skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Blok Motoru Bmm/mpi
-> Lamz: Nebo by rád měl víc práce než jen povolit urvanej šroub, měnit blok je práce za víc peněz.
-> stepan: tak ja si myslim ze kdyby se to salo jemu tak to udela jelikoz se to nestalo jemu tak je lenivej
-> Lamz: Tak stačí navrch položit a pořádně přivařit matku a za tu to povolit. Docela se divim, že opraváře něco takovýho nenapadne/neumí to, asi slušnej oddíl.
-> stepan: zarovno s blokem
-> Lamz: V jaký hloubce je utrženej?
Uthl se mi sroub hlavy valcu u vodni pumpy byl jsem dnes s motorem u automechanika a ten me nedoporucuje to odvrtat ze vtomhle miste je to dost nebezpecne
-> Lamz: Jak je v prdeli?
Proste pouzit jen ten blok MPI nic vic ztoho
Muj blok je vprdeli
a mam tu zadrenou MPI 136 tak jsem to chtel zmyho dat do toho zadrenyho

-> Lamz: Nechápu, prostě použiješ původní blok nebo pokud nemáš seženeš jinej se stejnym typem a naskládáš to do něj
Takze by to byl asik problem kdyz ja mam 135B a bylo by tam 135M nebo 136M Neda se to udelat
jako nahradni dil by tak neco ?
jako nahradni dil by tak neco ?
Musí ti to sedět podle papírů, co je uvnitř nikdo zkoumat nebude
-> Lamz: 136M, 135M
Mam takovou otazecku vadilo by nejak pri STK kdyz preskladam BMM vnitrnosti do MPI bloku ? Hlavne by nesedelo cislo asi nevim jak je znaceny MPI.