výfuky :-(

prohledat
7 příspěvků (zobrazeno 1 až 7) od 25.10.2013 do 26.10.2013, založil/a zdeny10
řadit dle data
19:49:07
26.10.2013
zdeny10
Díky Urbimu za názor a rady a díky Kingovi za pozastavení nad průměrem vedení....i mně to přišlo veliký, ale někdo už to zkonstruoval, na autě (bývalého majitele) to osazené bylo a "asi" to nějak i fungovalo....udělám to, co všichni říkáte......vyzkouším a uvidím :-) Díky
13:38:00
26.10.2013
stepan
-> King: Je.
11:24:43
26.10.2013
King
Jenom takovej "lamí" dotaz k tomu průměru trubek - není to na danej objem motoru kapánek předimenzovaný? Takovej průměr má sériovej vejfuk na Duratecu 2,5 V6, kterej v sérii točí 6500rpm...
19:01:48
25.10.2013
Petr Urban
Pokud k lepšímu vyplachování motoru donastavíš i směs - bohatější adekvátně - typnu o 0,05 až 0,10 trysky nahoru nebo nastavit dle lambdy, tak by si to u předpokládaného výkonu 100HP mohl poznat znatelně, hlavně ve vyšším pásmu otáček. Pokud využíváš hlavně nad 3500ot., žádné výrazného zhoršení v dolním pásmá otáček bych se zřejmě neobával, spíše naopak v celém spektru 3500-6500ot. by se to mělo zlepšit. 4 Samozřejmě uvidíš po otestování, ale nějaké drama v zhoršení bych neočekával.
17:43:55
25.10.2013
zdeny10
:-)
17:33:25
25.10.2013
Eidy
-> zdeny10: Dát to tam chceš každopádně, takže nevím, proč se ptáš. Prostě to tam šoupni a zkus to.
17:24:18
25.10.2013
zdeny10
Ahoj kluci. Mám takovej drobnej dotaz. Teda spíš mi jde jen o názor na věc. Věc se má takto: Jezdím hobbyautokross a mám upravenou feldu. Odjezdil jsem dvě sezóny s takovýmto výfukem - SÉRIOVÉ LITINOVÉ SVODY SE SLÍCOVANÝMI KANÁLY S HLAVOU, PŘEDNÍ DÍL Z FAVORITA BEZ KATU, STŘEDNÍ DÍL POUZE TRUBKA O SÉRIOVÉM PRŮMĚRU A ZADNÍ DÍL TVOŘEN NĚJAKÝM SPORTOVNÍM TLUMIČEM (ASI GOLF). V průběhu sezóny jsem sehnal toto - SVODY 4-1, STŘEDNÍ DÍL TVOŘEN CCA. 60cm DLOUHÝM REZONÁTOREM A ZA NÍM UŽ "JEN" TRUBKA AŽ DOZADU (PRŮMĚR TRUBEK 52mm)....neočekávám od toho nějaký výrazný zlepšení. Naopak se bojím, jestli to není krok zpět kvůli zpětným tlakům a tak. Jak říkám, je to auto, který se využívá v rozsahu od 3500 do 6500 otáček, takže spodní režim klidně oželim. Výkonově se pohybuju kolem sta koní. Jde mi jen o váš názor. Dát to tam už z principu musím.....nestálo to zrovna pět korun :-D Díky za názory chlapy.
Extreme Tyres