skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
karburátor Sedr
06:08:59
26.07.2013
26.07.2013
MOLSO
-> Urbi: diky ja som sa len informacne pytal lebo by sa to takl dalopochopit z: " Kulička se šroubkem omezuje množství vstříknutého paliva injektorem při jednom zdvihu pumpičky" (citacia by sa tu hodila ) Inak vacsi nastrek nepotrebujem, uz tak to zere dost
15:32:09
25.07.2013
25.07.2013
Petr Urban
-> MOLSO: Pokud chceš, mohu ti na srazu převrtat injektory na různé průměry jak si řekneš, mám na to maličký výstružník. Ze zkušenosti to na tvůj povoz ani není potřeba zvětšovat, spíše kontrola zda to opravdu nastřikuje v celém chodu hodně. Já jsem pod membránou maličko natáhl tu pružinku a nástřik již při malém sešlápnutí od zavřené klapky se značně zlepšil.
18:15:53
24.07.2013
24.07.2013
MOLSO
no co skoda chlapci .. ale bola by to pekna funkcia ne ?
17:01:09
24.07.2013
24.07.2013
J3STER
-> MOLSO: Taky jsem si to myslel, ale pokusy s odměrným válcem potvrdily co píše Bukaj.
08:07:36
24.07.2013
24.07.2013
Bukaj
-> MOLSO: Ne, t\ kuličky jsou tam jen jako zpětný ventil, aby nestékal benzín z injektoru. Šroubek je dotažen nadoraz.
07:30:04
24.07.2013
24.07.2013
MOLSO
-> srdcar 120L: takze povolenim toho srobika sa da zvacsit nastrek akceleracnej pumpy ?
23:00:22
23.07.2013
23.07.2013
Pavell
-> srdcar 120L: no super popis.dekuji ti
19:31:25
23.07.2013
23.07.2013
srdcar 120L
Ta druhá patří pod mosazný šroubek, který je ve stěně plovákové komory na straně u injektorové pumpičky seshora.Pumpička je čtvercová, uchycená přímo na karburátoru 4 šroubky. Kulička se šroubkem omezuje množství vstříknutého paliva injektorem při jednom zdvihu pumpičky. Snad jsi tomu porozuměl.
18:42:02
23.07.2013
23.07.2013
Pavell
Ahoj všem. Prosim vás, nevíte někdo kam patří jedna ze dvou plastových kuliček? Jedna jedna pod injektorem, ale ta druhá? moc děkuji