skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
osky klapiek na karbeci - mazadlo
-> m8rinek: Já neříkám, že je to špatně, ale v době kdy se ty auta vyráběly se prostě počítalo s tím, že když už se najde někdo kdo na tom najede dost aby ten karburátor odničili, tak si holt koupí novej - zase stál pětinu co ten weber...
-> dragon_cb_cz: Pro zlepšení kluzných vlastností se dá udělat ledacos, především se přidávají některé prvky.
Weber tam má futra, kvůli tomu, že nenamáháš tělo a jsi schopnej je v případě opotřebení vyměnit, což je u jednorázovejch karburátorů problém...
Weber tam má futra, kvůli tomu, že nenamáháš tělo a jsi schopnej je v případě opotřebení vyměnit, což je u jednorázovejch karburátorů problém...
-> m8rinek: No jo, aby si Mr. Weber Inside nepřihřál svojí polívčičku... jasně že lepší karburátory tam ty pouzdra nebo ložiska maj - ale tak mě napadá, není to náhodou protože jsou hliníkový a ne zinkový?
-> minno: Sorry, já nějak žil v tom MOLSOvo dotazu na SEDR a nedošlo mi, že ty už jsi postoupil o level výš
-> minno: Sorry, já nějak žil v tom MOLSOvo dotazu na SEDR a nedošlo mi, že ty už jsi postoupil o level výš

Ono to s těma kluznejma vlastnostma zas tak veselý není, lepší karburátory mají minimálně nalisovaná kluzná ložiska z bronzu, nebo i kuličková...
-> dragon_cb_cz: ja zinok nevediem
Ale hliník má tiež dobre klzné vlastnosti, otázka znie čím primazať osičky bez rozoberania a vyberania osiek.

tak karbec je už tretí den nahodeny na aute ... použil som "suchu PTFE vazelinu v spreji", uvidime ako sa to bude spravat. Ak sa to zas poserie skusime daco ine
-> minno 27.11.13 22:52:11: myslim ze tam dost robi aj to ze benzin ten karbec celkovo ochladzuje ... pri prevadzke na plyn je ten karburator horuci jak svina

-> minno 27.11.13 22:52:11: myslim ze tam dost robi aj to ze benzin ten karbec celkovo ochladzuje ... pri prevadzke na plyn je ten karburator horuci jak svina
-> minno: Teoreticky by neměly potřebovat přimazávat ničím, zinek pokud vím má docela dobré kluzné vlastnosti... Nemyslím si, že benzín v tomhle případě plní nějakou mazací funkci.
Pri jazde na benzín sú osky klapiek "primazávané"? benzínom?
ja mam tiež plyn a medená pasta sa dobre osvedčila
-> MOLSO: WD40 je uvolňovač, ale ne mazadlo, zkusil bych nějaký ,,dry lube,, co se používá třeba na řetězy...
-> dragon_cb_cz: :docela dlouho,rozhodně déle než WDčko.
-> sep: A jak dlouho tam vydrží?
Suchý grafit.
-> stepan: Kdyby to bylo tak jednoduchý, tak není problém sehnat dobrej SEDR - protože by tímhle způsobem šly krásně opravit. Jde to, ale stojí to majlant... ale místo teflonu se použijou tekutý pouzdra pokud vím (na vrtání a narážení je tam dost málo materiálu).
-> MOLSO: Co ty díry pro osu zvětšit a naklepnout teflonový pouzdra? Ale asi by to bylo docela náročný.
-> MOLSO: MoS2 je podle mě dobrá úvaha, ale teflon by taky nemusel být marný - zkus na jednu klapku jedno, na druhou druhé a uvidíš která se kousne první 

-> MOLSO: Dej tam Lekr,za 9-let provozu na Lpg nezůstaly viset
-> MOLSO: A00 

Zdar hoši zase mám jeden problémik 
Na plynifke mám sedr 136, jazdím výhradne plyn a mal som problém s klapkami, ktoré po čase ostávali visieť a vždy keď som ich pristrekol WD40kou, tak sa zase na napr. mesiac rozhýbali. Momentálne pripravujem druhý karbec a osičky mám vonku. Rád by som do dier pre osky anniesol niečo, aby tam bolo nejaké mazadlo, ktoré by niečo vydržalo. Čo by ste tam dali vy ? uvažoval som nad nejakou vazelínou s molykou alebo s niečím s prídavkom teflónu ...
dík

Na plynifke mám sedr 136, jazdím výhradne plyn a mal som problém s klapkami, ktoré po čase ostávali visieť a vždy keď som ich pristrekol WD40kou, tak sa zase na napr. mesiac rozhýbali. Momentálne pripravujem druhý karbec a osičky mám vonku. Rád by som do dier pre osky anniesol niečo, aby tam bolo nejaké mazadlo, ktoré by niečo vydržalo. Čo by ste tam dali vy ? uvažoval som nad nejakou vazelínou s molykou alebo s niečím s prídavkom teflónu ...
dík