To auto je prostě zakletý :D nevím někdo zda je záměná vačka 77kW BKC s 85kW AUY ??
Tak jestli je číslo dílu 038 109 101R tak stejný jsou ...
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
1,9 Tdi 77 Kw snímač polohy vačkový hřídele
20:05:25
10.06.2016
10.06.2016
venni
-> saskyn2: jasně až budu u auta vyzkoušim to hubou.Kdyby byly Bešiny teď,řeknu ať mi ho přivezeš,ale jaksi to nestíhám.Zkusim v týdnu diagnostikovat a vyčistit i egr u Eldy na BLS a když bude KO dam Ti vědět ;)
19:52:11
10.06.2016
10.06.2016
saskyn2
egr mám funkční 700kč. Ten starý vyzkoušíš normálně hadičkou a sát.
19:18:37
10.06.2016
10.06.2016
venni
-> Milan 136: tak jsem to zkusil...:D spodek tý osičky je jakoby roznejtovanej,ale odvrtat to jde.Nicméně pak by se to muselo zapájet nebo kápnout COčkem a to už se mi asi uplně nechce :D
18:16:28
10.06.2016
10.06.2016
Milan 136
-> venni: membranu asi neprendas. Je to cely zapertlovany. Ale zkusit to muzes :)
17:43:50
10.06.2016
10.06.2016
venni
-> palinator 09.06.16 23:18:47: tohle už nemá klasickou N75 atd,hadičky nejsou ani ty pletený co odcházi.Do nouze to nepadá a jede jak fík,prostě to nasvědčuje jen tomu egru.
Teď mě napadlo že mam doma jeden egr taky ze 77kw tourana co má po ráně ulámaný držáky.Zkusim ho kuchnout a zjistim jestli by nešla přehodit membrána.
Teď mě napadlo že mam doma jeden egr taky ze 77kw tourana co má po ráně ulámaný držáky.Zkusim ho kuchnout a zjistim jestli by nešla přehodit membrána.
17:39:41
10.06.2016
10.06.2016
venni
-> Karel. 10.06.16 12:45:09: při zaslepení egru to většinou do roku 03 nesvítí,nevim co je na tom pravdy.Nicméně já to musim vyřešit kvuli emisím který jsou za 7 dní :/ Protože radiness kod píše u recirkulace spalin chybu,to jediný mě trápí.
Tak říkáte že elektrika tohle neovlivní.ok seru na kabeláž a klapku a zkusim vyměnit samotnej egr.
Tak říkáte že elektrika tohle neovlivní.ok seru na kabeláž a klapku a zkusim vyměnit samotnej egr.
14:42:27
10.06.2016
10.06.2016
Nwkt
-> Karel.: Tam se to nějak lámalo podle roku, svítil po zaslepení i na posledních rotačkách
12:45:09
10.06.2016
10.06.2016
Karel.
Jak píšete, mně nic nesvítilo. I když svítí tak to jde udělat, jsou takové firmy
12:24:27
10.06.2016
10.06.2016
Milan 136
-> Karel.: pokud to je udelany tak, ze nesviti check a je cistej radiness kod, tak proc ne. Pokud ne, tak to nikdo merit nebude...
12:22:14
10.06.2016
10.06.2016
palinator
-> Karel.:
Chybu to nevypisovalo jo? Samozřejmě že to hodnotama projde, když měřej jenom kouřivost, která se zaslepením EGRu může i zlepšit.
Chybu to nevypisovalo jo? Samozřejmě že to hodnotama projde, když měřej jenom kouřivost, která se zaslepením EGRu může i zlepšit.
11:15:20
10.06.2016
10.06.2016
Karel.
-> Milan 136: Na galaxy II 1.9tdi PD jsem měl egr zaslepený a na emisích auto prošlo s krásnýma hodnotama
11:11:27
10.06.2016
10.06.2016
djmaso
-> Milan 136: hohohoho mám technickou ještě na 1.5 roku. doufám že zlaté české ručičky něco vymyslí :D
10:24:01
10.06.2016
10.06.2016
Milan 136
-> venni: to je nejaka chyba nebo blbej preklad. Vem kus hadicky a zkus nasat klidne pusou. Nejspis bude ko membrana
-> djmaso: to se asi nebude libit na emisich
-> djmaso: to se asi nebude libit na emisich
08:43:28
10.06.2016
10.06.2016
djmaso
-> venni: nee nic špatného normálně ti odešel EGR to mám taky a s vrtulníkem na přístrojovce lítám již 100 000km :D :D
23:18:47
09.06.2016
09.06.2016
palinator
-> venni:
Nevim jak u PD, ale u rotačky to jde přepojit na ventil ovládání turba a přes základní nastavení se to dá ozkoušet, jestli EGR jede.
E: regulace turba jede tak jak má? Jestli lze vyloučit chybu v podtlakovejch hadičkách. Někdy zdánlivě krásná, neporušená hadička která vypadá jako nová umí udělat pěknej mazec.
Nevim jak u PD, ale u rotačky to jde přepojit na ventil ovládání turba a přes základní nastavení se to dá ozkoušet, jestli EGR jede.
E: regulace turba jede tak jak má? Jestli lze vyloučit chybu v podtlakovejch hadičkách. Někdy zdánlivě krásná, neporušená hadička která vypadá jako nová umí udělat pěknej mazec.
22:46:50
09.06.2016
09.06.2016
venni
Proč je u tý chyby psán tento postup nechápu...kdyby byl vadnej snímač bude to zase dělat jinej bordel ne? Díky za každej postřeh....tak nějak počítam s tím že se zase něco přiučím a opět mi pomůžete najít zakopanýho psíka :)
22:44:14
09.06.2016
09.06.2016
venni
Tak po cca dvou letech zase nějaké závady z kterých nejsem moudrý :D minule překlesaný kabely v husím krku...ted jsem u stejnýho auta řešil překlesaný kabely k čidlu nárazu od airbagu... Opraveno.No a teď pojďme k tomu co mě trápí. svítí chyba 16 785 viz obr. Poslední hodota mě nějak neštymuje,podle tabulky by tam mělo být do 300??? Egr s trubkama se čistil (bez výsledku) je to pořád stejný. Může být třeba v háji membrána v egru? Mam schánět pumpu abych změřil zda drží podtlak?Další věc,proč mi VIS píše abych kontroloval snímač otáček? ( ten jsem dnes opět propípal s řj a ok) pak jsem ještě zkoušel propípat klapku (napsal jsem si na napír jen piny a ne barvy drátů,pc se šématem bylo daleko) a u klapky mi píply jen dva káble. Může to mít spojitost? Nějak se mi nechce půjčovat v krámu egr,když bude chyba svítit pořád.Pak teda taky svítí žhavička na 4tým válci,ale to doufam spojitost nemá.Docela je toho na forech dost,ale nikdo nemá kloudný postup ani vyřešení problému. PS: Motor pořád stejnej BKC
07:15:03
18.08.2013
18.08.2013
venni
-> saskyn2: kod mam BKC,jj už se v tom asi drobet orientuju a vidím že třeba na 77kW BJB jsou ty piny jinak než BXE. No uvidíme... každopádně všem moc díky za rady a za ochotu
00:53:09
18.08.2013
18.08.2013
saskyn2
BKD je úplně jiný, to samý 74kw, to je k hovnu, nevim co máš za kod ale BXE je G28: 60 pinová svorkovnice T60a pin 42-1 na g28, pin 58- pin2 na g28m, pin57- pin 3 na čidle g28.
G50:
T60a/27- pin 1 na g40, T60apin 28- pin2, T60a pin12-pin3na g40,
G50:
T60a/27- pin 1 na g40, T60apin 28- pin2, T60a pin12-pin3na g40,
19:57:14
17.08.2013
17.08.2013
Milan 136
Rozbal husi krk na prevodovce co vede pod starterem kolem prevodovky. Asi to bude nekde prosoupany
16:43:51
17.08.2013
17.08.2013
venni
-> kyfkař: ja sosam schema na 2,0 TDi BKD uvidíme. Díky!!
16:40:34
17.08.2013
17.08.2013
kyfkař
jsem našel pin 102,110 snímač kliky
101,109 snímač vačky
ale nevím to přesně protože na 77kw nemám schéma tohle je 74kw
101,109 snímač vačky
ale nevím to přesně protože na 77kw nemám schéma tohle je 74kw
16:26:17
17.08.2013
17.08.2013
Nwkt
-> venni: Si sežeň schémata nebo dílenskou příručku, tam by to mělo bejt popsaný
16:18:26
17.08.2013
17.08.2013
venni
-> kyfkař 17.08.13 16:06:27: no jo,ale co když ten kabel bude fakt v háji?Kdyby byl OK tak chápu,že se na nějakým pinu v ŘJ trefím a měřák zapípá,ale jakmile bude kabeláž KO nezjistím,kterej pin to v ŘJ je ne?Nevěděl by někdo jakej je to pin?
ale težko mi někdo řekne,je to třetí z leva :)
ale težko mi někdo řekne,je to třetí z leva :)
16:06:27
17.08.2013
17.08.2013
kyfkař
však s tím svazkem nemusíš nic dělat stačí proměřit čidlo-řj
15:11:22
17.08.2013
17.08.2013
venni
-> suri 17.08.13 14:52:26: tohle na dlouho teda bude...když vidim ten svazek,je mi blbě.Jinak čidlo je origo,tak doufám že je OK. Vzal jsem origo na vačku,origo na kliku a za obojí jsem vypláznul po slevě 2500kč uf...nicméně čidlo na kliku pujdě zpět do krámu.
14:52:26
17.08.2013
17.08.2013
suri
na skúšku druhé čidlo ale počítal by som skorej KO kabeláž - prehnité kabely , rozpadnuté piny pri čidle alebo RJ , všetko to treba prepípať medzi sebou , niekedy je to na dlho
14:38:57
17.08.2013
17.08.2013
saskyn2
JJ, G40 u vačky a G28 na klice, pokud si čidlo měnil a stále to zlobí tak bych propípal kabeláž do jednotky
14:28:39
17.08.2013
17.08.2013
venni
už jsem asi totálně mimo,muže mi někdo vysvětlit spojitost čidlem na klice s čidlem co je pod řemenicí na vačce?? čidlo G 40 je na vačce a G 28 je na klice?
14:27:53
17.08.2013
17.08.2013
saskyn2
Bud čidlo nebo zlámaná kabeláž
14:25:17
17.08.2013
17.08.2013
venni
vag píše na kanálu 4 synchronizaci vačky -0,5,takže to by mělo být cajk ne??? ted po ujetí pár km a opětovném vyčtení to žádnou chybu nepíše...asi mě jebne.
14:23:41
17.08.2013
17.08.2013
saskyn2
77 kw má stejně jako 2.0tdi čidlo na klice, dá se vyměnit bez demontáže převodovky, chce to filtr s výměníkem dolu pak je to na 4 imbus, krásnej přístup:-)
14:08:24
17.08.2013
17.08.2013
kyfkař
no dole na klice je jen magnetyckej kroužek
14:04:49
17.08.2013
17.08.2013
venni
-> kyfkař 17.08.13 13:57:41: čídlo je pouze kus plastu,na který přijde nasvaknout konektor,ale tím to nebude.To impulsní kolo,jestli to dobře chápu,je řemenice na vačce...
13:57:41
17.08.2013
17.08.2013
kyfkař
pd má snímač kliky zároven s klecí simeringu na klice pod setrvačníkem ale na seřízení správné polohy je spec přípravek skusil bych rozvody
13:52:22
17.08.2013
17.08.2013
venni
zase ta octavie... auto začlo poškubávat,teplý nešlo natočit,po vychladnutí jo.Psalo to snímač na vačce a na klice.Vymazáno po pár dnech to píše pouze snímač polohy vačkové hřídele.Chyba číslo 19463. Snímač co je pod řemenicí od vačky jsem vyměnil...píše to stále stejnou chybu.Je možný že by se po cca 12 tis km od rozvodů hnulo nastavení????že by se třeba lehce povolila napínací kladka?
Hledal jsem ještě snímač na klice,ale dole na klice pod řemenicí od klíňáku není.Vypadá,že je od olejového fitru směrem do převodovky pod setrvákem,ale to je tak na vyndání převodovky...
vag píše kontrola nastavení rozvodů a nastavení impulsního kola...co je impulsní kolo??? díky.
Hledal jsem ještě snímač na klice,ale dole na klice pod řemenicí od klíňáku není.Vypadá,že je od olejového fitru směrem do převodovky pod setrvákem,ale to je tak na vyndání převodovky...
vag píše kontrola nastavení rozvodů a nastavení impulsního kola...co je impulsní kolo??? díky.