-> IJK: Jaké máš auto a jaký systém?
Já mám na Feldě BMM Lovtec s řídící jednotkou, mám odpojenou lambdu od toho. Má to jen jedno tlačítko a ledku a když chci startovat čistě na plyn, tak to tlačítko podržím 10sekund, ono se to přepne na plyn a můžu startovat.
Jinak ten můj systém se přepíná jen otáčkamam, takže v 90% případů nastartuju vytočím to na 2000ot a pak se teprve rozjíždím. Přepíná se to když jsou otáčky nad 2000 a začnou klesat, takže ani nepoznáš cuknutí.
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Jak obejít benzostart
-> myschaak AZNP K.Hora 28.07.13 11:26:36: Dík za odpověď. Ty máš ve Fábii "plynový sytič" ? Co to máš za systém ? Myslel jsem, že se dávaly jen do aut s karburátory, protože tam to nešlo přepínat automaticky, aby to nejelo na benzín a plyn zároveň. A u aut s vstřikováním benzínu se to přepínalo automaticky a "plynový sytič" to nemělo jako u tvé sestry.
na podtlaku na fábii mi fungovali že při startování jsem držel druhý tlačítko (stará krabička jako bejvala třeba ve škodovkách) a auto startovalo rovnou na plyn,bylo to to co se vrací,kterým se u karbeců přisytilo plynem....ale třeba ségra ve feldě už tam má novější krabičku a tam druhý není

-> IJK: Úplná nezávisost na benzínu by byla možná na jednu stranu fajn, ale zase na druhou stranu - pokud se za půl roku (doba kdy jsou ty "rozumný teploty") neroztočí palivový čerpadlo a nepustěj vstřiky ani jednou, tak horko těžko budeš při potřebě jízdy či startování na benzín tu pravděpodobně zatuhlou a případně orezlou palivovou soustavu zprovozňovat...
Což o to - doma by to asi nebyl moc velkej problém to rozchodit, nicméně takhle ve 3 ráno, když nebude LPG čerpačka v dosahu a budeš rád, že dojedeš k nějaký benzínce... :-)
Každopádně obejít by to určit šlo, ale nedělal bych to. ;-)
Což o to - doma by to asi nebyl moc velkej problém to rozchodit, nicméně takhle ve 3 ráno, když nebude LPG čerpačka v dosahu a budeš rád, že dojedeš k nějaký benzínce... :-)
Každopádně obejít by to určit šlo, ale nedělal bych to. ;-)
-> IJK: pokud bude plyn z centrálu, tak to muže bezet na plyn pořád
Úplnou nezávislost na benzínu. Nemuset se starat, že se časem zkazí atd.
A co systém s centrálním směšovačem s řízením od lambda sondy ?
A co systém s centrálním směšovačem s řízením od lambda sondy ?
Lze to změnit počítačem, popř tomu vhodně přidaným odporem nalžeš jinou teplotu. Problém je, že zničíš vstřiky. Jsou dělané na na plynnou fázi, pokud do nich přijde kapka tak jistě nebudou mít radost.
Co tím vůbec sleduješ?
Co tím vůbec sleduješ?
U vozů s karburátorem se používá "plynový sytič", takže do určité teploty je možné je nastartovat přímo na plyn a přepínání z benzínu na plyn kvůli plovákové kkomoře není možné.
U vozů s jednobodovým nebo vícebodovým vstřikováním se používá start na benzín a po dosažení nastavené teploty chladící kapaliny a nastavených otáček se přepne automaticky na plyn.
Vím, že to je kvůli tomu, že při změně kapalného LPG na plyné se snižuje teplota a mohlo by dojít k zamrznutí reduktoru.
Nevíte jestli by se dal ten benzostart nějak obejít, aby se startovalo hned na LPG, alespoň za normálních teplot ?
Někde jsem ale četl, že startovat na LPG je pouze nouzové řešení a že dlouhodobě se tím dá poškodit motor, nevíte jak poškodit ?
Tu nastavenou teplotu a otáčky si mohu nastavit sám nebo to dělá servis (že to připojí na počítač) ?
Ještě jsem myslel, že by se reduktor dal nějak elektricky (z autobaterie) vyhřívat z vnějšku (samozřejmě) přiložením nějakého topného tělesa a po vyhřátí jeho odpojením (aby tam kvůli kontrole nebylo stabilně).
Děkuji za odpovědi IJK
U vozů s jednobodovým nebo vícebodovým vstřikováním se používá start na benzín a po dosažení nastavené teploty chladící kapaliny a nastavených otáček se přepne automaticky na plyn.
Vím, že to je kvůli tomu, že při změně kapalného LPG na plyné se snižuje teplota a mohlo by dojít k zamrznutí reduktoru.
Nevíte jestli by se dal ten benzostart nějak obejít, aby se startovalo hned na LPG, alespoň za normálních teplot ?
Někde jsem ale četl, že startovat na LPG je pouze nouzové řešení a že dlouhodobě se tím dá poškodit motor, nevíte jak poškodit ?
Tu nastavenou teplotu a otáčky si mohu nastavit sám nebo to dělá servis (že to připojí na počítač) ?
Ještě jsem myslel, že by se reduktor dal nějak elektricky (z autobaterie) vyhřívat z vnějšku (samozřejmě) přiložením nějakého topného tělesa a po vyhřátí jeho odpojením (aby tam kvůli kontrole nebylo stabilně).
Děkuji za odpovědi IJK