je buřt :). Je to podobná informace jako tady od Štěpána, tj. od pána co to kdysi jezdil...
Protože mě pryžová podložka zaujala, tak bych ji nechal vyrobit. V síle 8mm v 65Sh. Jsou nějaké návrh co se týče síly? Případně měl by ještě někdo zájem?
21:27:07
29.05.2014
29.05.2014

MVM
-> m8rinek:
Ze spojky kejvačky mi přijdou dost tuhý.. ovšem pokud Ti to funguje..
Ze spojky kejvačky mi přijdou dost tuhý.. ovšem pokud Ti to funguje..
21:26:25
29.05.2014
29.05.2014

vhml
-> m8rinek 29.05.14 21:20:02: jestli není snažší vybrat pružinu katalogovou 

21:25:52
29.05.2014
29.05.2014

StepaNoFUN
-> m8rinek: Z mojí hlavy to není. Kdysi tohle na závodech prohlásil jeden pán, kterej leta jezdil a viděl kluky, jak maj potíže... A kupodivu to fungovalo, ač tomu ze začátku nevěřili...
21:20:02
29.05.2014
29.05.2014

m8rinek
-> vhml: Já ti ji poradim :))) Sežeň si spojkovej koš na kejvačku :D.
-> Stepan FUN: Celoplošná pryžová podložka je docela dobrej nápad.
Na esku má kolega právě Okroužky a pružinky, za jízdy se zdá vše ok, nicméně ručně jde karburátorem pohnout tak, že si nasaje. Na ostrý trati jsem to zatím neviděl...
někde se mi tu válej i origo gumový mezikusy na sání ( podstatě jde o dvě příruby prolitý gumou).
-> Stepan FUN: Celoplošná pryžová podložka je docela dobrej nápad.
Na esku má kolega právě Okroužky a pružinky, za jízdy se zdá vše ok, nicméně ručně jde karburátorem pohnout tak, že si nasaje. Na ostrý trati jsem to zatím neviděl...
někde se mi tu válej i origo gumový mezikusy na sání ( podstatě jde o dvě příruby prolitý gumou).
21:15:19
29.05.2014
29.05.2014

vhml
-> MVM 29.05.14 20:59:09: konkrétní tuhost pružinky mi asi neporadíš viď? Protože moje byly fajn než se vyhřály, tak jestli mám koupit stejný, nebo slabší, silnější...
-> Eidy 29.05.14 21:01:56: Kroužek je tam tuším 43x5.
-> Eidy 29.05.14 21:01:56: Kroužek je tam tuším 43x5.
21:04:29
29.05.2014
29.05.2014

MVM
-> Eidy: Se mrkni ke mě na fotku - jak to je přes o kroužky a na pružinkách..
21:01:56
29.05.2014
29.05.2014

Eidy
-> Stepan FUN, vhml: Takže tlustý O kroužky a šroubky s pružinu utáhnout tak, aby pružina dosedla na závity těsně před otevřením? Tak asi jo no.
-> vhml: Ještě k těm vibracím - to by se dělo asi jen při určitých otáčkách, ale jestli se to děje při různých, asi bych tam nehledal. Na těch slickách uděláš hravě přes 1G, takže můžeš zkusit ladit karby v poloze přes 50°. Jinak nevím.
-> vhml: Ještě k těm vibracím - to by se dělo asi jen při určitých otáčkách, ale jestli se to děje při různých, asi bych tam nehledal. Na těch slickách uděláš hravě přes 1G, takže můžeš zkusit ladit karby v poloze přes 50°. Jinak nevím.
20:59:09
29.05.2014
29.05.2014

MVM
-> vhml: Ty vibrace mají vliv na přesnost hladiny a tím pádem průběh lambdy při vysokých otáčkách. Třeba tam kde je i celej motor natvrdo (formule,pořádný závodní auta) Odstředivá síla je zas o něčem jiným..-> Eidy: Ten fígl je v tuhosti pružinek a upevnění - sát falešnej vzduch to nikdy nesmí - jinak se ochudí směs a uhoří píst/hlava... a na tvrdo taky ne.. Když jsem tuto otázku položil dobovým ladičům/závodníkům - řekli mi že to se musí vychytat
Ani málo ani moc..

20:55:58
29.05.2014
29.05.2014

StepaNoFUN
-> Eidy: Silnější guma mezi příruby... Kdysi to doporučoval jeden pán co jezdil VTFS a ono to opravdu fungovalo...