skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Nefunkcny karburator
Dakujem vsetkym za rady skusim rozbehat tu pumpicku.
-> Bukaj: 

-> schrenkie: Jak napsal -> pap: , akorát pokud je pístek pořádně přischlý, tak jemné klepnutí nepomůže a budeš ho trhat kombinačkama. Tak jako tak je to téměř jistě přischnutý pístek, je to snad největší bolest tohodle karburátoru. Ideálně ho vyndej a koukni na stav, pokud bude už hodně jetý, dej rovnou nový...
-> schrenkie: Jak píše Pap - převod není napřímo, ale přes pružinku. Při dlouhém stání (komora bez paliva) se kůžička pístku pumpičky přilepí (přioxiduje) ke stěně pumpičky a je nutno ji uvolnit. stačí většinou prstem zatlačit, nebo lehce klepnout do jejího dříku.
Pokud pístek chodí volně a injektor přesto nestříká, tak jedině vyndat injektor, profouknout kanálek (tam asi problém nebude) a zkontrolovat kuličku injektoru, zda není přilepená ve spodní poloze.
Pokud pístek chodí volně a injektor přesto nestříká, tak jedině vyndat injektor, profouknout kanálek (tam asi problém nebude) a zkontrolovat kuličku injektoru, zda není přilepená ve spodní poloze.
-> schrenkie 16.11.13 21:52:31: odsrobujes veko, 5 skrutiek, vacsinou sa stava, ze je prilepena k stene. Ja ked som po polroku startoval, tak to bola nutna cinnost vzdy, to odlepit, a to tak ze po tom jemne klepnes. To ci je problem v pumpicke zistis tak, ze ked potiahnes za prevod na klapku (akoze pridas plyn), tak sa bude hybat mechanizmus, ale piestik (cize pumpicka) nie.
Ahoj myslis pumpicka priamo v karburatore? No moze byt, lebo ked som skusal pumpovat palivo do injektora tak sa zdalo akoby to slo nejak naprazdno. A ako to mozem rozobrat? Musim dat dole cely karburator alebo nejak zvrchu to ide rozobrat? Dakujem
-> schrenkie: Karbec origo BS?
Pokud ano, tak by mohla být v háji pumpička (pístek s koženou manžetkou), případně přilepená kulička v injektoru...
Pokud ano, tak by mohla být v háji pumpička (pístek s koženou manžetkou), případně přilepená kulička v injektoru...
Ahojte potreboval by som poradit. Pocas leta som robil GO na mojej skode 110 a motor bol z auta vymontovany tzn pol roka nesiel. Predtym plne funkcny. Je tam problem s karburatorom, konkretne injektor nestrieka palivo do sania. Neviete co moze byt pricinou? Dal som dole horny kryt karburatora vyfukal vsetky dyzy a vzdusniky ktore som tam nasiel a nic a plavakova komora je plna paliva. Dakujem za kazdu radu.