skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
carlson antifrost stabil a favorit
ani nevim jak přesně nato jen vím že je potřeba stroboskop na řemenici a pootáčet rozdelovačem tuším v místě té obýmky jakoby ale kdy je to dobré to fakt nevím je to muj první motor se kterým jsem něco dělal
-> Mára-rs: to ho neodhadneš? ja si to ladim sam.. jumbo potvrdí že to měl přesně :D
už mám byl jsem tady unás u mechanika a měl nějakej modrej tak mi prodal
ale auto nejede musím nechat udělat předstih na sitič jakš takš drží ale jak vypne tak to polevuje pak to střelí do karbece a pak to zdechne :D a z výfuku dýmovnice 

a bacha na to co kupuješ jestli fridex ( plus destilku) nebo www.kmoch.cz/kmoch/.../16
7-Fridex-G-48-3L koncentrát už naředěnej
-> Mára-rs: ne. jdi do normálního obchodu, né do tesca :)
-> Mára-rs: v tescu asi tažko. skús benzínku alebo nejaký auto-moto obchod v okolí 

-> Tomaso435: nevíš jestli je v prodeji v tescu ?
-> Mára-rs: fridex - modrej kanistřik.
a co tedy koupit ??
to je pěknej bordel jak to mam poznat když to tam není napsané kurňa 

-> Mára-rs: zozerie ti hlavu
tam právě není napsané žádné g11 ani g12+ ale tak když to tam neleju jen na zimu tak by se nemělo nic stát ne?
-> Chali: takže si koupil pro litinu
-> Mára-rs: Název asi odkazuje na Fridex Stabil,který nebyl pro celohliníkové motory
-> Tomaso435: tam jsem to hledal ale nemají to tam tak už nevím 

ty bys měl mit ten Antifrost G11 dle mě...
ale jinak bych si nic takovýho už nekoupil. zahubí ti to celý auto... klasickým fridexem co maj na některejch benzinkách tomu jenom prospějěš
ale jinak bych si nic takovýho už nekoupil. zahubí ti to celý auto... klasickým fridexem co maj na některejch benzinkách tomu jenom prospějěš