skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Čerpadlo Felicia 1.9d
-> StepaNoFUN: no auto normálně jezdilo a fungovalo, tzn. klíče a řj. původní, čerpadlo z jiného auta.
-> vaclav785: Ano. Staci to prizpusobit. Pokud mas klic sparovanej s krabickou, pak je to opravdu takhle jednoduchy.
Ahoj, použiji toto téma. O víkendu jdu měnit naftové čerpadlo. Mechanicky je mi snad všechno jasné, ale nejsem si jist imo. Dočetl jsem se, že pro přizpůsobení čerpadla by mělo stačit dát adresu 41 (motor) a pak adresu 25 přizpůsobit čerpadlo, ale přijde mi to podezřele jednoduché. Druhá varianta je imo off. Stačí proklemovat ty dva dráty na té jednotce, nebo se musí natáhnout 12V ke Stop ventilu? Měnil jste to někdo? Jsou u toho ještě nějaké problémy? Díky za rady
Žádný odborník na brněnsku na 1.9D AEF?:)
Nikdo nic?
Tak problém bohužel setrvává, nějaké doporučení na osobu v Brně a blízkém okolí ohledně kontroly či seřízení Lucase a vstřiků? Díky
-> palinator 14.02.17 20:20:05: No na předvstřik je háklivá hodně, ale když už bych v tom nechal někoho se "pohrabat", tak zda by šlo mrknout na celkový stav čerpadla a vstřiků...
-> tasatunga:
Nejsem si jistej, ale není 1,9 D náchylná na správné nastavení předvstřiku, že to pak dělá takovýhle brikule?
Nejsem si jistej, ale není 1,9 D náchylná na správné nastavení předvstřiku, že to pak dělá takovýhle brikule?
Popíšu následující problém - při jízdě kolem 2000-2500 ot/min dle otáčkoměru a přechodu ze "zavřeného" plynu do tahu a následná vytrvalejší jízda při 2500ot/min má motor tendence k nepravidelnému a kolísavému chodu, resp. tahu. Existuje v Brně a okolí někdo, kdo by dokázal posoudit stav, nastavení Lucase a stav vstřiků? Tudíž říct,zda vyměnit čerpadlo, vstřiky nebo obojí. Motor najeto cca 250 tisíc, posledních 50 tisíc co vlastním pravidelně VIF léto, zima...Díky za tipy
-> tasatunga 02.10.13 18:06:06: originál jenom Lucas, bosch pasuje z jakýhokoliv koncernovýho dieslu ![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> tasatunga: Kolega se tě jen snaží usměrnit stejně jako kohokoliv jinýho, tak tady nevyskakuj a nezakládej zbytečný témata.
-> tasatunga:
![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
Takovýhle blbečci se najdou koukám všude. K tématu hovno vědí, ale vypisovat kraviny jim jde na jedničku.
-> tasatunga: Reakce na tvoji další zprávu. Ne nejsem burane.
OOOO ty seš vážně vtipnej…Nejsi náhodou z Prahy??Asi jo, viď:)))
OOOO ty seš vážně vtipnej…Nejsi náhodou z Prahy??Asi jo, viď:)))
Takže když to má někdo v autě,tak už to měnil??Narazil jsem na inzerát čerpadlo bosch felicie 1.9d..
-> peter13789 02.10.13 20:59:02: tiež nie
-> tasatunga: ja som sa s Bosch origo ešte nestretol ....
A neměly to některé roky výroby??Tak je známe jak je na tom s kvalitou Lucas x Bosch ne??
Asi podle toho jak stačil asi kdo vyrábět. Ve 406 taky jednou bylo to a jednou to například
Proč některé měly čerpadlo Lucas a některé Bosch??
Proč většina dieselových feld má z výroby Lucas a některé Bosch?? Měly to jen některé ročníky nebo v čem je zakopaný pes??Dík