
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
padá" benzín
-> WingArrow - zrušená registrace 09.10.13 22:35:15: Motor pôjde dlho podľa stavu, odporúčam nejaký drôt na prichytenie páčky, je tam teplo.

Sranda je, že sa odparí benzín z karburátora a aj keď je už vypnutý motor, po klesnutí plaváka sa otvorí ventil a dotlačí tam zbytkový tlak v hadici medzi ACpumpou a karburátorom.
Hadica medzi ACpumpou a karburátorom by nemala byť zbytočne dlhá. Extra filter paliva mám pred ACpumpou.
Malý testík: Na zohriatom motore t.j. po jazde nevypni motor, ale zatlač páčku ACpumpy a drž. Ako dlho ti pôjde motor na voľnobehu do vypnutia t.j. do minutia paliva v karbe?
Hadica medzi ACpumpou a karburátorom by nemala byť zbytočne dlhá. Extra filter paliva mám pred ACpumpou.
Malý testík: Na zohriatom motore t.j. po jazde nevypni motor, ale zatlač páčku ACpumpy a drž. Ako dlho ti pôjde motor na voľnobehu do vypnutia t.j. do minutia paliva v karbe?
-> mikihans: Benzín se kupodivu při teplotách panujících v SEDRu po jízdě dost ochotně vypařuje. Trošku to možná omezí fungující neopotřebenej ventil odvzdušnění plovákovky, ale zázraky bych od toho nečekal. S tím "AC pumpa v pořádku" byl byl opatrnější :)
-> mikihans: Nejspíš máš špatnou hadičku z nádrže k AC pumpě, spadne ti sloupec benzinu v hadičce zpět do nádrže. Jestli máš ještě zelenou, opletenou, vyhoď ji a dej pořádnou černou. Se zelenou jsem se trápil dost dlouho a nikdy nevydržela dýl jak 2 roky a zase padal benzin. Po výměně za dvojplášťovou černou hadičku bylo po problému. Maximálně když jsem zjistil padání benzinu i poté, tak už byl problém jen ve zpětném ventilu AC pumpy. Pravděpodobně při nastartování motor naskočí a hned zhasne. Můžeš mít taky buď špatně utěsněnou nebo prasklou skleničku s filtrem paliva.
A když budeš v tom vyměňování hadiček, tak si vyměň i na chladicím okruhu vpředu od chladiče a od topení na odvzdušnění a vzadu u motoru spojovací hadičku na malý okruh za dvojplášťovou taky. Já jsem koupil 6 mm hadičku na benzin, takto jsem všechny staré zelené vyměnil a od té doby nemám problémy se zavzdušněním chladicího okruhu.
A když budeš v tom vyměňování hadiček, tak si vyměň i na chladicím okruhu vpředu od chladiče a od topení na odvzdušnění a vzadu u motoru spojovací hadičku na malý okruh za dvojplášťovou taky. Já jsem koupil 6 mm hadičku na benzin, takto jsem všechny staré zelené vyměnil a od té doby nemám problémy se zavzdušněním chladicího okruhu.

-> mikihans: Ono ho v té plovákovce zas tak moc není - a ten zmizí tak jako tak. Spíš jde o to, aby ti pumpa udržela sloupec v hadicích a nemuselo se to celé odvzdušňovat. Tzn nové ventilky nebo celou pumpu.
Ahoj, u mého SEDRu, když večer dojedu, tak ráno bez "namačkání" benzínu do karburátoru AC pumpou skoro nenastartuju, plovákovka je téměř prázdná. Čím to? Karburátor vypadá OK, benzín nikde okolo neteče, AC pumpa v pořádku.
Kam se vlastně benzín ztrácí? Nebo se vypařuje? Nevadí mi ani tak to že musím každé ráno pumpovat, po napumpování chytá na otočení startéru, ale spíš že mi přes noc někam zmizí pár desítek ml benzínu, což když se za rok nasčítá...
Kam se vlastně benzín ztrácí? Nebo se vypařuje? Nevadí mi ani tak to že musím každé ráno pumpovat, po napumpování chytá na otočení startéru, ale spíš že mi přes noc někam zmizí pár desítek ml benzínu, což když se za rok nasčítá...
