karburátor Sedr

prohledat
105 příspěvků (zobrazeno 51 až 100) od 23.07.2013 do 14.01.2022, založil/a Pavell
řadit dle data
10:15:41
21.08.2016
Petr Urban
-> David29: ten napustny kanálek jde pres jednocestny ventil - kulička a je zahlý. Mělo by to tam ale natect za čas přes obtokovou trysku. Bohužel za jízdy takový čas na to není.
09:52:46
21.08.2016
David29
-> King: Nejsem si jistej, ale postupně by to tam nateklo, ne?



No, mlčím a nechám to aktivním rozebíračům, co to ví přesně
09:51:12
21.08.2016
King
-> David29: Taky uz si z tyhle diluvialni techniky prd pamatuju, ale kdyby tam kulicka nebyla, tak by to nejspis nestrikalo a Zedd pise, ze pri manualnim otevreni klapice injektor strikne...
09:32:22
21.08.2016
David29
-> zedd: Ještě mě napadlo... Když jsi ten karbec měl rozebranej. Kulička pod injektorem je? Tohle by možná odpovídalo, kdyby ti tam chyběla...
09:21:13
21.08.2016
King
-> zedd: Ono totiz vsechno souvisi se vsim :-) Bezproblemovej volnobeh je zaklad, bez kteryho se nepohnes, protoze volnobeznej system je soucasti hlavniho systemu v prvni komore. Co hladina a jeji stabilita v case? Funguje nastaveni bohatosti (malej sroub) jak ma? (tj. kulminace otacek volnobehu nekde pobliz "vychozi" polohy a pri toceni na obe strany klesaji otacky?). Nastaveni vychozi polohy klapek probehlo?
08:48:27
21.08.2016
David29
-> zedd: Když říkáš že na sytič je to ok, malinko bych asi přidal na bohatosti... Ale radši počkej jestli to někdo potvrdí, aby sis ji kvůli mě zbytečně nerozhodil 3



Přece jen to je nějakej pátek, co jsem se v tom vrtal...
23:19:25
20.08.2016
zedd
Zdravím, přivtěřím se se svým problémem. Motor 130, sedr, pořád mám problém že při rozjezdech v nižších otáčkách motor zacuká než se pořádně rozjede. Prostě musím ho víc vytáčet abych normálně jel, tak do 2500 ot. se nejdřív zacuká a jak chytne točky tak se teprv chytne.. Přesdtih a odrth jsem dělal před časem, karbec jsem měl komplentě rozdělaný, rovnal jsem víko, membrána v pumpičce je nová, gumičky a těsnění v karbecu taky, když jsem zkoušel přidat ručně plyn táhlem tak injektor dává benzín vpohodě, teda uplně s minimální prodlevou. To je tenhle ten karbec vážně tak nahovno nebo by mohl být problém ještě jinde? svíčky byly pěkně opálené do cihlové barvy, na sytič to reaguje asi jako f1, tak já už nevím.. navíc se mi zdá že nedokážu pořádně seřídit volnoběh, i když se zdá relativně vpohodě, tak motor sebou podle mě dost háže a pořád se to trochu jakoby hádá, nevím no, možná už ztoho magořím a zapomínám že je to škodovka :-D
15:09:45
15.08.2016
Evž@
-> vmat93: neskube protoze uz dava pumpicka spravne mnozstvi paliva...bez kulicky to jen prska vzduch s trochou benzinu.Ja si to tez kdysi neuvedomil kdyz me to blblo po profouknuti kompresorem :D
20:40:30
12.08.2016
ferrari
mno prečo to dával preč...lebo o tom nevedel...tiž si pamätám, že mi gulička zostala po prvom rozobratí EDSR o va som netušil, načo to je a či je to vôbc je z karburatora...
17:36:26
11.08.2016
vmat93
No ted uz ten princip chapu. Ale stale nejsem s to pochopit, proc to nekdo z karburatoru vyndaval.

Jinak, po tom, co jsem dal papirove tesneni pod karbec misto puvodniho cerveneho silikonu a dal tam i tu druhou kulicku, to jede jak cert. Rozjezdy bez chcipani, netrha to, zadna dira v plynu, proste pianko! 1
16:36:07
11.08.2016
ferrari
Gulička so sedlom = jednocestný ventil. Stlačíš plyn, gulička pod injektorom otvorí ventil, druhá gulička zavrie. Pustiš plyn, membrána sa pohne naspäť, gulička pod injektorom zavrie a tá druhá otvorí, nasaje sa benzík z pl. komory do komôrky akc. pumpy
14:51:17
11.08.2016
minno
-> vmat93: Gulička pod injektorom plní úlohu "ventilu", resp. ovplyvňuje vystreknuté množstvo paliva pri stlačení plynového pedálu.
14:29:09
11.08.2016
vmat93
To jsem si myslel :)

Jenom nechápu, proč tam pod injektorem nebyla. U té druhé si myslím, že někdo, kdo měl karbec přede mnou, se v tom vrtal a nedal to tam zpět. Nebo to mohla být nějaká úprava na LPG nebo podobnou blbost?

Jakou funkci vlastně plní ta kulička pod injektorem? Zkusím to namontovat z5 na motor, schválně, jestli se ta díra zmenší
14:22:15
11.08.2016
minno
-> vmat93: Škoda 125 a karburátor SEDR 2932 = Motor Škoda 120L a karburátor Škoda 120L1 Čiže sériová kombinácia.



Guličky majú byť u všetkých SEDRov dve, jedna pod injektorom a druhá pod tým šróbom akceleračnej pumpičky, vypadnúť nemôžu ani jedna len tak. Ak vypadnú, niečo ti tam chýba.
14:12:49
11.08.2016
vmat93
Ahoj, měl bych rychlý dotaz: Mám škodu 125 s karburátorem SEDR 2932. Už rok u auta řeším že při přidání plynu za jízdy s sebou škube, je tam obrovská díra v plynu, někdy to skoro znemožňuje jízdu. Dá se pak jet jen na plný plyn nebo to přikrmovat sytičem. Někdy to ale jede zcela normálně, prostě jak kdy... Membrána akcelerační pumpičky není nejnovější, ale nikde není prasklá, benzín nepropouští. Při opravě v zimě jsem zjistil, že bílá skleněná kulička je volně pohozená v plovákové komoře. Dal jsem ji tam, kde má být. (nechápu, jak se tam mohla dostat)Dnes jsem ale zjistil, že by tam měla být ještě kulička pod injektorem. Je zvláštní, že to ani jeden ze dvou SEDRů, který mám doma, pod injektorem žádnou nemá. EDSR tam má ale červenou kuličku.

Má v SEDRu 2932 ta druhá kulička být nebo ne?

Děkuju, už jsem z toho na prášky 1
08:56:41
14.01.2014
minno
Ono súdruhovia najskôr pri konštruovaní sedra ho najskôr prevŕtali skrz na skrz a potom podľa motora a použitia rôzne zaslepovali, odslepovali, aby to fungovalo ako má3
21:42:16
13.01.2014
matoo
-> peti: som sa lakol ze sudruzi to prevrtali durch :D
21:38:36
13.01.2014
peti
-> matoo: ano to je ono, a tam hore vidis tu dierku zaslepenu co je na karbecoch 105/120 otvorena
21:37:41
13.01.2014
matoo
-> peti: dakujem za vysvetlenie
21:36:42
13.01.2014
matoo
-> peti: toto je teda ono, hej? ta dierka v prvej komore
zvětšit karburátor Sedr - obrázek od matoo vložen 13.01.2014 21:36:42
21:34:55
13.01.2014
peti
-> matoo: ano je to tam inak riesene, vidiet na fotke
zvětšit karburátor Sedr - obrázek od peti vložen 13.01.2014 21:34:55
21:31:09
13.01.2014
dragon_cb_cz
-> peti: Rozdíly ve volnoběžném systému jsem nevěděl, vím že mají tyhle SEDRy ekonostat, ale stejné karburátory byly i na motory s vrtáním 72mm - konkrétně třeba TAZ 1500.
21:29:37
13.01.2014
matoo
-> peti: a ten kanal je duch aj do difuzera?
21:24:22
13.01.2014
peti
-> dragon_cb_cz: karburator pre 130/135/136 ma inak rieseny volnobezny system ako pre 105/120/120LS
21:21:42
13.01.2014
Šediváček
-> dragon_cb_cz: kanálky asi vůbec ne, ale spíš něco jinýho co určuje volnoběh.
21:07:08
13.01.2014
dragon_cb_cz
-> Adam59: Jak souvisí kanály v karburátoru s vrtáním motoru?
18:51:22
13.01.2014
Adam59
-> matoo: patrně volnoběžný kanál pro vrtáni 75,5 mm 4
15:08:15
13.01.2014
matoo
Vie niekto z tunajších odborníkov čo je toto za kanál a k comu slúži?
zvětšit karburátor Sedr - obrázek od matoo vložen 13.01.2014 15:08:15
19:41:08
15.12.2013
dragon_cb_cz
-> pap: A koukni se, jestli na seřizovacích šroubech nejsou v háji O-kroužky, speciálně na šroubu přídavnýho vzduchu.
08:22:39
15.12.2013
pap
-> Bukaj 15.12.13 01:19:17: dik, kuknem na to.
01:19:17
15.12.2013
Bukaj
-> pap: Může, ale je to nepravděpodobné - to bys poznal, kdyby ty osky byly tak vymleté...

...spíš jestli někde nechybí nějaká šroubovací, nebo zalitá záslepka kanálku, nebo trysky...?
22:06:27
14.12.2013
pap
zdar, nebudem zakladat nove tema, mam karbec z tatry 613 takze dif. 23/27 a neudrzal otacky pod 1500, volnobeh nastavit nijak, klapka prveho stupna bola uplne zavreta, otvorenie nepomohlo. Moze prisavat falosny vzduch okolo osiek/osky?

dik
23:52:39
08.10.2013
Petr Urban
-> Pavell: souvislý nástřik akcelerační pumpy je nutné zkontrolovat, případně vyměnit membránu a trochu u ní předepnout vevnitř pružinku a správné nastaven hlavních směš. systémů u obou komor. při velmi prudkém šlápnutí po plynu je maličká "díra" či cuknutí normální - vlastnost kterou mohou mít tyto typy karb.
23:05:33
07.10.2013
dragon_cb_cz
-> Pavell: Zkontrolovat zda dobře nastřikuje akcelerační pumpička, předstih, svíčky...
21:45:23
07.10.2013
Pavell
tak se asi povedlo, povolil jsem obě klapky...a nevíte ještě co by mohlo způsobovat zacuknutí při prudčím přidání plynu? Ale ne až na druhý stupeň, ten maká dobře. Je to moc velký předstih?
21:48:48
06.10.2013
Pavell
-> Urbi: -> dragon_cb_cz: díky chlapi, zítra to zkusim 4
18:45:45
06.10.2013
dragon_cb_cz
-> Pavell: Zkusil bych, blbé je, že u SEDRu se to dělá fakt blbě 8 A samozřejmě vyzkoušej vše co radí Urbi - tzn eliminovat všechna místa kde by to teoreticky mohlo přisávat.
16:18:18
06.10.2013
Petr Urban
zkus na volnoběh tvrdě rukou zda jsou klapky obě zavřené, druhý stupeň se může zasekávat a první stupeň může držet lanko, zkus jej povolit. Pokud to nepomůže, podívej se zda si karb. někde nepřisává - rovná spodní příruba, z levého boku je nátrubek do filtrboxu - zapojit nebo zkusit ucpat, z druhé strany vyústění pro podtlak rozd. - zapojit do rozd. s novou hadičkou průměru 5mm. Pokud nic nepomůže, sundat a znovu nastavit obě klapky na otevření 0,130 mm od plného zavření pokud se jedná o prakticky nový kus a 0,100 mm pokud je jetý.
13:28:56
06.10.2013
Pavell
-> dragon_cb_cz: je prostě po kompletním repasu. Mam tedy zkusit postupně přivírat klapku?
21:38:03
05.10.2013
George88
-> dragon_cb_cz: to budu řešit zítra. mě jen zaráží, že to chce zdechat jak při prudkym plnym, tak při pomalym plynulym..
21:29:13
05.10.2013
dragon_cb_cz
-> George88: A dává kolik má?
21:20:24
05.10.2013
George88
přidám dotaz: sedr 3223, volnoběh OK, ale jakmile se dotknu plynu, chcípne. vše XYkrát vyčištěno,zkontrolováno,s rovnáno.. předtím fungoval suprově.pak se začli zasekávat klapky. teď vše chodí jak má. pupička dává.. nějaké tipy? Děkuju
20:01:22
05.10.2013
dragon_cb_cz
-> Pavell: Tak je repasovaný nebo prakticky nový? A u SEDR čím víc je jetý, tím víc je potřeba přivřít klapku víc než je předpis výrobce, protože přisává okolo os klapek...
14:21:25
05.10.2013
Pavell
-> vhml: taky mě napadá jen toto, ale zas proč by měla být, když je ten karbec prakticky nový? Seřízený tak jak má být. A jak tedy správně seřídit doraz klapky?
13:21:37
05.10.2013
vhml
-> Pavell 05.10.13 12:50:13: nedovřená klapka
12:50:13
05.10.2013
Pavell
Ahojte. Mám takový zvláštní problém se sedrem 22/24. je komplet zrepasovanej natriskovanej na 136ku. Pokud mám správně nastavený předstih, nemůžu zaboha snižit volnoběžné otáčky pod nějakých cca 1400ot. Mám téměř uplně utažený šroub na volnoběh, nevíe čím by to mohlo být? děkuji za rady
06:08:59
26.07.2013
MOLSO
-> Urbi: diky ja som sa len informacne pytal lebo by sa to takl dalopochopit z: " Kulička se šroubkem omezuje množství vstříknutého paliva injektorem při jednom zdvihu pumpičky" (citacia by sa tu hodila 40 ) Inak vacsi nastrek nepotrebujem, uz tak to zere dost 3
15:32:09
25.07.2013
Petr Urban
-> MOLSO: Pokud chceš, mohu ti na srazu převrtat injektory na různé průměry jak si řekneš, mám na to maličký výstružník. Ze zkušenosti to na tvůj povoz ani není potřeba zvětšovat, spíše kontrola zda to opravdu nastřikuje v celém chodu hodně. Já jsem pod membránou maličko natáhl tu pružinku a nástřik již při malém sešlápnutí od zavřené klapky se značně zlepšil.
18:15:53
24.07.2013
MOLSO
no co skoda chlapci .. ale bola by to pekna funkcia ne ? 40
17:01:09
24.07.2013
J3STER
-> MOLSO: Taky jsem si to myslel, ale pokusy s odměrným válcem potvrdily co píše Bukaj.4
Extreme Tyres