skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
motor chytne běží cca 1-2 vteřiny (1.6)
-> Milan 136: Mam oba piny, SZ
-> Nwkt: potrebujes pin toho jinyho panelu. Pokud nemas tak servis a online pristup
Hele když jsme u toho párování, zná někdo správnej postup při výměně budíků na Oct1/G4/Seat 1M? 

No, prirobil si si kopec roboty. Keby si to dal na diagnostiku hned bez zbytocneho menenia imobilizeru, zistil by si s najvacsou pravdepodobnostou ze odisiel transponder v kluciku, alebo snimacia cievka na spinacke. Oprava by bola na par minut. Takto musis sparovat jednotku imobilizeru s motorom, prehodit cipy v klucoch a kopec inych dalsich veci...
musíš spárovat imo box s jednotkou motoru, jinak jak píše darklord nic nepomůže... Co se týká diagnostiky, co ti přesně nejde ? Máš dobře spárovaný kabel s PC + nastavený VAG, konkrétně COM port na kterém se nachází kabel ? Kdyžtak to zkus s nějakým kámošem třeba na oktávce, abys ten kabel zprovoznil a potom hledal chyby na autě. Pokud to máš ok, ale přesto ti nejde diagnostika, musíš projít kabely. 1. zjistit, jestli je na diagnostické zásuvce vpořádku kostra GND a trvalý plus... Potom, že je vpořádku vedení od imo boxu do diagnostické zásuvky a ještě vedení od imo boxu k motoru. V motorovým prostoru bys měl mít 3pinovou a 6pinovou svorkovnici, na kterou je připojen svazek motoru. Na té 3pinové bývá běžně jen jeden vodič a ten vede právě do imo boxu. Pokud vše bude ok, tak ještě kouknout na svazek motoru, případně uhnilé kontakty konektorů ŘJ..
EDIT: jo a při diagnostikování nezapomenout zapnout zapalování :)
EDIT: jo a při diagnostikování nezapomenout zapnout zapalování :)
-> Paavel: Skamarádit IMO s ŘJ

imo jsem dal kliček, kroužek i tu krabičku jinou. Přez Diagnostiku to nic neukaže hází to chybu pri načítání.
Imo si dal komplet ine. To je sice pekne, ale aj si to vsetko prisposobil aby to spolu fungovalo? Diagnostika hovori co?
zdravim, mam problem s Funem, nejde nastartovat. Puvodne jsem myslel imo, to jsem daval komplet jiný a nic. Snímač otáček taky nic. Benzinové čerpadlo běží. Při nastartovaní běží tak 1-2 vteřiny a vypne. Když pridam plyn tak chytne ve vysokejch ot. a vypne taky. Potom mi nekdo radil alternátor, že muže probijet (je to mozne protože za tyden je po baterce) ale když jsem ho odpojil tak taky nechytne. Nemate s tím nekdo zkušenost ??
